Lue keskustelun säännöt.
En aio onnitella mun tuttavaa vauvasta
06.05.2008 |
vaikka tulisi tekstiviesti lapsen synnyttyä. Tyyppi itse vastaa tekstareihin päivien viiveellä jos ollenkaan. Peruu aina tapaamiset viim tipassa vaikka olisi tapaamista itse ehdottanut. ei kiinnosta
Kommentit (6)
...vastannuthan tuo on kuitenkin...tuo tuttu
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja olemme lapsuudenystäviä. Ehkä onnittelen häntä vauvasta vasta juhannuksena, jos muistan
...