Rodeo (Tampere) ÄLÄ MENE
On muuten harvinaisen syvältä kyseinen paikka. Pikkujoulu seurueestamme kolme ihmistä heitettiin ulos heti lipun oston jälkeen.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:00"]
rodeo on ihana <3 siellä tunnen olevani omieni joukossa. suurin osa porukasta on rumaa, joten huomiota riittää, ja suurin osa porukasta on myös yhtä sekopäistä kuin mä. muualla on paljon tylsempää. ei todellakaan mikään perinteinen 'teinihelvetti', päinvastoin vähän marginaaliporukan makuun. hyvä että heittävät ylimääräiset pihalle.
[/quote]
Jep ja muissa perusbaareissa sinä kuulutkin niihin rumiin, jolloin et saa tarpeeksi huomiota, siksi siis Rodeoon? :D
Eivät aikuiset ihmiset eksy tuollaiseen paikkaan. Se on alkoholistiteinien ryyppäysmesta.
Aikaisemmin Tampereella oli mm.Hellä, Rusty Angel, jopa Inferno. Ne oli jonkun mielestä marginaaliporukan paikkoja (tosin vähemmistöä oli sitten aika paljon...). Että kai sitten jonkun mielestä Rodeo on marginaaliporukan makuun. Jos marginaalilla tarkoitetaan valtavirran mukaista musiikkia, pissisvaatetusta ja kännistä sekoilua. Sehän se on harvinaista.
Ihan hirveä paikka. Kerran olen käynyt, toiste en mene.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:16"]
Ihan hirveä paikka. Kerran olen käynyt, toiste en mene.
[/quote]
komppi
Ei hassumpi paikka, ei tosin mikään suosikkimesta.
Mua harmittaa se, että se asiakaspalvelu on siellä niin käsittämättömän nihkeää. Paikan idea nimittäin on mielestäni loistava, rakastan tollaisia vähän "outoja" ja persoonallisia baareja, ja tuolla on vielä (asiakkaiden kesken) tosi rento meininki. Se sisustus on ihanan sekopäinen ja se kun dj ölisee sen äänenmuuntimen kanssa :D On vaan niin uniikki paikka, että tykkään. Sitä vaan en ymmärrä, miksi sen asiakaspalvelun pitää olla niin töykeää. Tulee aina vähän sellainen olo, että no ANTEEKSI kun tulen teille asiakkaaksi.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 12:57"]
Oltiin isolla seurueella liikenteessä Rodeossa ja yhdellä oli laukussa sidukka. Hänen käskettiin sitten poistua ja muut kysyttiin, että eikö voitaisi antaa sidukka heille ja jäädä sinne. Ei käynyt, oli niin ehdoton. No, me 10 henkeä siiryttiin sitten Tivoliin kuluttamaan rahamme sinne :) Ennenkin on joku jäänyt kiinni juoman salajuljettamisesta mutta ne on vaan otettu pois.
[/quote]
Ei tuossa mitään, mun tuttu joi limsaa tölkistä siellä baarin ulkopuolella ja sen takia koko seurue käännytettiin kovin sanoin muualle :D
Laittakaa palautetta! Siellähän oli paikan sivuilla palautekohta, jolla saa helposti laitettua palautetta. Jos useampi laittaa samasta aiheesta, niin varmasti johtoporras kiinnittää asiaan huomiota ja tarkkailee palvelutasoa ja palvelijoita.
Kuvista näytti kyllä mielenkiintoiselta paikalta, kävisin varmasti katsomassa, jos nämä puheet jostain teinihelvetistä ei pitäisi paikkaansa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:43"]
Laittakaa palautetta! Siellähän oli paikan sivuilla palautekohta, jolla saa helposti laitettua palautetta. Jos useampi laittaa samasta aiheesta, niin varmasti johtoporras kiinnittää asiaan huomiota ja tarkkailee palvelutasoa ja palvelijoita.
Kuvista näytti kyllä mielenkiintoiselta paikalta, kävisin varmasti katsomassa, jos nämä puheet jostain teinihelvetistä ei pitäisi paikkaansa.
[/quote]
Mä oikein soitin sinne kerran ja annoin palautetta asiattomasta kohtelusta. Ei kyllä asiakaspalveluhenkisyys noussut esiin tuossakaan kohtaa vaan minun annettiin ymmärtää, että aivan oma vikani oli (ei ollut). Mä vähän luulen, että jos palvelu on aika lailla kauttaaltaan tympeää, niin tuskin se palveluhenkisyys on johtoportaallakaan kovin korkella arvostuksissa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:00"]
Siideri laukussa?? WT!
[/quote]
IIK!
Sekin on vähän huvittavaa, että papereita näyttämättä sinne ei pääse, ei vaikka olisi yli 30-vuotias.
Mulla kävi samoin kuin yhdellä aiemmin kirjoittaneista, eli en päässyt sisälle, koska olin hankkinut passini 16-vuotiaana.. Ihan voimassa oleva passi ja ikää 21-vuotta.
Alkoholijuomia ei saa jättää tässä paikassa edes narikkaan, vaikka monissa muissa paikoissa se on ok.
Jossain toisessa paikassa nämä eivät haittaisi jos niistä ilmotettaisiin asiallisesti ja ystävällisesti. Rodeossa asiakaspalvelu on todella töykeätä, eikä työntekijöiden kanssa voi keskustella ollenkaan.
Joo, silloin kun se oli vielä Bepop oli toiminta ihan samaa. Ei ole päässyt sisään jos on alaikäisenä otettu passi. Ymmärsin asian silloin, kun oli 10vee passit ja joku poika olisi voinut ottaa passin n. 10 vuotiaana ja parikymppisenä yrittänyt sillä sisään. Eihän siitä edes tunnista oikeasti. Mutta jos on passikuvassa täysin tunnistettava niin silloin maailman persein homma.
Eikä päässyt melkein 40:nen mies sisälle, kun ei ollut papereita mukana.
Kävin silloin, kun juomat oli 50c kappaleelta. En menisi enää. Vai pitäiskö kokeilla?
Olen käynyt siellä muutamaan otteeseen ja minusta Rodeo on loistava. Lämminhenkisen kotoisa mesta ilman känniääliöitä, musiikkikaan ei pauhaa niin kovalla, että joutuisi huutamaan kaverin korvaan. Paikan omistajakin on ystävällinen. Asun Helsingissä, enkä ole pääkaupunkiseudulta löytänyt yhtä mukavaa paikkaa.
Mistään pukukoodista en ole kuullutkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:15"]
Aikaisemmin Tampereella oli mm.Hellä, Rusty Angel, jopa Inferno. Ne oli jonkun mielestä marginaaliporukan paikkoja (tosin vähemmistöä oli sitten aika paljon...). Että kai sitten jonkun mielestä Rodeo on marginaaliporukan makuun. Jos marginaalilla tarkoitetaan valtavirran mukaista musiikkia, pissisvaatetusta ja kännistä sekoilua. Sehän se on harvinaista.
[/quote]
Ei kai kukaan oikeasti käy seduloissa kuuntelemassa musiikkia? Samanlaista popitusta se on kaikkialla.
Luulis, että joutuu käännyttämään aika monta potentiaalista asiakasta, jos ei kelpaa passi, mikä on otettu tyyliin 16-17-vuotiaana?
Paskempaa asiakaspalvelua saa kyllä hakea. Mä en ymmärrä miten ne samat baarimikot ja -mirkut on siellä vuodesta toisen, kun ei hajuakaan mistään ihan peruskäytöstavoistakaan ("moikka, mitäs sulle?","kiitos","ole hyvä"...). Hymyäkään en ole saanut koskaan takaisin, vaikka itse en koskaan örvellä baareissa vaan käyttäydyn ihan asiallisesti. Joskus kävin siellä suht usein koska oli niin halpaa, mutta nyt kun on varaa valita, niin eipä ole tarvinnut uhrata koko paikalle ajatustakaan.
rodeo on ihana <3 siellä tunnen olevani omieni joukossa. suurin osa porukasta on rumaa, joten huomiota riittää, ja suurin osa porukasta on myös yhtä sekopäistä kuin mä. muualla on paljon tylsempää. ei todellakaan mikään perinteinen 'teinihelvetti', päinvastoin vähän marginaaliporukan makuun. hyvä että heittävät ylimääräiset pihalle.