Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHATUT viikko 5

26.01.2009 |

Minä täällä taas =)

Huomenta vaan kaikille. Tulin äkkiä pinon avaamaan ja sitten ulkotouhuihin tytön kanssa. Kauppaankin tarttis tarpoa.

Töistäkin soitettiin ja tarjottiin lisää vuoroja. Tarttee miettiä mitä tekee. Nyt oon ollu kerran viikkoon ja se on ollu ihan passeli ja riittävästi. Toisaalta rahakin tulis tarpeeseen.... Hoitoalalla täälläkin, kun sitä joku kyseli. Mä tosin avoterveydenhuollossa, joten ei mietenkään fyysisesti raskasta työtä joudu tekeen. Vähän tietty arveluttaa keikki pöpöt mitä nyt pyörii influenssat, parvorokot, vesirokot jne. Mutta eipä noilta pysty suojautumaan, oli sitten töissä päiväkodissa tai kaupankassalla....

Nyt nokka kohti kauppaa ja puistoa - Hepe rv 15+6

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää täällä löytyy kohtapuoliin 32v ja esikoisen aikaan olin 23. En muista että olisin saanut huonoa kohtelua sen kummemin, mutta itse myönnän kasvaneeni ja aikuistuneeni kovasti noista ajoista =)) En kyllä muulla tavoin koe edelleenkään olevani yli 25 =))

naamassa löytyy jotain pientä näpyn tapaista sieltä täältä, muuten iho kohtuullisesssa kunnossa. Talvisin kärsin kuivasta ihosta normaalistikin, mutta nyt tuntuu että vaivaa vielä enemmän. Hiukset alkaa onneksi normalisoitumaan, alussa tuntui että sai melkein kaksi kertaa päiväsä pestä.

Eilen vietettiin kakkosen sukusynttäreitä ja sain kovasti hämmästelyä vatsan koosta. Minusta se on edelleenkin pieni, mutta peilailin sitten illalla ja onhan tuossa tuollainen selkeä vauvamaha. On vaan niin hölmöä kun maha on selvä, väsymys selkeästi vähentenyt ja pahaolo hyvin hyvin harvinaista mutta liikkeet ei tunnu istukan takia. Ihan kuin ei olisikaan raskaana ollenkaan mutta maha kyllä kertoo muuta. Tuntuisi nyt ne liikkeet jo. Hyvällä onnelle parin viikon päästä, mutta jos se istukka on edelleen tuolla lähellä kohdunsuuta niin sitten menee kyllä useampi vko vielä. Luulisi että viidennen kohdalla liikkeet tuntuisi jo, mutta niin se istukka vaimentaa. ja nyt on tulleet seuraksi supistelutkin, johan niitä ehdin odottelemaankin =( kurja vaiva ja pidn vaan peukkuja ettei mene kuten nuorimman kanssa.

sunnuntaita pakkasessa vietellään ja vien lapset hiihtämään serkkujen kanssa, jos saan yhdelle sukset ja monot lainaan tytön "sulhaselta". Meillä kun on isoilla tytöillä yhteiset ja eilen ei ehdittykään kaikelta leipomiselta käydä suksikaupassa. tänne etelään tuntuu niin turhalta ostella kalliita suksipaketteja, mutta laskeskelin sitten että jos ostan vanhimmalle ja vaikka jäisi seuraavalta väliin niin silti olisi käyttäjiä neljä. no joo, vähän vauva-aiheen vierestä =)

hyvää sunnuntaita kaikille!

Tuisku 16+1 ja liikkeitä odotellen

Vierailija
42/45 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan nyt vielä tuohon doppleri asiaan AW:lle, vaikka joku muukin siihen jo kommentoi.

Miehän olin siis esikoista odottaessa sairaalassa 6-viikkoa ja siellä sydänääniä kuunneltiin vähintään kaksi kertaa päivässä kaikilta odottajilta. Eli sen perusteella ajattelisin että tuskin kuuntelusta haittaa on.

Kirjoittelen muita kuulumisia ens viikolla paremmalla ajalla sitten.

Ainiin ikää minulla on 28 vuotta ja esikoisen saadessani olin 25.

meriimus 16+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uintireussulta kotiuduttu ja tyttö päikkäreillä. Ihanaa oli taas käydä lillumassa. Mies kun on mukana näin viikonloppuisin,niin pääsen mäkin uimaan. "Möttönen" masussa tais olla myös onnessaan uintireissusta, tuntu, että yrittää väkisin puskea masun läpi sinne isoon altaaseen uimaan =) Meillä tuo tyttönen on kova uimaan, monta kertaa viikossa oltais hallilla, jos ois hänen päätösvallassaan. Kovasti tekis mieli mennä vauvauintiin tämän kakkosenkin kanssa. Täytyy nyt kattoa, miten aika ja talous antaa myöten.

Mirellalle oli ihan pakko tulla kommeintoimaan. Oli sun liikekirjoitukset, kuin mun näppiksestä! Mullakin liikkeissä välillä päivien taukoja ja liikkeet tuntuu tosiaan aina oikealla puolella. Vasemmalta puolelta en ole vielä yhtään muljahdusta tuntenut. En tiedä istukan paikasta vielä mitään, rakenneultrassahan se sit selviää helmikuun lopulla. Ja mulla oli ihan sama, kun liikkeitä ylipäänsä aloin ekoja kertoja havaitsemaan, niin niitä tulikin sitten useampi päivä putkeen. Huojentavaa tosiaan, että jollain muulla mennyt "saman kaavan" mukaan. Pe kuunneltu vim. sydänäänet ja ne kuulu ihan hyvin, eli silläkin jaksaa taas odottaa seuraavaa neuvolaa =)

Nyt leffan pariin, pieni rentoutushetki.... - Hepe ja möttönen rv 16+5

Vierailija
44/45 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha käyttäjätunnus vielä toimii:)

Olen 30-vuotias 17+3 RV kahden lapsen (-01 ja-02) äiti.

Kolmas raskaus ja painontunne alavatsalla sekä huomattavasti kivuliaampia suppareita ollut n. 2 vko. Olen lepäillyt nyt viikon kotona. Liekö syynä oireisiin ikä vai kolmas raskaus -epämukavaa kuitenkin. Oli lohduttavaa lukea, että muillakin useamman raskauden kokeneella on ollut samoja oireita.

Äitiyspakkauksen olen päättänyt ottaa, eikä oikeastaan ole niin väliä kumpaa vuosimallia se on. Meillä mietityttä enemmän auton vaihto ja ehkä parin vuoden päästä asunnon vaihto, että joka lapsi saa oman huoneen.

Uteliaisuutta on kyllä tullut luettua tietoa uusista rattaista, vaikka sukulaisiltakin saa hyviä vielä kiertona. Omat on ehtinyt jo myymään aikaa sitten.

Onnea odotukseen kaikille ja hyvää talvea.

Vierailija
45/45 |
01.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla heti kertomaan, että taisin tuntea ensimmäiset liikkeet tänään :):)

Oltiin miehen kanssa elokuvissa ja yhtäkkiä tunsin keskellä alavatsaa pienen tumtum-liikkeen ja hetken päästä uudestaan. Meni vähän aikaa ja sitten tulikin tumtumtumtum :) Olikohan nämä pikkupotkuja?? Istukan sijainnista ei ole mitään hajua, missäs te muut olette sen saaneet selville, np-ultrassa vai? Ylihuomenna se meille selviää missä sijaitsee, kun on rakenneultra.. ja huomenna on neuvola, pääsee kuuntelemaan sydänääniä :D

En muista olenko kommentoinut ikäasiaa, mutta kerrotaan uudestaan jos näin on.. eli täytän 4.päivä 25 ja ensimmäistä siis odotellaan. Mies täyttää kesäkuussa 25 ja hänelle myöskin ensimmäinen baby :) Ja äitiyspakkaus ilman muuta otetaan, hyvä starttipakkaus :)

Mites muilla, onko usein päänsärkyä? Minulla on vähintään kolme kertaa viikossa pää kipeä ja samalla siis koko niska ihan jumissa, tosi inhottavaa.

Misti: Jännä nähdä paljon vauvoissa on koko eroa, vai onko ollenkaan?? Ylihuomenna selviää :) Mulla on neljältä iltapäivällä ultra, että saa koko päivän jännittää sitä!!

No, nyt täytyy yrittää nukkumaan, jos vaikka vielä tuntuis jotain liikehdintää :)

Ainiin, viikot vaihtui taas tänään :D

-tanni- ja bebe 19+0