Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oululaiset: mitä mieltä asunnosta [linkki]

Vierailija
16.02.2009 |

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/se…

Mitä ootte mieltä tästä asunnosta, hinnasta ja sijainnista? En oo myymässä sitä, harkitaan Ouluun muuttoa ja tää ei ois kauheen hintanen ;D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kiva

Vierailija
2/18 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijainti ainakin minun mielestäni on erinomainen. Talo näyttää vanhahkolta ja remontin tarpeessa varmaan on ainakin osittain. Hinta lienee suht kohdallaan. Tilajakauma hyvä, jos perheessä monta lasta, muuten neliöistä voisi tietenkin useampi olla yleisen oleskelun tiloissa...

Erillistalon ei sano minulle terminä mitään. Tarkoittaako taloyhtiömuotoista ok-taloa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni keittiö ja ruokailutila merkitty pohjakuvassa takaoven eteen... Hieman epäkäytännöllinen tuossa suhteessa.

Huoneitahan tossa on paljon eikä ole hinnalla kyllä pilattu. Itse tekisin kyllä jonkin verran remonttia...

Vierailija
4/18 |
16.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi nähdä kuitenkin luonnossa. Epäilyttää vähän millaisessa kunnossa on. Hinta kohdallaan!

Vierailija
5/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta kohdallaan!

Ex-oululaisena tsekkasin huvin vuoksi ko.kohteen. Ja meinasin pökertyä tuohon hintaan , kun täällä Espoossa hinnat on pikkasen eri tasoa.

Mutta aiheeseen palatakseni, kävisin ainaki tsekkaa huolellisesti paikan. Vaikuttaa hyvältä!

Vierailija
6/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen..

Vierailija
7/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alue on ihan hyvä, hintaa voi varmaan vieläkin tinkiä.

Sähkölämmitys ei ole se edullisin, mut mikä estää laittamasta ilmalämpöpumppua. Tarkistaisin myös taloyhtiön varallisuuden ja miten on pidetty paikkoja kunnossa.

Vierailija
8/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo talohan näyttää sijaitsevan enemmän Karinkannassa. Siellä on rannassa jokunen ökytalo Mersuineen ja Bemareineen. Ei hassumpaa aluetta. Just käytiin su merenjäällä kävelemässä tuollapäin.

Keskustaan on matkaa, mutta motaria pääsee.

Vierailija
9/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä alue on KARINKANTA eli hyvää aluetta. Talon hinta varmaan selittyy talon kunnolla, ei sijainnilla. Huomaa, mitä ainetta katto on...

Vierailija
10/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi 70-80-luvin taitteen "käkikello"-talot on aivan kaameita. Ja sisäkaton materiaali (ilmeisesti Halltex-levy) ei niin suuri vika, kun tietäis, mitä ainetta on katto ulkopuolelta..

Vierailija
11/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo sinänsä ok, tosin remppaan kuvien perusteella voi varata vähintään 50 000. Omenapuut kuulostavat kivoilta. :)

Vierailija
12/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajakylää ja patelaa ei voi verrata toisiinn.. Patela on todella rauhallinen kun taas rajakylä... Itse asustelen patelassa ja ei ole mitään intoa muuttaa täältä pois kun olen niin alueseen tykästynyt :)

Vierailija
13/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisilla kukuvälineillä matka keskustaan kestää kohtuu kauan, joten kaksi autoa on varmaan hyvä olla, jolleivat vanhempien tuöpaikat ja -ajat mene yksiin.

Tuo on hyvin rauhallista ja pidettyä aluetta. Rajakylän maine ei ole hyvä, mutta tuo on ihan eri aluetta.

Erillistaloissa olisi hyvä tietää, millaisia ovat muiden talojen asukkaat. Yksikin vastarannan kiiski voi tehdä paljon haittaa ja vaikeuttaa yhteisiä uudistuksia.

Vierailija
14/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä alue on. Huomasitteko kuitenkin, että on tuossa on hoitovastike 100euroa/kk ja siihen tulee teillä lisäksi sähkölämmityskulut päälle (~100€). Ja tontin vuokra /vuosi on kyllä kans aika kova!! Eli aika kalliit asumiskulut.

Sillä selittyy tuo vähän alhaisempi hinta. Pohja vaikutti hyvältä.

(Me asutaan Herukassa ja meillä on vastaremontoitu talo, maksoi viime vuonna 145k. Oma tontti ja sähkö n. 100 €, joten aika paljon halvempaa asua.) Itse katselisin halvempien kulujen perään...

Vierailija
15/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 100m2 siis meillä.

Vierailija
16/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee ja aina on mennyt. Itse asuin Patelassa (Pateniemi) 19 vuotta, joten kokemusta on. Patela on rauhallista aluetta. Herukan alue vieressä on valittu Oulun lapsiystävällisemmäksi alueeksi.

Vierailija
17/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaupungin lastenkoti

Vierailija
18/18 |
17.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhka-aikojen ulkopuolella parhaimmillaan 15 min keskustaan ja autolla motaria jopa 10min, joten kukas täällä väitti, että on kaukana keskustasta???

Ja juu, lastenkoti on lähellä, muttei aiheuta mitään häiriötä. Niitä on muuallakin Oulussa ja vieläpä ns. ökyalueilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän