Kellä köyhin äitienpäivä?
Mä en kehtaa pyytää edes kympin hintaista muumimukia lahjaksi.
Kommentit (9)
Lapsilta tiedän saavani itsetehtyjä kortteja ja lahjoja. Mies taas tekee jotain ruokaa ja varmaankin kakun. Ja siinä se.
Onko tää köyhää?
ja joudun vielä lainaamaan miehelle rahat hänen ja lapsemme ruokiin
Vaikka saisit tuhannen euron kahvikupin lahjaksi, ei se takaisi hyvää juhlafiilistä tmv. Itse kerätty kimppu luonnonkukkia ja ja pannaria aamiaseksi tmv. voi tuoda paljon paremman mielen... ja lahjoja ei kai yleesä pyydetä vaan ne SAADAAN!;)
Ei se kuule ap rahasta ole kiinni se äitienpäivä. Ja muumi mukit ovat ylihinnoitelutja kippoja. Jos sinut muuten huomiodaan niin ole onnellinen.
Mä toivon valkovuokkoja ja aamukahvit sänkyyn. No ja lapset on tehneet hoidossa kortin ja " jotakin" , sen tiedän saavani. Ja se on täydellisintä mitä voin kuvitella.
asuvat isänsä luona toisella paikkakunnalla, enkä voi hakea heitä luokseni ihan noin vain.
Onhan lapset jotain koulussa ja tarhassa tehneet. Saanen kortit sitten joskus.
ettei meillä muisteta äitiä millään tavalla. Menemme oman äitini luokse syömään, mutta minua ei muisteta mitenkään.
Minä saan joka äitienpäivä ottaa onnellisena vastaan pienten sormien puristamat valkovuokot ja itsetehdyt kortit kera hiiltyneiden ylivoideltujen paahtoleipien ja kylmäksi ehtineen kahvin. Kakkua syödään sitten lounaalla. Parempaa äitienpäivää en voisi kuvitellakaan, materia ei tee minua onnelliseksi.
Mies vie minut illalliselle Eliteen.