Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette niin ilkeitä? Pelkäätte itsellänne käyvän samalla tavoin? Olette kateellisia?
Elämä on muutosta ja se miten näkee asiat nuorempana muuttuvat mustasta ja valkoisesta harmaan eri sävyiksi. Ei elämä ole tasaista ja muuttumatonta. Te ette tiedä mitä heille on tapahtunut. Ihminen muuttuu ja sen hetkinen elämä saattaa muuttua piinalliseksi jostain syystä ja ihminen tarvii muutosta jotta jaksaa elää. Joskus ne muutokset ovat vaikeita ja sellaisia joita ei nuorempana olisi millään hyväksynyt, mutta vanhempana on ajatukset muuttuneet kokemuksen ja elämän muutoksen myötä. Kenties hänen täytyi tehdä tuo ratkaisu, jotta olisi voinut jaksaa elämäänsä ja olla onnellinen.
Kenties paras ratkaisu on, että asuvat erillään ja lapset kulkevat kahden kodin väliä. Ei kai hän lapsiaan hylännyt ja jos olisi niin varmaan olisi muuttanut kauemmas.
Elämä ei ole aina niin selvää ja täynnä helppoja ratkaisuja.
Nainen 50+ joka ei ole blogia seurannut, joskus vilkaisut, enkä tunne häntä henkilökohtaisesti.
Viisaita sanoja. T: Toinen yli 50v
Minulle tuli enemmänkin sellainen kuva, että Kalastajan vaimo oli aika yksin lasten kanssa, kun mies oli kalareissuillaa. Miehen elämä taitaa muutenkin pyöriä pelkästään kalastuksen ja "ulkoilun" ympärillä. Kalastaja jo itsekin haaveilee kirjoituksessaan seuraavaksi naisekseen "ulkoilma-naisen" .
Minusta Johanna on fiksu, kun ei ala meuhkaamaan enempää avioliitostaan, vaan sanoo, että kaikki on hyvin. Varmaan hänkin on pettynyt mieheensä, muttei kailota sitä koko maailmalle.
Olen varma, että he löytävät toisensa uudelleen. Selviävät kriisistä ja jatkavat liittoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika mauton kommetti mieheltä "Finnish 🇫🇮 infidelity is laid behind us for good". Kun kuvassa on lapsetkin, niin tulee olo että niitäkin on petetty.
Suomi mainittu!
Torille!
Kalastaja löytää vielä itselleen hyvän naisen. Ja bloggaaja miehen jonka ansaitsee.
Ilmeisesti sellainen on jo löytynyt?
Kaikki sileeks, meil on tänää pinaattibileet
Tätä ne perhoset vatsassa tiesi.
Kalastajan vaimo näyttää väsyneeltä, surulliselta ja stressaantuneelta uusimmissa bloginsa kuvissa, vaikka hymyileekin niin paistaa läpi se paha olo.
Oon pettynyt itseeni, olin ihan varma että vaimo on tullut jätetyksi ja kalastaja se joka löysi uuden. Miten saatoin ajatella niin yksioikoisesti?
Mutta joo, varmasti kirpaisee miestä mutta lasten takia olisi hyvä pidättäytyä noista julkisista kommenteista.
Mies huomioimattomuudellaan pakottanut naisen pettämään.
Juu, miehessä aina syy jos nainen pettää.
Heh, heh.
Miehen vika sekin että bloggaaja sepittää eron jälkihoidosta virtuaalitarinaa blogiin?
Mutta lähtökohtana hyvä idea syyttää miestä kaikesta.
Niin, toinen mies olisikin tullut kuvioihin vasta eron jälkeen. Ja entinen, kiltti mies, on ollut kurja sen jälkeen kun sai asiasta tietää.
Muistakaa että tarina on edelleen tunnetun satutädin kynästä.
"Meidän ero meni hyvin kunnes kerroin..."
Eli missään ei lue milloin uusi tuli kuvioihin vaan ainoastaan puhutaan siitä että hän on kertonut uudesta.
Mut hei, hän on niin ihana. Ja uusi kesämekkokin ansaitsee kuvia.
Jos ovat kerran tunteneet jo vuosia, niin nuo sutinat ei ole vasta eron jälkeen alkaneet. Kyllä se on vähintään ilmassa ollut. Mutta mitä siitä, suhteet alkaa ja loppuu, that’s it.
Vierailija kirjoitti:
Juu, miehessä aina syy jos nainen pettää.
Heh, heh.
Miehen vika sekin että bloggaaja sepittää eron jälkihoidosta virtuaalitarinaa blogiin?
Mutta lähtökohtana hyvä idea syyttää miestä kaikesta.
Vaihtelua. Täällä yleensä syytetään naista.
Mulle jäi siitä epäselvästä ja erikoisesta eron kuvailusta sellainen olo, että Johanna tahdosta muutetaan erilleen ja katsotaan sitten, että miten tässä nyt käy. Tuleeko lopullinen ero vai palataanko yhteen. Nyt Johanna onkin löytänyt uuden miehen tuttavien joukosta ja yhteenpaluuta toivonut Kalastaja on vetänyt porot nokkaan. Ihan elämältä tämä kuulostaa.
En usko hetkeäkään että nainen jättäisi lapsensa ja hyvän miehensä ja muuttaisi kauniista kodista johonkin luukkuun ellei hormoonit vie.
Olen odottanut tätä tietoa. Silmissä on ollut sellaista säihkettä viime aikoina (en tarkoita viimeistä, nyyh, onpa elämä surullista postausta). Rusketusta pidetty yllä, uudet hiukset, neuleohjeet unohtuneet. Rakkaus vie!
Harmi ettei lasten onni paina lainkaan puntarissa.
Mitä opimme tästä https://goo.gl/images/B3oRfe