Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä,miten nopeasti

Vierailija
05.05.2008 |

kutsuisit kotiin lasten läsnäollessa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla uusi mies tuli kuvioon heti eron jälkeen. Halusin antaa lapsille aikaa toipua erosta. n. 9 kk tapailtiin " salaa" . Lapset tavanneet muutaman kerran, yötä ei ole ollut. Ja erosta on nyt vuosi. Eikä ole kiirettä vieläkään " säännöllisiin" tapaamisiin lasten suhteen.

Vierailija
2/11 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön sanelema pakko. Lapset 2v ja 4v, eikä isä ole kuvioissa. Jos oisin seukkaillut " salaa" kuukausia, oltain pystytty näkemään ehkä 2-4 kertaa kuussa. Eikä mulla ole rahaa palkata koko ajan lastenhoitajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän tuntuisi olevan oikeasti mukava ja luotettava mies, jolla ei tuntuisi olevan mitään salaisuuksia ja jonka kaveritkin olisivat vilpittömiä ja mukavia - voisin hyvinkin ajatella jo ihan muutaman viikon jälkeen. Toki ihan vain päiväsaikaan... ja riippuisi myös lasten IÄSTÄ ja monesta muustakin asiasta.

Sitten jos jotenkin empisin suhteessa, voi olla etten esittelisi koskaan miestä lapsille!

Vierailija
4/11 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/11 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että uusi miesystävä on pitempiaikaista laatua. Lapselle on tosi raskasta, jos lähipiirissä ihmiset tulee ja menee. Ja tietyn karenssiajan pitäisin kyllä siitä, kun ero exän kanssa on astunut voimaan, ettei heti seuraavaa kehiin. Pelkässä erossakin on lapsella kestämistä.

Vierailija
6/11 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli meille remppahommiin. Vähitellen hommat etenivät siten, että kaiketi meillä voisi tällä hetkellä sanoa olevan jonkinlaisen suhteen. Suhteen, jolla ei ole minkäänlaista tulevaisuutta pidemmällä tähtäimellä, moniinkin eri asioihin liittyen. Remppa on valmis, mutta mies käy meillä edelleen. Ei sitä ole lapselle mitenkään selitelty, mutta joitain johtopäätöksiä lapsi toki on tehnyt. Lapseni pitää tästä miehestä, joka huomioi häntä kivasti. Lapsi ei ole nähnyt mitään radikaalia, joka erottaa suhteeni mieheen muista kaverisuhteista. Ei siis halailua, suukkoja eikä muutakaan fyysistä kontaktia. Kuitenkin yhtenä iltana nukkumaan mennessään tyttö kysäisi: " Aiotsä taas roikkua koko illan mun äidin kaulassa?"

Vierailija
7/11 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kahville pyytämällä ja lapselle kertomalla että tässä on äidin kaveri, Ville :)

Vierailija
8/11 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun kun sitä usein on vielä niin ihastumisensa pauloissa ettei huomaa esim toisen mitään vikoja. Niin itse annoin myös mennä sen 9 kk ennen kun esittelin lapselleni miehen.

Vierailija
9/11 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teillä käy joku " remppamies" (vaikkei remonttia edes tehdä enää) ja jonka kanssa teillä ei ole yhteistä tulevaisuutta.

Tottakai lapsi tajuaa, että jotain teillä on tekeillä! Johan tuo lapsen kommentti sen paljastaa!

Ihmetyttää kyllä tuommoinen toiminta. Haluatko todella antaa lapselle tuommoisen kuvan parisuhteesta? Remppamies käy silloin tällöin roikkumassa äidin kaulassa, vaikkei niillä mitään sen kummempaa suhdetta ole.... Mahdat antaa hyvät eväät lapselle elämää varten.. Yököttävää!

Vierailija:

Mies tuli meille remppahommiin. Vähitellen hommat etenivät siten, että kaiketi meillä voisi tällä hetkellä sanoa olevan jonkinlaisen suhteen. Suhteen, jolla ei ole minkäänlaista tulevaisuutta pidemmällä tähtäimellä, moniinkin eri asioihin liittyen. Remppa on valmis, mutta mies käy meillä edelleen. Ei sitä ole lapselle mitenkään selitelty, mutta joitain johtopäätöksiä lapsi toki on tehnyt. Lapseni pitää tästä miehestä, joka huomioi häntä kivasti. Lapsi ei ole nähnyt mitään radikaalia, joka erottaa suhteeni mieheen muista kaverisuhteista. Ei siis halailua, suukkoja eikä muutakaan fyysistä kontaktia. Kuitenkin yhtenä iltana nukkumaan mennessään tyttö kysäisi: " Aiotsä taas roikkua koko illan mun äidin kaulassa?"

Vierailija
10/11 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa suututti? Sekö, että sekaantuu eri yhteiskuntaluokkaan? :) Vaiko yleensä se, että ystäviä voi olla erilaisia?

Vierailija
11/11 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä tuossa suututti? Sekö, että sekaantuu eri yhteiskuntaluokkaan? :) Vaiko yleensä se, että ystäviä voi olla erilaisia?

Enhän minä tiedä, mihin yhteiskuntaluokkaan tämä nainen kuuluu! Suututti lapsen puolesta se, että äiti on noin holtiton miessuhteissaan! Ei minun mielestä ole ainakaan mitenkään normaalia, että joku äijä tulee aina " roikkumaan" äidin kaulassa, vaikkei koko suhteella ole mitään tulevaisuutta! Pienelle lapselle on varmasti vaikeaa muutenkin, jos oma isä/äiti alkaa seurustella uuden ihmisen kanssa ja sen takia olisi hyvä, että tämä uusi henkilö esitellään vasta sitten kun suhde on vakaalla pohjalla. Jos jo tuossa vaiheessa tietää, että suhteella ei ole tulevaisuutta, niin miksi hämmentää lasta?

Mutta meitä on näköjään moneen junaan ja toiset jää asemalle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi