Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rodeo (Tampere) ÄLÄ MENE

Vierailija
07.12.2014 |

On muuten harvinaisen syvältä kyseinen paikka. Pikkujoulu seurueestamme kolme ihmistä heitettiin ulos heti lipun oston jälkeen.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka.

Vierailija
2/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka.
[/quote]

Rodeossa on ihan selkeä pukukoodi eikä järkkärit kaikkia päästä sisälle. Lisäksi ainakin viimeksi siellä oli ikäraja 22v. Ja ap ei kannattaisi olla niin kännissä että ulos lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu.. Olin siellä nyt perjantaina ja kyllä henkilökunnan touhu oli mielenkiintoista..

Vierailija
4/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ollut siellä monta kertaa, eikä ole valittamista. Siellä on pukukoodi, ei urheiluvaatteita eli mitään hupullista yms, ja asiattomaan käytökseen puututaan. APn seurueineen parempi jäädä kotiin maalle sekoilemaan jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
5/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tunnettu teinihelvetti. Niissä konseptiin kuuluu vittuilla asiakkaille ja tarvittaessa pahoinpidellä näitä.

Vierailija
6/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ilman mitään ongelmia.

Vierailija
7/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai on pukukoodi :o mä olin siellä sellasissa halpis-uggeissa ja järkyttävässä arkitunikassa. Ehkä siellä on vaan naamaraja? :D

Vierailija
8/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka.
[/quote]

Rodeossa on ihan selkeä pukukoodi eikä järkkärit kaikkia päästä sisälle. Lisäksi ainakin viimeksi siellä oli ikäraja 22v. Ja ap ei kannattaisi olla niin kännissä että ulos lentää.
[/quote]

Kyllä minul oli ikää sinä päivänä ja hohhoijaa jos joidenkin kumppareitten takia ei ota sisälle. Paikka oli silloin niin läävä ja ihmetytti ne kaikki romut siellä. Ja se portsari oli kyllä mulkku myös ennen meitä tulleille. Ikinä kukaan ollut niin kamala :p

Vierailija
9/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:45"]Ole ollut siellä monta kertaa, eikä ole valittamista. Siellä on pukukoodi, ei urheiluvaatteita eli mitään hupullista yms, ja asiattomaan käytökseen puututaan. APn seurueineen parempi jäädä kotiin maalle sekoilemaan jos ei osaa käyttäytyä.
[/quote]

Haha just joo. Kyllä siellä vaan on urheiluvaatteita poitsuilla xD

Vierailija
10/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu aivan kamalaa, ei tee mieli tilata yhtään mitään. Paikka sinänsä hienon näköinen, mutta siellä ei kyllä viihdy kuin korkeintaan hetken ennen muuallle menoa. 

Vierailija
11/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun täällä Oulussakin olisi jokin tuollainen paikka, mihin ei pääse missä asussa ja missä kunnossa tahansa, ja vielä tarvittaessa heitetään pihallekin.

Vierailija
12/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pukukoodi?! :D Eikä naamarajastakaan voi kyllä olla kysymys, sillä olen sisälle päässyt...

Vierailija
13/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka.
[/quote]

[/quote]

Kyllä minul oli ikää sinä päivänä ja hohhoijaa jos joidenkin kumppareitten takia ei ota sisälle. Paikka oli silloin niin läävä ja ihmetytti ne kaikki romut siellä. Ja se portsari oli kyllä mulkku myös ennen meitä tulleille. Ikinä kukaan ollut niin kamala :p
[/quote]

Itse paikkaan en sen enempää ota kantaa kun on useampi vuosi viime käynnistä, mutta tuollaiset pukukoodit eivät ole kovin harvinaisia. Ehkä täällä Suomessa harvemmassa, mutta yritäpä vaikka naapurimaassaamme hupparissa ja lenkkareissa yökerhoon..

Vierailija
14/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei siellä mitään rajoja ole, sama ku onnelativolimikälie puutarhakadulla, eikä pukukoodeja. sinne vaan teinit ja setämiehet. Tampereella on monta muuta mukavampaa ja halvempaa paikkaa.

Vierailija
15/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä liikkuu kuulemma paljon tyrmäystippoja eli kannattaa olla varovainen.

Vierailija
16/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien av-mammat on käyny tollasissa paikoissa :D:D

Vierailija
17/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin isolla seurueella liikenteessä Rodeossa ja yhdellä oli laukussa sidukka. Hänen käskettiin sitten poistua ja muut kysyttiin, että eikö voitaisi antaa sidukka heille ja jäädä sinne. Ei käynyt, oli niin ehdoton. No, me 10 henkeä siiryttiin sitten Tivoliin kuluttamaan rahamme sinne :) Ennenkin on joku jäänyt kiinni juoman salajuljettamisesta mutta ne on vaan otettu pois.

Vierailija
18/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:42"]

Juu.. Olin siellä nyt perjantaina ja kyllä henkilökunnan touhu oli mielenkiintoista..

[/quote]

Kerro lisää! Just mietin, että minne vois ensviikonloppuna lähteä ja Rodeo kävi mielessä. En ole siellä vielä käynyt.

Vierailija
19/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:52"]

Asiakaspalvelu aivan kamalaa, ei tee mieli tilata yhtään mitään. Paikka sinänsä hienon näköinen, mutta siellä ei kyllä viihdy kuin korkeintaan hetken ennen muuallle menoa. 

[/quote]

Joo, aina naama norsunvitulla...

Vierailija
20/88 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:57"]Oltiin isolla seurueella liikenteessä Rodeossa ja yhdellä oli laukussa sidukka. Hänen käskettiin sitten poistua ja muut kysyttiin, että eikö voitaisi antaa sidukka heille ja jäädä sinne. Ei käynyt, oli niin ehdoton. No, me 10 henkeä siiryttiin sitten Tivoliin kuluttamaan rahamme sinne :) Ennenkin on joku jäänyt kiinni juoman salajuljettamisesta mutta ne on vaan otettu pois.
[/quote]

Dorkat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme