Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Miksi nämä aikuiset ihmiset ruotii, vihjailee ja puolipaljastelee eroaan somessa? Käytös kuin yläasteikäisellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä aikuiset ihmiset ruotii, vihjailee ja puolipaljastelee eroaan somessa? Käytös kuin yläasteikäisellä.
Taisi K V aloittaa, kun piti blogissa selvittää miksi ei enää kuvata kukkamaljakoita samassa talossa.
Olette te ilkeitä ihmisiä. Toivottavasti te olette itse täydellisiä.
Eikös kalastajallakin ollut naikkonen veneessään?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eronnut voi tosiaan veneillä jonkun naisenkin kanssa.
Onko "kalastajanvaimo" kuvannut ketään miehenpuolta? Olishan se vähän noloa.1
Vierailija kirjoitti:
Aika mauton kommetti mieheltä "Finnish 🇫🇮 infidelity is laid behind us for good". Kun kuvassa on lapsetkin, niin tulee olo että niitäkin on petetty.
Ehdottomasti mauton! SoMe ei ole paikka kommentoida VARSINKIN kun on lapsia!
Jokaisessa tarinassa on kolme puolta! Molempien osapuolien nakemys asiasta ja sitten se absoluuttinen totuus. SoMeen on turha laitella niita yksipuolisia kommentteja, koska se on vain toisen nakeymys.
Vierailija kirjoitti:
Aika mauton kommetti mieheltä "Finnish 🇫🇮 infidelity is laid behind us for good". Kun kuvassa on lapsetkin, niin tulee olo että niitäkin on petetty.
Suomi mainittu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Eronnut voi tosiaan veneillä jonkun naisenkin kanssa.
Onko "kalastajanvaimo" kuvannut ketään miehenpuolta? Olishan se vähän noloa.1
Ennen eroa
Vierailija kirjoitti:
Ohoh! Siis suomalainen uskottomuus (voisi kääntyä myös epärehellisyys) on nyt jätetty ikihyväksi ja seuraavat 50 vuotta on hyvät. Kiitos vaan Kalastajan vaimolle, näin leimattiin suomalaiset epärehdeiksi...
No ihan tuon miehen omaa hölmöyttä ja katkeruutta, että tekee tuollaiset kansallisuusyleistyksen. Häntä mä tuosta syyttäisin. Kyllä katkera saa olla, mutta että sen katkeruutensa liittää kansallisuuteen, niin onhan se aika mautonta.
Tuntuu vahvasti siltä, että Asgeir on tosiaan saanut vasta viime aikoina tietää Johannan pettäneen häntä. Aiemmin keväällä kirjoitti Johannasta aika kauniin postauksen julkiseen facebookkiinsa.
Pistää silmään myös tuo miten Asgeir on alkanut vasta viime aikoina lisäämään instapostauksiinsa yksinhuoltajaisä-tageja.
Näin kauniisti Asgeir kirjoitti Johannasta keväällä 25.4 julkisessa blogissaan. (käännetty norjasta google kääntäjällä)
Ymmärrän, että kaikkea ei ole jaettu tässä blogissa, mutta joskus on paljon parempaa (ainakin minun tapauksessani) jakaa raskaat asiat kerran oikein sen sijaan, että tarvitsisin toistaa sitä kerrallaan kaikkiin tietoihimme. Kun olet lukenut tämän, saatat ymmärtää, miksi kalastustani ovat olleet hieman väsyneitä viime aikoina. On muitakin asioita, jotka ovat olleet paljon tärkeämpiä ja ovat hidastaneet voimia.
1361/5000
On totta, että kalastaja (Kalastajanvaimo / Johanna) ja minä erosimme myöhään talvella. Tietenkin se on vain surullista meille. Olen ollut useissa myrskyissä aikaisemmin, sekä tropiikissa että Norjan rannikon ulkopuolella ja aidossa tsunami. Nyt droniot todella tuntevat, mutta syvimmät sinne. Kun aallot ovat korkeita ja mukava sää voi silti surffailla niitä, olen tehnyt sitä viime aikoina. Johannalla on ollut 12 parasta elämäni vuotta. Olemme molemmat olleet hyvin taitavia pitämään kaikki rinteet toimivat hämmästyttävän pienen perheen toimesta. Valitettavasti menimme myös klassiseen ansaan, jossa kaikki ympärillämme otti suurimman osan keskittymisestä ja että emme viettäneet enää tarpeeksi aikaa toisilleen. Kun hän viimein kertoi minulle, että jotain oli väärin, oli tietenkin liian myöhäistä pelastaa se. Olisin todennäköisesti tuntenut sen aiemmin, ja hänen olisi pitänyt sanoa, kun meillä olisi voinut juhlia pinaattia yhdessä.Jarrut eivät kuitenkaan ole helppoa, kun molemmat olemme käyttäneet aikaa haluamallamme tavalla. Nyt olen myös äskettäin oppinut, että on liian myöhäistä antaa saaliista kukka ravintoa talvella. Minulla ei koskaan ollut mahdollisuutta korjata. Kukka tarvitsi raitista ilmaa ja vapautta ja joutui koukkuihin omasta paikastaan, jossa olosuhteet ovat paremmat, kuten tilanne on nyt.
Kuten näette, se on surullista ja katsottuna, mutta onneksi voin katsoa upeita vuosia yhdessä Suomen kauneimman ja suosiman kanssa. Olen tuonut hänet Norjaan ja meillä on kaksi hämmästyttävää lasta yhdessä. Emme ole koskaan väittäneet, ja jopa rinnakkaiselon jälkeen olemme kunnioittaneet toisiamme ja yhteistyötä hyvin. Tulevaisuudessa keskitytään varmistamaan, että lapset ovat mahdollisimman hyviä alussa, ja voimme tehdä niin. Ehkä minun pitäisi lopulta etsiä enemmän "out-lady"? Kuka tietää, mitä tapahtuu pitämään kiinni sellaisen kanssa, joka menestyy niin hyvin luonnossa. Kummassakin tapauksessa olen edelleen pelastusveneessä ja uimassa, mutta aallot aioivat laskea ja olen loistava maa! Kiitos kiinnostuksestasi, toivottavasti vauhdit kalastusblogiani myös tulevaisuudessa, vaikkei panoksesi ole niin lähellä!
Ps! Tämä viesti ei ole kirjoitettu saadakseen myötätuntoa, vaan lähinnä selittää, miten tilanne on juuri nyt, niille, jotka seuraavat.
Asgeir
--------
Ei siis sanaakaan pettävästä suomalaisesta vielä silloin... tainnut selvitä tosiaan vasta eron jälkeen tuo asia...
"Olisin todennäköisesti tuntenut sen aiemmin, ja hänen olisi pitänyt sanoa, kun meillä olisi voinut juhlia pinaattia yhdessä."
Okei
Juhlia pinaattia, aijjeesus mä rakastan googlekääntäjää
Positiivareiden ongelma on juurikin tuo, ettei mistään negatiivisesta puhuta. Teeskennellään vaan, että mitään huonoa ei ole missään ja kaikki on aina ihanasti. Suhteessa "keskitytään hyvään", kunnes erotaan. Suhteen osapuoli ei ole edes tajunnut, että jokin on ollut vialla, kun "kaikki on aina ihanasti ja positiivisesti". Eikö tämä eronkin kerrottu juuri niin menneen? Mahtava kokemus lapsille ja naminamia?
Tuossahan mies kutsuu johannaa kukkaseksi? instassa taas pettäväksi suomalaiseksi..
Muistakaa juhlia pinaattia, muuten voi tulla ero!
Miksi olette niin ilkeitä? Pelkäätte itsellänne käyvän samalla tavoin? Olette kateellisia?
Elämä on muutosta ja se miten näkee asiat nuorempana muuttuvat mustasta ja valkoisesta harmaan eri sävyiksi. Ei elämä ole tasaista ja muuttumatonta. Te ette tiedä mitä heille on tapahtunut. Ihminen muuttuu ja sen hetkinen elämä saattaa muuttua piinalliseksi jostain syystä ja ihminen tarvii muutosta jotta jaksaa elää. Joskus ne muutokset ovat vaikeita ja sellaisia joita ei nuorempana olisi millään hyväksynyt, mutta vanhempana on ajatukset muuttuneet kokemuksen ja elämän muutoksen myötä. Kenties hänen täytyi tehdä tuo ratkaisu, jotta olisi voinut jaksaa elämäänsä ja olla onnellinen.
Kenties paras ratkaisu on, että asuvat erillään ja lapset kulkevat kahden kodin väliä. Ei kai hän lapsiaan hylännyt ja jos olisi niin varmaan olisi muuttanut kauemmas.
Elämä ei ole aina niin selvää ja täynnä helppoja ratkaisuja.
Nainen 50+ joka ei ole blogia seurannut, joskus vilkaisut, enkä tunne häntä henkilökohtaisesti.
Erota saa, valehdella ei.
Mitä ajatella bloggajasta jonka tarinatuokiot eivät kohtaa todellisuutta millään osa-alueella.
Blogin kuvat ovat muokattuja, blogin kirjoitukset ovat reginatason höpönlöpöä ja jopa neuleohjeet ovat päin sitä.
Luultavasti noin. Vaimo tyypilliseen naisten tapaan vetänyt marttyyriviitan päälle ja itkenyt kuinka nyt joutuu eroamaan koska miehen poissaolon takia tunteet ovat kuolleet jne ja ollaan niinkuin kämppiksiä. Mies sitten hyväksynyt tämän tarinan ja vasta myöhemmin saanut tietää todelliset syyt.