Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon teillä juodaan maitoa viikossa? Tai siis, että kuinka monta purkkia teillä menee viikossa?

Vierailija
26.04.2008 |

Meillä juodaan tosi nihkeästi maitoa, lapset ovat sitä mieltä, että maito maistuu pahalta ja sen takia maito ei kelpaa. Miehellä ja minullakin tuo maito tökkii jotenkin ja harvoin juodaan. Meillä juodaan sen sijaan piimää ja piimäpurkkeja saa olla koko ajan raahaamassa kaupasta. Se on myös lasten herkkua.

Ruuanlaitossa kyllä käytetään maitoa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa kuluu varmaan noin 4-5 1,5 L:n tölkkiä viikossa. Jos on kaakaota kotona, niin vielä enemmän. Ukko käy aina yöpalalla...

Vierailija
2/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 2 aikuista ja 3 lasta, mutta yksi on maitoallerginen joten 4 noita juo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkunen vetää vielä korviketta...

Vierailija
4/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-8 purkkia per päivä (perhekoko 7 henkilöä) ja kaikki pitävät erityisen paljon maidosta.

Vierailija
5/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piimää meillä kuluu varmaankin 15 litraa viikossa.

ap

Vierailija
6/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee 2-3 l/vrk eli veikkaisin, että 14-18 l /vko. Ja aikuiset käyttävät maitoa vain kahvissa ja joskus harvoin muroissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Meillä juodaan tosi nihkeästi maitoa, lapset ovat sitä mieltä, että maito maistuu pahalta ja sen takia maito ei kelpaa. Miehellä ja minullakin tuo maito tökkii jotenkin ja harvoin juodaan. Meillä juodaan sen sijaan piimää ja piimäpurkkeja saa olla koko ajan raahaamassa kaupasta. Se on myös lasten herkkua.

Ruuanlaitossa kyllä käytetään maitoa.

Rasvaton maito on se kaikkein miedoimman makuinen, kevyt/ykkös maito jo maistuu aika " raskaalta" .

Vierailija
8/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kokeiltu kaikkia " maitolajeja" , mutta kaikki on lapsien mielestä " yök" , meillä käytetään kevytmaitoa, silloin, kun sitä harvoin juodaan kaakaon kanssa. Rasvatonmaito on suurin yökkis lasten mielestä.

Meillä syödään murotkin piimän kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta piimä menee... liekö pienenä tarjottu paljon piimää, vähän maitoa? Tosin ei piimässä mitään pahaa ole, vatsallekkin parempaa, mutta lapsi oppii tykkäämään kaikesta mitä pienestä pitäen syö =O)

Vierailija
10/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ei koskaan puhuta lasten kuullen, että joku ruoka on yök (esim. sienet on yök) ja lapsillekkin ollaan sanottu, ettei mikään ruoka ole yök ja niin ei saa sanoa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
26.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos piimää ei ole tarjolla, niin sitten he juovat joko mehua tai vettä.

ap

Vierailija
12/12 |
27.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meis ei juo maitoa eikä nuorimmainenkaan vielä.