Mä olen aina ollut jotenkin omituinen tyyppi
En ole koskaan saanut ystäviä ja lapsena en osannut leikkiä muiden lasten kanssa. T.valis
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Perustaisimmeko oman kerhon?
Tehdään niin.ap
Vierailija kirjoitti:
Etkö yhtään ystävää?
En.ap
Johtuu siitä, että sä olet autisti. Sulta puuttuu kyky vuorovaikutukseen, eikä sulla ole pätkääkään huumorintajua. Jäät jumiin omiin asioihisi ja jankutat niitä vuodesta toiseen. Ei kukaan täyspäinen jaksa sellaisen ihmisen seurassa olla.
Rikoit taas Mooses käskyt . Ruma olentosi rikkoo käskyt itse .
Palauta ne varastetut kansiot ja työkirjat valokuvat tee parannus pahoista teoistasi.
Se on tosi raskasta jos ei ole koskaan ollut yhtään ystävää.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, että sä olet autisti. Sulta puuttuu kyky vuorovaikutukseen, eikä sulla ole pätkääkään huumorintajua. Jäät jumiin omiin asioihisi ja jankutat niitä vuodesta toiseen. Ei kukaan täyspäinen jaksa sellaisen ihmisen seurassa olla.
Jännä ettei kukaan psykologi ole mulla autismia todennut.ap
Vierailija kirjoitti:
Nykyään siihen on tottunut. Mutta lapsena se oli tosi raskasta.ap
Netti on pullollaan vaikka mitä kaavakkeita millä tehdä testi mihin lokeroon kuuluu. Kärsikö adhd:stä add:stä....ja tuhat muuta lyhennettä. Kaikki pitää saada nykyää johinkin muottiin ja selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pyytämään, että pääset testeihin. Sulla on kaikki oireet. Eihän siihen mitään lääkettä tietenkään ole, mutta ymmärtäisit ehkä paremmin itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologit eivät tee autismi- tai muitakaan diagnooseja. Se on lääkäreiden ja psykiatrien heiniä. Autismidiagnoosi vaatii muutenkin erilliset tutkimukset. Sitä ei noin vain pysty asettamaan, vaikka viitteitä siihen suuntaan selvästi näkyisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologit eivät tee autismi- tai muitakaan diagnooseja. Se on lääkäreiden ja psykiatrien heiniä. Autismidiagnoosi vaatii muutenkin erilliset tutkimukset. Sitä ei noin vain pysty asettamaan, vaikka viitteitä siihen suuntaan selvästi näkyisikin.
Olen mä kyllä psykiatreillakin elämäni aikana käynyt. En tosin tiedä, olisiko diagnoosista enää mitään hyötyä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla perhettä vai asutko yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla perhettä vai asutko yksin?
On mulla oma perhe.ap
Osalla lapsista temperamentti on erilainen ja osa kehittyy henkisellä puolella muita osittain nopeammin, eikä sen takia sitten esim. 7-10 vuotiaana lähde niin spontaanisti mukaan ryhmäleikkeihin. Voi olla tyyliltään sellainen, että viihtyy enemmän ikäistään vähän vanhempien seurassa paremmin. Se on muutenkin ihan selvä, että jos lapsi on kiinnostunut vaikka tiedeasioista ja on lukutoukka, niin ei tuollaisille kiinnostuksenkohteille välttämättä saa yhtä paljon vastakaikua kaikilta muilta lapsilta, jolloin sitten voi jäädä sivuun, jos ei ole muita saman henkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pyytämään, että pääset testeihin. Sulla on kaikki oireet. Eihän siihen mitään lääkettä tietenkään ole, mutta ymmärtäisit ehkä paremmin itseäsi.
no huh huh. Ei automaattisesti ole mitään autismia, jos ei lapsena kiinnosta ryhmässä leikkiminen.
Niin minäkin. Perustaisimmeko oman kerhon?