Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

(Kaupan) kassalla työskennelleet:

Vierailija
25.04.2008 |

kauanko teitä perehdytettiin työhön, tuntuiko heti että työ on helppoa?

Itselläni takkuaa... Perehdytys on tässä kaupassa sitä että yhden päivän seuraat toisen työskentelyä ja seuraavana päivänä työskentelet itse niin että joku katsoo vierestä.

No nyt on noi kaksi päivää takana ja tuntuu etten todellakaan ole kykenevä vielä itsenäiseen työhön. Silti mulla on työvuoro ruuhkaiseen aikaan (olen ns. kiiretyöläinen) eikä minua enää ketään ole ohjelmoitu opastamaan.

Työ on paljon vaikeampaan kuin etukäteen kuvittelin mm. palstan juttujen perusteella...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sisälsi kaupan kaikki jutut eli myös tilaamiset, lehtipalautukset, rahojen tilaamiset, kassan, omavalvonnan eli ihan kaiken. Mut perehdytettiin aikoinaan Ruokavarastossa. Tradekalla perehdytys kesti yhden infopäivän ja sitten kaksi vuoroa kaupassa.

Eihän tossa ajassa oikeasti paljonkaan ehdi oppia. Kassalla pitää osata yllättän paljon.

Vierailija
2/6 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsellessa vieressä... Hyvin pärjäsin, kun seuraavana päivänä jäin kassalle yksin.

Vierailija
4/6 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiitos 2! Tuntuiko sinusta työ alkuun kovin vaikealta? Vai opitko tärkeimmät noiden 3 päivän aikana?

ap

Alussa vaan kannattaa olla tosi tarkka, ettei sählää, niin ei tarvitse korjailla. Tää on kyllä aika huono neuvoa, koska niitä mokia tulee kuitenkin.

En todellakaan oppinut kaikkea noiden kolmen päivän aikana. Työssä vasta oikeasti oppii kaikki jutut ja edelleen tulee uuttaa, vaikka olen kaupassa töissä jo yli 10 vuotta.

Vierailija
5/6 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

katsellessa vieressä... Hyvin pärjäsin, kun seuraavana päivänä jäin kassalle yksin.

Mutta jos pitää osata kaikki muutkin kaupan hommat, niin helposti menee muutama päivä.

Kakkonen

Vierailija
6/6 |
25.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla tavallista pöljempi tai sitten tuo työ ei vaan yksinkertaisesti sovi minulle. Työskentely on hidasta ja en tosiaan muista vielä kaikkia juttuja.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä