Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen aina ollut jotenkin omituinen tyyppi

Vierailija
17.09.2026 |

En ole koskaan saanut ystäviä ja lapsena en osannut leikkiä muiden lasten kanssa.  T.valis 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Perustaisimmeko oman kerhon?

Vierailija
2/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Perustaisimmeko oman kerhon?

Tehdään niin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😢

Vierailija
4/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään ystävää?

Vierailija
5/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ystävää?

En.ap

Vierailija
6/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että sä olet autisti. Sulta puuttuu kyky vuorovaikutukseen, eikä sulla ole pätkääkään huumorintajua. Jäät jumiin omiin asioihisi ja jankutat niitä vuodesta toiseen. Ei kukaan täyspäinen jaksa sellaisen ihmisen seurassa olla.

Vierailija
7/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoit taas Mooses käskyt .    Ruma olentosi rikkoo käskyt itse . 

Vierailija
8/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta ne varastetut kansiot ja työkirjat valokuvat tee parannus pahoista teoistasi.  

Vierailija
9/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi raskasta jos ei ole koskaan ollut yhtään ystävää. 

Vierailija
10/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että sä olet autisti. Sulta puuttuu kyky vuorovaikutukseen, eikä sulla ole pätkääkään huumorintajua. Jäät jumiin omiin asioihisi ja jankutat niitä vuodesta toiseen. Ei kukaan täyspäinen jaksa sellaisen ihmisen seurassa olla.

Jännä ettei kukaan psykologi ole mulla autismia todennut.ap

Vierailija
11/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään siihen on tottunut.  Mutta lapsena se oli tosi raskasta.ap

Vierailija
12/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on pullollaan vaikka mitä kaavakkeita millä tehdä testi mihin lokeroon kuuluu. Kärsikö adhd:stä add:stä....ja tuhat muuta lyhennettä. Kaikki pitää saada nykyää johinkin muottiin ja selitys.

Vierailija
13/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pyytämään, että pääset testeihin. Sulla on kaikki oireet. Eihän siihen mitään lääkettä tietenkään ole, mutta ymmärtäisit ehkä paremmin itseäsi.

Vierailija
14/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologit eivät tee autismi- tai muitakaan diagnooseja. Se on lääkäreiden ja psykiatrien heiniä. Autismidiagnoosi vaatii muutenkin erilliset tutkimukset. Sitä ei noin vain pysty asettamaan, vaikka viitteitä siihen suuntaan selvästi näkyisikin.

Vierailija
15/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykologit eivät tee autismi- tai muitakaan diagnooseja. Se on lääkäreiden ja psykiatrien heiniä. Autismidiagnoosi vaatii muutenkin erilliset tutkimukset. Sitä ei noin vain pysty asettamaan, vaikka viitteitä siihen suuntaan selvästi näkyisikin.

Olen mä kyllä psykiatreillakin elämäni aikana käynyt. En tosin tiedä, olisiko diagnoosista enää mitään hyötyä.ap

Vierailija
16/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se johtuu?

Vierailija
17/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla perhettä vai asutko yksin?

Vierailija
18/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla perhettä vai asutko yksin?

On mulla oma perhe.ap

Vierailija
19/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla lapsista temperamentti on erilainen ja osa kehittyy henkisellä puolella muita osittain nopeammin, eikä sen takia sitten esim. 7-10 vuotiaana lähde niin spontaanisti mukaan ryhmäleikkeihin. Voi olla tyyliltään sellainen, että viihtyy enemmän ikäistään vähän vanhempien seurassa paremmin.  Se on muutenkin ihan selvä, että jos lapsi on kiinnostunut vaikka tiedeasioista ja on lukutoukka, niin ei tuollaisille kiinnostuksenkohteille välttämättä saa yhtä paljon vastakaikua kaikilta muilta lapsilta, jolloin sitten voi jäädä sivuun, jos ei ole muita saman henkisiä. 

Vierailija
20/22 |
17.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene pyytämään, että pääset testeihin. Sulla on kaikki oireet. Eihän siihen mitään lääkettä tietenkään ole, mutta ymmärtäisit ehkä paremmin itseäsi.

no huh huh. Ei automaattisesti ole mitään autismia, jos ei lapsena kiinnosta ryhmässä leikkiminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä