Rodeo (Tampere) ÄLÄ MENE
On muuten harvinaisen syvältä kyseinen paikka. Pikkujoulu seurueestamme kolme ihmistä heitettiin ulos heti lipun oston jälkeen.
Kommentit (88)
Joo toi henkkarijuttu on kyllä älytön. Itse jouduin Bebopin aikaan oikein pitkään puhumaan itseni sisään, kun henkkarini oli hankittu kaksi VIIKKOA ennen kuin täytin 18v. Lisäksi olin juuri täyttänyt sen 18v. eli henkkarini olivat noin kuukauden vanhat, tuskin oli kuva kauheasti kerennyt vanhentua.
Viime vuosina on muutaman kerran kaveriporukoiden kanssa käyty. Pukukoodista en ole kyllä siellä koskaan kuullut. :D Huppari on melkein aina ainakin osalla porukasta päällä. Itse olen saanut mennä ihan nahkarotsi päälläkin sisälle, vaikka useimmissa paikoissa pakotetaan jättämään narikkaan. On se ihan hauska hölmöily-/tanssimesta. Asiakaspalvelu on kyllä varsinkin tiskillä tympeää tai suoraan sanottuna perseestä, ja olishan se kiva että lasit/mukit olisi puhtaita.
Pukukoodi.. Kyllä siellä ihmiseton ihan verkkareissakin ja kovin sekalaista sakkia löytyy. Musiikki on aina sama, saman soittolistan saa kuunnella illan aikana neljä kertaa läpi ja musiikki on 70-80 luvulta. Muutama uusi hitti jossain välissä tulee.
Baariin ei pääse sisään jos narikkaan jätetyissa tavaroissa on tyhjiä tai täysiä tölkkejä, mikä om mielestäni älytöntä. Jos kuitenkin jätät tavarat narikkaan niin et ole niitä baarissa juomassa. Erikoista touhua ja aivan omat kuviot siellä baarissa. Myös erittäin huonoa asiakaspalvelua.
Paljon tyrmäystipat maksaa siellä? Oon kuullu että kallis mesta... :(
Papereita kysytään jopa 3-4 kymppisiltäkin. Varmaan siksi, että siellä oli menneinä vuosina ongelmia anniskelulupien kanssa. Alaikäisille oli kuulemma anniskeltu. Vessoihin on porattu reiät oviin.
Kuollut paikka nykyään. Joskus 2005-2010 riitti porukkaa.
Vieläkö gold member pyörittää niitä levyjä siellä?
sieltä tulee ihan hanasta tyrmäystippoja,samoin kuin monessa muussakin ravintolassa
Täytyy riipasta hyvä humala päälle niin johan sielä alkaa viihtyyn ja unohtaa kaiken tuon "paskan" sieltä :----D