Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jota tapailen nukkuu ja nukkuu

Vierailija
26.12.2014 |

Työnsä puolesta hänellä on epäsäännöllinen unirytmi eli valvoo usein yöt ja nukkuu päivät, mutta siitä huolimatta, että nukkuisi ns. tarpeeksi valvominen jälkeen, hän on kuin päähän lyöty. 

Minusta tuntuu, että taustalla olisi jotain muutakin, kuin vain ainaiset "univelat", koska niitä univelkoja on nyt lomallakin nukuttu pois jo extrojen kera. Hän ei periaatteessa tee muuta, kuin nukkuu. Hänellä on joskus ollut masennusta ja tunnistan omasta kokemuksestani, että hänen oireensa voisivat viitata tähän... Ollaan asiasta puhuttukin, mutta hän ei edes koe tarvitsevansa apua asian suhteen.

Muuten pidän hänestä kovasti ja poden myös syyllisyyttä siitä, että haluaisin jotenkin häntä "muuttaa". En vain osaa sanoa, että onko hän oikeasti tällainen vai onko hän masentunut? Uniapneakin voisi olla vaihtoehto, mutta hän ei kuorsaa, niin vaikea sanoa.

Tämä vaikuttaa suhteeseemme siinä mielessä, että emme koskaa voi mitään päiväsaikaan tehdä. Esim. lounas, päiväkävely, kaikki ulkona liikkuminen ja tekeminen varsinkin nyt talvella on pois suljettu vaihtoehto. En ole itse aamuvirkku lainkaan ja en voisi sietää olla ihmisen kanssa, joka haluaisi joka aamu pompata ylös klo. 8 hössöttämään vapaapäivän ohjelmaa, mutta tää tuntuu jo sitten aivan toiselta ääripäältä...

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
42/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:17"]

Miten tämä kaupunki nyt liittyy mihinkään? :D 

Tuskin kukaan teistä tapailee tätä minun miestäni ja vaikka tapailisikin, niin ei oikeastaan kiinnosta. Haluaisin mielummin tietää, että voinko häntä jollain tavoin auttaa.

ap

[/quote]

Voisitko silti kertoa millä kirjaimella kaupunki alkaa? Vaikka sinua ei kiinnostaisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tumma vai vaalea?

Vierailija
44/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:08"] Vuorotyötä tehnyt nukkuu ja on Väsynyt :D [/quote]   Ei tee vuorotyötä. Päättää itse työaikansa, illalla/yöllä kai kuitenkin paras aika tehdä hänen työtään.    Ap [/quote]Mitähän työtä? Vähän arveluttavaa, taitaa jäbällä olla oikeen vuorolista naisten suhteen.

[/quote

Juttelen usein hänen kanssaan puhelimessa hänen tehdessään tätä työtä, joten en usko, että on toisia naisia kierrätyksessä. Pystyy aina puhumaan puhelimessa avoimesti ja kuulen, että on kotonaan yksin. Muina aikoina, jos soitan, hän on nukkumassa ja herää vastaamaan unenpökkyrässä.

ap

Vierailija
45/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta tuntia nukkuu päivästä?

Vierailija
46/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:08"] Vuorotyötä tehnyt nukkuu ja on Väsynyt :D [/quote]   Ei tee vuorotyötä. Päättää itse työaikansa, illalla/yöllä kai kuitenkin paras aika tehdä hänen työtään.    Ap [/quote]Mitähän työtä? Vähän arveluttavaa, taitaa jäbällä olla oikeen vuorolista naisten suhteen.

[/quote

Juttelen usein hänen kanssaan puhelimessa hänen tehdessään tätä työtä, joten en usko, että on toisia naisia kierrätyksessä. Pystyy aina puhumaan puhelimessa avoimesti ja kuulen, että on kotonaan yksin. Muina aikoina, jos soitan, hän on nukkumassa ja herää vastaamaan unenpökkyrässä.

ap

[/quote]

Missä kaupungissa? Sanoisitko alkukirjaimen?

Vierailija
47/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:01"]

Sanoo aina, että nukkuu hyvin tämän yön ja "huomenna" on sitten virkeä ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä... Mutta ei tosiaan koskaan kykene tähän. Väsymys vain jatkuu ja jatkuu. Aluksi luulin, että hän salailee jotain, tapailee muita naisia tai muuta vastaavaa, mutta olen nyt huomannut, että hän oikeasti on väsynyt ja käyttää suurimman osan ajasta nukkumiseen. 

Tapailee kavereita muutaman kerran viikossa, mutta silloinkin yleensä illallisen merkeissä tai sitten joku urheilujuttu iltapäivällä, jonka vuoksi herää, mutta menee heti takaisin nukkumaan sen loputtua.

Ap

Ap

[/quote]

Tein yötyötä 4 yötä/3-4 vapaata 4 vuotta. Koko ajan sekava olo, kuin olisi ollut aikaerorasituksessa päivästä ja vuodesta toiseen. En nukkunut hyvin työvuoron jälkeen, enkä vapaallakaan saanut rytmiä käännetty. Olin kateelinen niille työkavereille, jotka vuoron jälkeen menivät kotiin nukahtivat ja heräsivät myöhään iltapäivällä ja nukkuivat vielä pienet unet ennen työvuoron alkua. Minä sain nukuttua noin 2-3tuntia pätkissä. Tästä jäi minulle ikuinen haitta. Harmittaa, että ikinä lähdin edes yötyöhön.

Vierailija
48/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa meitä olla useampiki, ketä se hoitelee, kun noi tuntomerkit täsmää.

Vierailija
49/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:01"]

Sanoo aina, että nukkuu hyvin tämän yön ja "huomenna" on sitten virkeä ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä... Mutta ei tosiaan koskaan kykene tähän. Väsymys vain jatkuu ja jatkuu. Aluksi luulin, että hän salailee jotain, tapailee muita naisia tai muuta vastaavaa, mutta olen nyt huomannut, että hän oikeasti on väsynyt ja käyttää suurimman osan ajasta nukkumiseen. 

Tapailee kavereita muutaman kerran viikossa, mutta silloinkin yleensä illallisen merkeissä tai sitten joku urheilujuttu iltapäivällä, jonka vuoksi herää, mutta menee heti takaisin nukkumaan sen loputtua.

Ap

Ap

[/quote]

Tein yötyötä 4 yötä/3-4 vapaata 4 vuotta. Koko ajan sekava olo, kuin olisi ollut aikaerorasituksessa päivästä ja vuodesta toiseen. En nukkunut hyvin työvuoron jälkeen, enkä vapaallakaan saanut rytmiä käännetty. Olin kateelinen niille työkavereille, jotka vuoron jälkeen menivät kotiin nukahtivat ja heräsivät myöhään iltapäivällä ja nukkuivat vielä pienet unet ennen työvuoron alkua. Minä sain nukuttua noin 2-3tuntia pätkissä. Tästä jäi minulle ikuinen haitta. Harmittaa, että ikinä lähdin edes yötyöhön.

[/quote]

Joillekin se taas sopii tosi hyvin. Itse olen parhaassa vireessä kun saan tehdä yötöytä. Jatkuva yövuoro on se, mitä pystyn pidemmän päälle tekemään. Muut vuorot alkavat tökkimään.

Vierailija
50/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:24"]

Taitaa meitä olla useampiki, ketä se hoitelee, kun noi tuntomerkit täsmää.

[/quote]

Ap voisi nyt vaan kertoa sen kaupungin....

Vierailija
51/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:20"]

[/quote

ap

[/quote]

Onko nyt viettänyt joululomaa, miten loma on vaikuttanut häneen?

Vierailija
52/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hbccg

Vierailija
53/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuks tää mies äitinsä naapurissa, jossain maaseudulla?

Vierailija
54/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsia tällä miehellä?

Vierailija
55/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varma, että ei käytä alkoholia?

Vierailija
56/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.tais mennä soittamaan äijälle, et ketäs kaikkia sä oikeen hoitelet, kun tuolla av-palstalla kaikki tuntee sut. Tulis nyt kertoo selviskö asia.

Vierailija
57/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kilpirauhaseni oli sökönä nukuin noin 18-20 tuntia vuorokaudessa.

Millään arvoillakaan ei saa mitään aikaan..Lääkkeitä vaan kokeiluun suoraan niillä arvoilla ei tee yhtään mitään.

Vierailija
58/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia voi aiheuttaa väsymystä myös.

Vierailija
59/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän ainakaan nukkuessaan ole panemassa muita naisia...

Oma vitun mies pannut vittu viittä eri naista tän vuoden aikana.

Vierailija
60/101 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:24"]Taitaa meitä olla useampiki, ketä se hoitelee, kun noi tuntomerkit täsmää.
[/quote]

Mitä vittua nyt :D En ole ap, mutta mun poikaystävä Tampereen suunnasta nukkuu myös todella paljon, joskus nukkui kaksi vuorokautta putkeen ollen vain 20min hereillä välissä. Ja tiedän, että nukkuu oikeasti, eikä hoitele siinä samalla muita naisia, koska asutaan yhdessä ja olen omin silmin nähnyt ja kuullut tämän nukkuvan. Peruskunto ok, uniapneaa suvussa, mutta poikaystävällä toistaiseksi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi