Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodeo (Tampere) ÄLÄ MENE

Vierailija
07.12.2014 |

On muuten harvinaisen syvältä kyseinen paikka. Pikkujoulu seurueestamme kolme ihmistä heitettiin ulos heti lipun oston jälkeen.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko teistäkin että ne juomat ovat jotenkin normaalia tujumpia? Itsellä sellainen olo että tulen aina Rodeossa harvinaisen nopeasti ja helposti humalaan. 

Vierailija
22/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:57"]Oltiin isolla seurueella liikenteessä Rodeossa ja yhdellä oli laukussa sidukka. Hänen käskettiin sitten poistua ja muut kysyttiin, että eikö voitaisi antaa sidukka heille ja jäädä sinne. Ei käynyt, oli niin ehdoton. No, me 10 henkeä siiryttiin sitten Tivoliin kuluttamaan rahamme sinne :) Ennenkin on joku jäänyt kiinni juoman salajuljettamisesta mutta ne on vaan otettu pois.
[/quote]

Kyllä huomaa ettei ikä ala vielä edes 2:lla. Jos ei ole varaa juomistaan maksaa baarissa niin kannattaa jäädä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka. [/quote] Rodeossa on ihan selkeä pukukoodi eikä järkkärit kaikkia päästä sisälle. Lisäksi ainakin viimeksi siellä oli ikäraja 22v. Ja ap ei kannattaisi olla niin kännissä että ulos lentää. [/quote] Kyllä minul oli ikää sinä päivänä ja hohhoijaa jos joidenkin kumppareitten takia ei ota sisälle. Paikka oli silloin niin läävä ja ihmetytti ne kaikki romut siellä. Ja se portsari oli kyllä mulkku myös ennen meitä tulleille. Ikinä kukaan ollut niin kamala :p [/quote] Itse paikkaan en sen enempää ota kantaa kun on useampi vuosi viime käynnistä, mutta tuollaiset pukukoodit eivät ole kovin harvinaisia. Ehkä täällä Suomessa harvemmassa, mutta yritäpä vaikka naapurimaassaamme hupparissa ja lenkkareissa yökerhoon..

[/quote]

Kyllä mie sen tiiän. Mutta Rodeo on vähän erilaisempi, kuin ne yökerhot ::::D Vai monessako paikassa on muovihevosia, lohikäärmeitä, vapaudenpatsaita yms rihkamaa? :)

Vierailija
24/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:00"]Tuntuuko teistäkin että ne juomat ovat jotenkin normaalia tujumpia? Itsellä sellainen olo että tulen aina Rodeossa harvinaisen nopeasti ja helposti humalaan. 
[/quote]

Ovat sen verran halpoja että tulee juotua enemmän. Ei olisi paikka pystyssä jos laittaisivat enemmän alkoholia kun laki sallii.

Vierailija
25/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka.
[/quote]

Rodeossa on ihan selkeä pukukoodi eikä järkkärit kaikkia päästä sisälle. Lisäksi ainakin viimeksi siellä oli ikäraja 22v. Ja ap ei kannattaisi olla niin kännissä että ulos lentää.
[/quote]

Kyllä minul oli ikää sinä päivänä ja hohhoijaa jos joidenkin kumppareitten takia ei ota sisälle. Paikka oli silloin niin läävä ja ihmetytti ne kaikki romut siellä. Ja se portsari oli kyllä mulkku myös ennen meitä tulleille. Ikinä kukaan ollut niin kamala :p
[/quote]

Ei se kuule auta jos sulla ei ole sitä passia mukana. Alkoholitarkastaja kun tulee niin sakkoa napsahtaa, ei auta portsarin selitellä että "toi sano että sillä on ikää!"

Vierailija
26/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuillasta ei tarvitse maksaa sisäänpääsyä ja juomat ovat halpoja - ihan jees paikka.

Vierailija
27/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka. [/quote] Rodeossa on ihan selkeä pukukoodi eikä järkkärit kaikkia päästä sisälle. Lisäksi ainakin viimeksi siellä oli ikäraja 22v. Ja ap ei kannattaisi olla niin kännissä että ulos lentää. [/quote] Kyllä minul oli ikää sinä päivänä ja hohhoijaa jos joidenkin kumppareitten takia ei ota sisälle. Paikka oli silloin niin läävä ja ihmetytti ne kaikki romut siellä. Ja se portsari oli kyllä mulkku myös ennen meitä tulleille. Ikinä kukaan ollut niin kamala :p [/quote] Ei se kuule auta jos sulla ei ole sitä passia mukana. Alkoholitarkastaja kun tulee niin sakkoa napsahtaa, ei auta portsarin selitellä että "toi sano että sillä on ikää!"

