Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trampoliinilla tulee pissat housuihin! Olen puoli vuotta treenannut instrun jumppakuulilla n.3krt/vk ja nyt surukseni totesin etten voi vielakaan hyppia trampalla. Aiemmin tuli

Vierailija
06.05.2008 |

housuun hyppiessä maassakin, nyt ei enää eli auttanut on jonkin verran mutta voiko olla ettei korjaannu enempää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sinä vain jaksat treenata niin eiköhän ne siitä korjaannu.

Vierailija
2/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin menossa leikkaukseen.

Aina ei siis pelkkä jumppa auta, vauriot voivat olla joskus niin pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä vaan olekkaan...(prkl kakarat*#%&)

Ei voi trampoliinilla hyppiä....

Mahtaisko auttaa jos oman ostais ja jatkuvsti hyppis?

Vierailija
4/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Nelonen jolal myös imukuppisynnytys..... Ja siltä ketun lääkäriltä irtosi se imukupi 2 kertaa joten joutui kaivamaan sen mun sisään 3 kertaa !!!!!!

Vierailija
5/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän ihmetteli, että miten minulla ei karkaa virtsa. Hänellä karkaa. Minulla karkasi silloin kyllä yskiessä, mutta ei siis trampoliinilla.

Vierailija
6/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydessä syntynyt vaurio virtsaputkea ympäröivissä tukikudoksissa. Fysioterapiat olen jo käynyt, joten pelkkä jumppa ei auta.

Mulla oli karmea synnytys, järkyttävä episiotomia ja repeämiä siellä sun täällä (ei onneksi kuitenkaan sulkijalihas). Eli alapää on aika arpinen, episiotomia kohta on selkeästi näkyvissä...muuten ok, mut tuo juostessa ja hyppiessä tapahtuva lievä virtsankarkailu vaivaa... Kyse on vain tipoista, mut silti niin ärsyttävää, että haluan korjauttaa vaivan. Leikkausjonossa olen.

Vierailija
7/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eron huomaa tosi selvästi entiseen lihaskuntoon. Se trampsulla pomppiminenkin onnistuu kuulat sisälläni. Viime syksynä ei ollenkaa kuulat kestäneet yhtä pomppua pitempään. Joten edistystä on tapahtunut.

Vierailija
8/8 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kokeillut kuulia, mutta säännöllisesti olen treenannut lantionpohjalihaksia muuten ennen kuin ensimmäistäkään lasta odotin. Nyt viisi alatiesynnytystä ollut, ei karkaa virtsa, juoksen ja hypin trampalla, liikun paljon muutenkin. Seksissäkään ei ole eroa ennen raskauksia olleeseen. Synnytykset ja ponnistusvaiheet ihan normaalit, pari pientä episiotomiaa tehty, mutta imukuppia ei ole käytetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän