Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin ihastunut yhteen mieheen, että pelkästään hänen kasvojen ajattelu kiihottaa. Miten tästä voi päästä yli?

Vierailija
02.07.2026 |

Pitäis jotenkin päästää irti ja saada hänet pois ajatuksistani. Olen puoli vuotta ollut häneen ihastunut. Hänkin ihastui minuun ja huh miten kuumaa meidän välillä oli mutta myös kylmää koska emme ole voineet mennä rajojen yli. Edelleen kun näemme niin vetovoimaa on mutta siitä ei puhuta ja olemme mahdollisimman normaalisti. Kuitenkin joskus vilkuilemme vielä toisiamme siihen tapaan, että huh jos voisi lähentyä. Olen tyytynyt vain sitten ajattelemaan häntä ja nautin siitä itsekseni, kiihotun jo pelkästään ajatellessani niitä katseita mitä olemme vaihtaneet ja kaikki se seksuaalinen energia välillämme. Tästä kuitenkin pitäisi päästä eteenpäin. Harvoin ihastun edes kehenkään näin. 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ei haittaa. Se on tahdosta riippumatonta, mutta sen jälkeiset teot voi haitata tai auttaa

Vierailija
2/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo pärisemään niin pahin into laukeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuminen ei haittaa. Se on tahdosta riippumatonta, mutta sen jälkeiset teot voi haitata tai auttaa

No en tee mitään. Olen välillä päättänyt että unohdan hänet. Sitten kun yritän etääntyä niin ei siitä mitään tule kun näemme niin usein. Se kemia on niin vetävää ja sen kanssa on täytynyt tasapainoilla. Ap

Vierailija
4/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille.

Vierailija
5/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dildo pärisemään niin pahin into laukeaa.

En edes halua ajatella ketään muuta kun hoitelen itseäni. Välillä olen päättänyt ajatella muita miehiä mutta en saa läheskään niin voimakasta nautintoa kuin mitä saan ajatellessani tuota miestä. Se energia jota ajattelen meidän välillä on vieläpä todellista ja kiihottavaa ja kun ajattelen sitä hoidellessa itseäni niin huh huh. En muista että olisin koskaan ollut kenestäkään miehestä seksuaalisesti näin innostunut. Ap 

Vierailija
6/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en tee mitään. Olen välillä päättänyt että unohdan hänet. Sitten kun yritän etääntyä niin ei siitä mitään tule kun näemme niin usein. Se kemia on niin vetävää ja sen kanssa on täytynyt tasapainoilla. Ap

Miksi täytyy?

Vierailija
7/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samaa, mutta vain ihastuminen vain minun puolelta. Nyt on kulunut vuosia, ihastus ohi, vi***, että hävettää.

Vierailija
8/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapista ulos vaan rohkeasti, on ihan ok olla homo 

Vierailija
9/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita Jalluun ja Kalleen

Vierailija
10/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuussa aukeaa Vesikon höyrysauna taas parin viikon kuluttua (kai).

Vierailija
11/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tarkoitus, mutta minkäs minä ulkomuodolleni voin.

Vierailija
12/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samaa, mutta vain ihastuminen vain minun puolelta. Nyt on kulunut vuosia, ihastus ohi, vi***, että hävettää.

Minä tiedän tämän olevan molemminpuolista. Hän katselee rintojani, huuliani, koko vartaloani. Joskus hän katsoo minua niin että katseesta näkee kuinka hän haluaa minua. Tosin mitä enemmän olemme tutustuneet niin katseesta on tullut lempeämpi ja voimakkaasta seksuaalisesti energiasta on tullut sellaista läheisempää yhteyttä. Silti siellä on se seksuaalinen vetovoima vielä taustalla vaikka voimakkain lataus on (onneksi) mennyt ohi. Silti edelleen tunteet ovat vahvoja. Ap 

Vierailija
13/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ihastuminen toimii. Itsellä meni ohi viimeksi 5 vuodessa.

Vierailija
14/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaapista ulos vaan rohkeasti, on ihan ok olla homo 

Ei oo ok. Ei pidä tehdä pahaa itselleen, vaikka kuinka himottaisi ja painostaisi. Sen taistelun voi halutessaan voittaa

Vierailija
15/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Joensuu tähän liittyy? 

Vierailija
16/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tule vaan rohkeasti juttelemaan kanssani. T. Ope M52, 190 cm;)

Vierailija
17/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Joensuu tähän liittyy? 

Samalla tapaa kuin Porvoo, kOulu tai pRovoniemi.

Vierailija
18/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä hänelle kukkia ja niiden mukana kortti: 

Rakkaudella, Teuvo

(naiset ei kiihotu kasvoista eikä ruumiinosista, se on miestyypillistä ja ilmentää heikkoja kognitioita)

Vierailija
19/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sairas

Vierailija
20/25 |
02.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä hänelle kukkia ja niiden mukana kortti: 

Rakkaudella, Teuvo

(naiset ei kiihotu kasvoista eikä ruumiinosista, se on miestyypillistä ja ilmentää heikkoja kognitioita)

Minä kiihotun kun ajattelen häntä. Hänen kasvojaan, sitä energiaa mitä välittää ja mitä tapahtuu kun hän tulee lähelleni. Se flirtti, joka pistää molemmat hymyilemään ja vähän kiihottumaan siinä hetkessä kun olemme kaksin. Se mitä välillämme tapahtuu on hyvin vaikuttavaa. Sitten kuitenkin kunnioitamme myös toisiamme sen verran, että pidämme etäisyyden mutta on se välillä vaikeaa. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi