Rodeo (Tampere) ÄLÄ MENE
On muuten harvinaisen syvältä kyseinen paikka. Pikkujoulu seurueestamme kolme ihmistä heitettiin ulos heti lipun oston jälkeen.
Kommentit (88)
Mentiin kaverin kanssa ajoissa rodeoon ja oltiin molemmat selvin päin. Mentiin tiöaamaan juomia, palvelu huonoa vaikka tosiaan oltiin selviä eli ei mitn möngerrystä yms. Kaveri tilasi viel toisen, minä en, kun palvelu niin huonoa. Jos esim kysy jotain niin osotettiin vain listaa. Eikä ollut ruuhkaa, meidän lisäksi kaksi baarimikkoa palvelivain yhtä asiakasta.
No mitä muuta voi odottaa mannejen omistamalta paikalta
Mannejen?[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:31"]No mitä muuta voi odottaa mannejen omistamalta paikalta
[/quote]
Mannejen?
Haha se on niin legendaarinen paikka, koska se on niin jumalattoman juntti mesta. Siis oikeesti... :D Aina välillä ystävien kanssa käydään siellä ihan alkuillasta vitsillä.
Ja tuosta henkkariasiasta, niin kyllä itse olen aina päässyt sinne passilla, jonka olen saanut 11-vuotiaana.
Pesemättömiä laseja (tai siis ne muovikipot), töykeä henkilökunta ja loppuillasta dj innostuu repimään laitteista enemmän ääntä kuin puhtaasti tulee eli hirveä särinä sivutuotteena popitetaan. Ja ulos heitetään porukkaa ihan arvalla, lähinnä sellaisia jotka on liian selvin päin ja tulleet tanssimaan eikä juomaan.
Muuta paikka ois kiva.
Mikä tuo paperijuttu on? Olen käynyt Rodeossa passilla, jonka sain ala-asteen viidennellä luokalla. Mitään sanomista ei tullut.
Rodeossa soi muuten lähes täysin sama biisilista ihan joka ilta. :D Vaikka käyntien välissä olis vuosikin. Sinänsä tykkään, kun soittavat paljon kasari- ja ysärihittejäkin, mutta onhan se aika huvittavaa. Keski-ikä on hirveen matala eikä ole mikään trendisettereiden paikka. Juomat halpoja, pahaa skumppaa saa pullon kympillä. Palvelu aika paskaa niin kuin vastaavissa paikoissa lähes aina. Ainakin oman tuttavapiirin keskuudessa Rodeolle naureskellaan, vähän niinkuin edesmenneelle Senssille. On siellä silti hyvässä porukassa tullut jokunen hauska ilta vietettyä. Ja itsellekin tuttu tuo sääntö, että henkkarin pitää olla täysi-ikäisenä myönnetty, jo Bebopin ajoilta.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:31"]No mitä muuta voi odottaa mannejen omistamalta paikalta
[/quote]
Mistäköhän tämä tieto on peräisin? Ainakin silloin kun itse sielä viimeksi kävin niin se reippaasti keski-iän ylittänyt hawaji-paitainen dj oli ihan omistaja itse. :D
Rodeo Bar
2008/12
2009/12
2010/12
2011/12
Yrityksen liikevaihto (1000 EUR)
584 612 606 438
Viimeisin liikevaihto 438 000 ilmoitettu edellisvuodelta. Onko alamäki syy vai seuraus asiakkaiden väheksymisestä?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:17"]
Rodeo Bar 2008/12 2009/12 2010/12 2011/12 Yrityksen liikevaihto (1000 EUR) 584 612 606 438 Viimeisin liikevaihto 438 000 ilmoitettu edellisvuodelta. Onko alamäki syy vai seuraus asiakkaiden väheksymisestä?
[/quote]
Niin makaa kuin petaa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 21:29"]Rodeo on selvästi tasokkain menopaikka mikä Tampereelta löytyy. Aina tuntuu siltä että kotiin tulisi, kun musiikki on aina samaa vanhaa ja väki tavallista. Tuonne on tullut vietyä paljon kavereita ja kellään ei oo yhteen käyntiin jäänyt, vaan paikka vetää luokseen kerta toisensa jälkeen.
[/quote]
Kun luin kirjoituksesi ekan lauseen, mua nauratti ja paljon. Kuitenkin mitä pidemmällä mä mietteitäsi luin, sitä hämmentyneemmäksi mä tulin. Ei vittu, voiko joku oikeesti aatella noin? Ainoa miete, minkä tällä hetkellä saan mieleeni
[/quote]
Tuon kirjoittaja vitsailee tai sitten se on vain vajukki.
Tänään sitten kaikki mammat ja lapsettomat naiset Rodeoon. Reilu kolmekymppinen kokematon mies on tulossa hakemaan apua poikuudesta pääsyyn. Tuo Rodeo kuulostaa juuri semmoiselta paikalta, että siellä voisi olla sopivan avuliaita neitejä. Nähdään siellä!