[/quote]

Minul oli passi mukana, mutta olin sellaisen hommanut 17-vuotiaana ja siihen portsari sanoi, että ei voi minuu päästää sisälle, koska täytyisi olla 18-vuotta täyttäny, kun hakee passia. En tajunnut sen portsarin logiikkaa ja päädyttiin ystävien kanssa siihen tulokseen, että ne kumisaappaat estivät pääsyn sinne RÄKÄLÄÄN :)

Vierailija
28/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tilaamassa ystävälleni ja minulle drinkit ja baarimikko kieltäytyi myymästä kahta.. Onko vieläkin sellainen käytäntö siellä? Pulju ei kyllä mitenkään miellyttänyt omaa silmää ja siihen yhteen kertaan jäi. Hämäsi vain tuo sääntö.

Vierailija
29/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:08"]Minä olin tilaamassa ystävälleni ja minulle drinkit ja baarimikko kieltäytyi myymästä kahta.. Onko vieläkin sellainen käytäntö siellä? Pulju ei kyllä mitenkään miellyttänyt omaa silmää ja siihen yhteen kertaan jäi. Hämäsi vain tuo sääntö.
[/quote]

On ihan yleinen sääntö. Aika harva sitä vain noudattaa.

Vierailija
30/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kävin ton baarin nettisivuilla ja toi graafinen ilme on kyllä niin kauhea, että jos Tampereelle eksyn niin en varmana mene! 

Vierailija
31/88 |
01.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsari heitti mut ulos koska käytin kuulemma huumeita vessassa. Se katto mu suonia ja ano et selvästi oon piikittäny kannabista ja lsd:tä ja tönäs mut maahan ku kysyin mistä lähtien niitä kahta o suoneen laitettu.

Vierailija
32/88 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodeo on selvästi tasokkain menopaikka mikä Tampereelta löytyy. Aina tuntuu siltä että kotiin tulisi, kun musiikki on aina samaa vanhaa ja väki tavallista. Tuonne on tullut vietyä paljon kavereita ja kellään ei oo yhteen käyntiin jäänyt, vaan paikka vetää luokseen kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
33/88 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:22"]

On muuten harvinaisen syvältä kyseinen paikka. Pikkujoulu seurueestamme kolme ihmistä heitettiin ulos heti lipun oston jälkeen.

[/quote]

Tätä samaa käy muuten Tampereella muuallakin. esim. bricks. otetaan lipun hinta ja alas päästyä poke raahaa samat rappuset ylös ja pihalle. jepjep. aika reilua? ja kuitenkin muihin baareihin pääsee saman illan aikana.

Vierailija
34/88 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:29"]Rodeo on selvästi tasokkain menopaikka mikä Tampereelta löytyy. Aina tuntuu siltä että kotiin tulisi, kun musiikki on aina samaa vanhaa ja väki tavallista. Tuonne on tullut vietyä paljon kavereita ja kellään ei oo yhteen käyntiin jäänyt, vaan paikka vetää luokseen kerta toisensa jälkeen.
[/quote]

Kun luin kirjoituksesi ekan lauseen, mua nauratti ja paljon. Kuitenkin mitä pidemmällä mä mietteitäsi luin, sitä hämmentyneemmäksi mä tulin. Ei vittu, voiko joku oikeesti aatella noin? Ainoa miete, minkä tällä hetkellä saan mieleeni

Vierailija
35/88 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan halpa mesta.

Vierailija
36/88 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oijoijoi... Viikonloppuna voisi mennä pitkästä aikaa Rodeoon kun täällä sitä niin kehutaan.

Vierailija
37/88 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:00"]Tuntuuko teistäkin että ne juomat ovat jotenkin normaalia tujumpia? Itsellä sellainen olo että tulen aina Rodeossa harvinaisen nopeasti ja helposti humalaan. 
[/quote] Pikemminkin päinvastoin...

Vierailija
38/88 |
03.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno paikka. Jonne Aaroninkin siellä nähnyt joskus.

Vierailija
39/88 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulossa ollaan ;)

Vierailija
40/88 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 08:49"]Tänään sitten kaikki mammat ja lapsettomat naiset Rodeoon. Reilu kolmekymppinen kokematon mies on tulossa hakemaan apua poikuudesta pääsyyn. Tuo Rodeo kuulostaa juuri semmoiselta paikalta, että siellä voisi olla sopivan avuliaita neitejä. Nähdään siellä!
[/quote]

Jos et oo siitä jo tuohon ikään mennessä päässyt niin jotain vikaa on..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan