Kalastajan vaiko eronnut?
Kommentit (1154)
Oi Oi, Finnish infidelity... Onkohan rouva ollut uskoton?
Miksi te kuvittelette että Johanna olisi hankkinut itselleen asunnon ja jättänyt lapset isälle? Jotta saisi kutoa rauhassa? Kyllähän tuo on ollut nähtävissä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te kuvittelette että Johanna olisi hankkinut itselleen asunnon ja jättänyt lapset isälle? Jotta saisi kutoa rauhassa? Kyllähän tuo on ollut nähtävissä koko ajan.
Millä tavalla se on lasten jättämistä isälle jos ovat 50/50?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se on lasten jättämistä isälle jos ovat 50/50?
Niin se blogissa ilmaistiin. Mistä sinä tiedät, onko 50/50 vai oletko itse Johanna?
Toi sana voi myös kääntyä väärin ja tarkoittaa jotain muutakin kuin infidelity.
Noloa silti kirjoittaa asiasta lasten kuvan yhteyteen. Tai ylipäätään someen.
Vierailija kirjoitti:
Toi sana voi myös kääntyä väärin ja tarkoittaa jotain muutakin kuin infidelity.
Noloa silti kirjoittaa asiasta lasten kuvan yhteyteen. Tai ylipäätään someen.
Kyllä se on pettäjälle ihan oikein. Tietääpähän muutkin mikä on naisiaan, myös lapset.
Eivät seuraa toisiaan instassakaan enää eivätkä ole fb-ystäviä, eli tuskin ero nyt kuitenkaan on ollut niin sopuisa kuin annetaan ymmärtää. Eihän se meille kuulu, mutta en tiedä miksi sitä piti erikseen oikein alleviivata.
Blogissa on julkaistu yksi kommentti missä viitataan suoraan tuohon pettämisasiaan, jännä nähdä mitä Johanna vastaa siihen vai vastaako mitään.
Siis mitä on tapahtunut, oon käyny blogissa viimeksi siihen aikaan, kun kalastajan vaimo kirjoitti erosta. Kaikki vaikutti olevan ihan ok.
Nyt tuo Kalastajan uusin instagram teksti on todella outo, en oikein osaa kääntää sitä muuten kuin niin, että uskottomuutta oli ollut. Kalastaja myös on tägännyt alenepappa eli yksinhuoltajaisä...
Voihan olla että asia on selvinnyt Kalastajallekin vasta nyt. Koska silloin kun kirjoitti facessa ajatuksia erostaan niin ei siinä selvästi mitään kolmansia osapuolia ollut.
Surullinen asia ero tietysti on ja aina kun lapsiakin on niin mutkikasta... Pettämistä, säätöjä ja kaikkea on ollut maailman sivu - niin hyvissä ja huonoissa piireissä eikä se lopulta kuulu kenellekään muulle kun asianosaiselle. Mutta jotenkin ärsyttää tuo Johannan autereinen, melankolinen "kaikki on meillä ihan hyvin" "puhalletaan yhteen hiileen" meininki ja todistelu... Loppujen lopuksi tuossakin blogissa alleviivataan aina hyvyyttä ja näytetään se ruusuinen puoli "voin ihan hyvin" - mikä on tietysti ihan jees ja kirjoittaja saa kirjoittaa ihan miten vain tunteistaaan, kukapa tuonne ruusujen keskelle sitä tuskaansa oksentaisi....
Me täällä sitten spekuloimme sitä - ihan niinku omassakin elämässä ei olis tarpeeksi :D :D
Onko sillä paljon ystäviä Suomessa, muuttaakohan takaisin? Vieraassa maassa on aina vaikea asua yksin.
Ei muuta suomeen, on sanonut sen monesti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä paljon ystäviä Suomessa, muuttaakohan takaisin? Vieraassa maassa on aina vaikea asua yksin.
Eikö se ole asunut Norjassa jo kymmenen vuotta. Asun ulkomailla eikä tulisi mieleenkään muuttaa Suomeen, jos tulisi ero. Elämä on muualla.
Eikä hän saisi lapsia mukaan.
Missä on lukenut että lapset asuvat puoliksi vanhemmilla. Kun sehän meni "MINÄ muutan, vain minä, ei kukaan muu"
Lapset jäivät isälle ja ilmeisesti hyvä niin.
Niin? Kyllä minäkin asuin expattina muualla 15 vuotta. Ero tuli ja lapset jäi minulle. Olin ollut kotirouvana (Sveitsissä lastenhoito oli kallista ja hankalaa), ja tukiverkkoja oli vähemmän, joten muutin Suomeen.
Erosta odotin vuoden, jotta vanhempi lapsi sai vaihtaa vasta yläkouluun Suomeen. Sitten muutimme. Aluksi oli vaikeaa!
Onhan se mammakin kirjoitellut erosta ummet ja lammet someen. Somea se tämä kiiltokuvablogikin on.
Luuletteko että sillä on suomalainen uusi poikkis vai miksi uskotte sen muuttavan suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Niin? Kyllä minäkin asuin expattina muualla 15 vuotta. Ero tuli ja lapset jäi minulle. Olin ollut kotirouvana (Sveitsissä lastenhoito oli kallista ja hankalaa), ja tukiverkkoja oli vähemmän, joten muutin Suomeen.
Bloggaaja ei ole koskaan ollut kotirouva eikä ole lasten yksinhuoltaja. Lapset ovat kai jo (ilmaisessa) koulussa. Tilanteesi ei ole millään tavalla verrannollinen.
Ok, ehkä olen vain jälkijunassa, mutta kyllä minulle viittaus pettävään suomalaiseen oli uutta. Heidänhän piti olla hyvissä väleissä sitäpaitsi.