Siellä on taas Ugandassa syöty lepakoita
Uusi verenvuotokuume leviää.
Maailman terveysjärjestö (WHO) kertoi torstaina, että Ugandassa on havaittu Marburgin tautitapaus. Tapaus löydettiin tehostetun Ebola-valvonnan aikana.
Virus tarttuu ihmisiin hedelmälepakoista ja leviää sitten ihmiseltä ihmiselle -tartunnan kautta.
Pitäisikö Afrikassa lakata syömästä apinoita ja lepakoita?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se leviä niiden lepakoiden ulosteesta. Siis jos joku menee sinne luolaan, missä lepakot on ja tuo vaatteissa tai iholla kotiinsa.
On sekin mahdollista. Ainakin siellä syödään apinoita. Olen nähnyt TikTokissa videoita apinoiden syönnistä.
Ap
Kiina ja Usa, gain of function.
BeeGees: I bless the rains in Africa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se leviä niiden lepakoiden ulosteesta. Siis jos joku menee sinne luolaan, missä lepakot on ja tuo vaatteissa tai iholla kotiinsa.
On sekin mahdollista. Ainakin siellä syödään apinoita. Olen nähnyt TikTokissa videoita apinoiden syönnistä.
Ap
Tik-Tok kuulostaa edelleen hullujenhuoneelta, josta kannattaa pysyä erossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sanoa olevansa tyhmä, sanomatta sitä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miten sanoa olevansa tyhmä, sanomatta sitä suoraan.
Minä tunnen sellaisen, joka on syönyt apinaa, joten ei se mitään höpinää ole.