Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla aihetta mustasukkaisuuteen?

Vierailija
06.05.2008 |

Olimme kuuntelemassa luentoa jossa oli useampi lunnoitisija.

Luennon loputtua mieheni meni juttelemaan yhden luennoitisijan kanssa, joka oli nuori nainen. Hän jutteli tämän naisen kanssa lähes koko väliajan. Hän oli siellä juttelemassa kun palasin vessasta, en mennyt sinne vaan menin muitten luo. Minua ärsytti suunnattomasti, kaikki muut olivat kerääntyneet samaan paikkaan juttelemaan.

Hän oli tämän naisen kanssa (heillä on kyllä yhteisiä intressejä) lähes koko väliajan. Onko minulla aihetta suuttua siis? siinä oli vaihdettu meiliosoitteitakin yhteistyön merkeissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisko asiallisia vastauksia siis... arvattekin se on vaikaa mutta siis kuitenkin olisin ymmärtänyt jos hän olisi jutellut tämän naisen kanssa 5 min. mutta hän jutteli koko väliajan ( 15min. ) vaikka muutkin olisivat varmasti halunneet jutella tämän luennoitsijan kanssa.

Vierailija
2/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

saisko asiallisia vastauksia siis... arvattekin se on vaikaa mutta siis kuitenkin olisin ymmärtänyt jos hän olisi jutellut tämän naisen kanssa 5 min. mutta hän jutteli koko väliajan ( 15min. ) vaikka muutkin olisivat varmasti halunneet jutella tämän luennoitsijan kanssa.

Minustakin olet kohtuuttoman mustasukkainen. Jos heillä kerran on jotain yhteistyötä olemssa tai suunnitelmissa, ihan tavallinen tilanne. Ja ilman meiliosoitteita on paha pitää yhteyttä.

Kyllä se miehesi sinua pettää, jos on pettääkseen. Ja jos heillä oisi jotain meneillään, mies ei varmaan sinun nähtesi osoittaisi naiselle erityistä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olen mustis sitten.. ap

Vierailija
4/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on pikkusen liian huono itsetunto. Ja oot tosi mustis. Itse en katselis noin mustasukkaista päivääkään. Miksi et mennyt sinne kuunteleen miehes viereen sitä keskustelua? Kyllä mieheen pitää luottaa pikkusen enemmän! Miten uskallat lähettää sen miehes töihin ? Mitä jos juttelee siellä naisten kanssa?

Vierailija
5/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se sun miehesi mitenkään sitä estänyt.

Vierailija
6/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sulla on pikkusen liian huono itsetunto. Ja oot tosi mustis. Itse en katselis noin mustasukkaista päivääkään. Miksi et mennyt sinne kuunteleen miehes viereen sitä keskustelua? Kyllä mieheen pitää luottaa pikkusen enemmän! Miten uskallat lähettää sen miehes töihin ? Mitä jos juttelee siellä naisten kanssa?

Mutta jotenkin minua ärsytti kun lähdin veskiin, niin ajattelin mennessäni että kun palaan niin katotaanpa vaan mies juttelee sen naisen kanssa. Minä en mennyt viereen kuuntelemaan koska siellä oli muita joiden kanssa itse halusin jutella.

ap.

Vierailija
7/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni kuvaamassasi tilanteessa ei ole mitään epäilyttävää. normaalissa maailmassa miehet ja naiset voivat jutella keskenään ilman romanttisia aikeita.

Vierailija
8/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot hullu!

löysää vähän tai olet kohta EX. Ei kukaan (ei mies eikä nainen) jaksa katella tuollaista kyttäämistä!

Vierailija
9/9 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan aina. Jotenkin tykkäsin perinteekkäämmästä miehestä. Hän on hyvin sosiaalinen ja puhelias, ulospäin suuntautunut mutta viihtyy kuitenkin kotona. Mulle sopisi enempi sellainen hiljainen hissukka, tää on tosi asia.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän