Vauva 6vkoa ja ennen rinnalla 45min-1h nyt vain pari minuuttia
kerrallaan. Voiko näin nopeaa muutosta tässä vaiheessa tulla?
Tämä tapahtui samaan aikaan kun alkoi ottamaan tuttia. Siihen asti oli tissitakiainen lähes vuorokauden ympäri. Itseäni vain mietityttää voiko parista minuutista tulla täyteen (ja vain yksi rinta kerrallaan yleensä) ja ruokavälit pidentyneet n. 1-2 tunnista jopa 6tuntiin tutin avulla.
Olenkohan ihan hakoteillä? vauva kasvanut tähän asti reippaasti 2vkossa 850g, mutta nyt tutin jälkeen ei olla oltu vaalla
Kommentit (3)
Syöminen on kestänyt vain jokusen minuutin ja aina olen syöttänyt vain yhden rinnan kerralla. Ja toisinaan on ollut tiheän imun kausia, jolloin on viihtynyt rinnalla tiheämmin, mutta en silti sinuna pitäisi kuuden tunnin taukoja ruokailussa. Voipi alkaa painokayrät notkahtamaan...
eli ekat viikot söivät pitempään mutta sitten enää max 5min kerrallaan. Ja kahta täysimetin 6kk ja kaikkia kolmea vielä osittain noin vuoden ikään. Eli ihan hyvin tuli maitoa siinäkin ajassa. Sinulla on varmaan maidontuotanto nyt hyvällä mallilla ja heruminen alkaa pian kun lapsi ottaa imuotteen. Jos olet huolissasi maidon riittävyyden suhteen niin soita neuvolaan ja pyydä ylimääräinen punnitusaika.
mun esikko nukku ja oli hartaasti tissillä-piti mua tuttina. Kuopus otti vaan muutaman minuutin ja nukku jopa 4-5h:a !