Henkilökunta niin peerseestä, passi oli minulla ja siinä 12 vuotias ja hyvin tunnistettavissa....eivät päästäneet sisälle koska heillä käytäntö että alle 15 vuotiaana hankitulla kuvalla ei päästy. Minun vika kuulema että ennen on myönnetty 10 vuoden passeja. KYLLÄ VITUTTI, EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!!!!!!
Taitaa olla sen vakipaikka, kun oon kanssa nähnyt sen siellä.
Mä vedin siellä kerran yhden kaverin kanssa kolme pulloa sitä halpaa skumppaa, oltiin tuhannen päissään, kaatuiltiin ja oltiin kertakaikkisesti ällöttäviä kännilorttoja. Minä mm. oksensin. Kolmatta pulloa meille ei olisi missään nimessä pitänyt myydä (juotiin nääs muutakin kuin skumppaa), ja ulos olisi voinut heittää jo ihan siitä yrjöämisestäkin. Joskus se ulosheittäminen on nimittäin myös asiakkaallekin parhaaksi. :D
Onko mielestänne 34v liian vanha tuonne? Yksi tuon ikäinen kaverini aina haluaa tuonne kun siellä saa helposti seuraa nuoremmista tytöistä. Tää kaveri on naimisissa.
Joo samaa mieltä monesti oon sinne lökäreissä menny ei puhettakaan et pitäs käntyy takaisin :D
Mulla ja aika monella kaverilla on passi joka on myönnetty alaikäsenä, ei ikinä ole ollu mittään ongelmaa päästä sisälle. Tiedän myös pari jätkää jotka pääsee jopa mopokortilla sisälle, ei siinäkä mittään ongelmaa ole koskaa tullut.
Eikä siellä mitään hiton pukukoodia ole :D
Mut se on totta et rodeosta lentää kyl naurettavan helposti pihalle. Ja työntekijät on usei kyrpä otas siel. Enkä ymmärrä sitä miks narikkaa ei saa jättää esim vesipulloo reppuun? Kaikki pullot (myös tyhjät) pitää heittää helvettii.
Muute kyllä paikka on siedettävä. Monet hyvät ja hauskat illat siel tullu vietettyy jätkä porukalla ja jatkossaki aiotaan mennä! :D
Ihan paska paikka. Varsinkin yksi tietty portsari on usein kyrpä otsassa ja ulos ei ole vaikea lentää. Sisäänpääsy voi olla aika pienestä kiinni, esimerkiksi kerran joku asiakas ei heti ymmärtänyt tai kuullut mitä portsari sanoi ja hänelle osoitettiin ulko-ovea. Drinkit on myös hirveän makuisia.
Paikka on ihan kiva ja musiikki yleensä ihan ok, mutta eivät riitä syyksi että enää astuisin tuonne jalallanikaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:37"]Ja minua ei päästetty pari vuotta sitten sisälle, kun pitäisi olla 18 vuotta täyttänyt, kun hakee passia! :'D Taisi olla ne leopardikumpparit, mitkä esti minuu pääsemästä sinne. Seuraavaan paikkaan päästiinkin heittämällä. Siinäpä menetti Rodeo rahaa ja pari asiakasta 0:-) Olen kuullut jälkeenpäin, että on surkea paikka. [/quote] Rodeossa on ihan selkeä pukukoodi eikä järkkärit kaikkia päästä sisälle. Lisäksi ainakin viimeksi siellä oli ikäraja 22v. Ja ap ei kannattaisi olla niin kännissä että ulos lentää. [/quote] Kyllä minul oli ikää sinä päivänä ja hohhoijaa jos joidenkin kumppareitten takia ei ota sisälle. Paikka oli silloin niin läävä ja ihmetytti ne kaikki romut siellä. Ja se portsari oli kyllä mulkku myös ennen meitä tulleille. Ikinä kukaan ollut niin kamala :p [/quote] Ei se kuule auta jos sulla ei ole sitä passia mukana. Alkoholitarkastaja kun tulee niin sakkoa napsahtaa, ei auta portsarin selitellä että "toi sano että sillä on ikää!"
[/quote]
Minul oli passi mukana, mutta olin sellaisen hommanut 17-vuotiaana ja siihen portsari sanoi, että ei voi minuu päästää sisälle, koska täytyisi olla 18-vuotta täyttäny, kun hakee passia. En tajunnut sen portsarin logiikkaa ja päädyttiin ystävien kanssa siihen tulokseen, että ne kumisaappaat estivät pääsyn sinne RÄKÄLÄÄN :)
[/quote]
Rodeossa tosiaan on se, että paperit pitää olla täysikäsenä hankittu