Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuisia 2009??

05.05.2008 |

Täytyy nyt kokeilla, että osaako vanha edes käyttää tätä uutta systeemiä... "Vastaa viestiin " ei enää ollut tuossa ylhäällä, joten kokeilen nyt sit vastata omaan vistiini... Tuleekohan tää nyt kuitenkin tuohon muiden viestien jatkoks, toivottavasti!!

Osaiskos joku tehdä meille helmikuisille omaa esittelypinoa? Värit ei ainakaan näytä toimivan näissä uusissa pinoissa, ei ainakaan noissa vanhalta palstalta siirretyissä ?:|

Paljon oli jo helmikuisia tullut, ja monta erilaista ja surullistakin tarinaa. Lohduttavaa huomata, että en ole ainoa jolla ei kaikki ole mennyt suunnitelmien mukaan, eikä edes sinnepäinkään.. Tervetuloa kaikille, jatketaan yhdessä matkaa ja toivotaan parasta! :x

Terveisin Nippara kp 8/28-36 yk21

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sit oman: =)

Nippara

Vierailija
2/48 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minäkin nyt pääsisin mukaan kun eilen ei viestin lähettäminen onnistunut... Eli meille kuumeillaan toista lasta, esikoinen on 2-vuotias poika. Itse olen 29 ja mies 30-vuotias. Minä olen jo ehtinyt tovin "kärsiä" vauvakuumeesta, mutta yritys aloitettiin nyt tässä kuussa kun mies näytti vihdon vihreää valoa. Ihanaa päästä nyt oikeasti yrittämään! Täti on jo onneksi poistumassa niin kohta koittaa aika peittojen pöllytykselle. Vähän ollaan kyllä jo harjoiteltu :)

Tosiaan mahtuu tänne helmikuisiin monenlaisia kohtaloita ja toivonkin voimia kaikille, jotka ovat yrittäneet pitkään tai on muuten vaikea tilanne. Paljon plussia siis kaivataan tähän porukkaan!

Nemorosa kp 6/26-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kun elämä alkoi tuntumaan ihanalta ja helpolta ja pikkuhiljaa haaveilin "omasta elämästä", aivan karmea vauvakuume yllätti. Meillä on esikoinen 1-vuotias poika, joka saatiin kuin saatiinkin sitten melkein 3 vuoden yrittämisen jälkeen. Kaiken jahkailun jälkeen ne pillerit sitten jätettiin pois ja nyt sitten vaan yritetään ottaa rennosti ja samaan aikaan tietty jännitetään hirveesti!

Eniten tietysti jännittää ettei odotuksesta tulisi sitten taas kaiken kaikkiaan yhtä pitkä, muistan vieläkin sen tuskastuttavan olon kun ikinä ei vaan napannut. Ei me missään tutkimuksissa käyty ja hyvinhän tuo sitten luonto asian järjesti. Itse olen 25 ja mies 36. Onneksi tietty on jo yksi alla ja jos ei toista tule niin sitten ei.

Mutta jos tilannetta helpottaisi edellinen raskaus ja terveys/kunto on myös molemmilla tosi hyvä!

Eikun jännitetään ja tsemppiä kaikille kohtalotovereille!!

Vierailija
4/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki helmikuiset! Tänne minäkin taas kerran tipahdin ja nyt alkaa yrityskierto 26!Taustaa minustakin uudemmille kuumeilijoille, että olen 26 ja mies 28 ja olemme yrittäneet saada ensimmäistä vauvaamme huhtikuusta 2006. Toukokuussa 2007 tulin raskaaksi, mutta se meni parin viikon päästä jo kesken.Lapsettomuustutkimukset aloitettiin pian keskenmenon jälkeen ja syynä on tällä hetkellä ovuloimattomuus, sillä kiertoni ovat olleet pitkiä ja epäsäännöllisiä. Nyt olen syönyt viisi kuukautta clomifenia ja tässä kierrossa siis alkaa kuudes cclomikierto. Viime viikonloppuna sain raskaustestiin haalean viivan, mutta menkat alkoivat silti ajallaan, joten ehkä siellä joku yritti kiinnittyä, en tiedä.Aika vaikealta tuntuu tämä raskautuminen näin pitkän ajan jälkeen. Onneksi tämä kevät antaa uutta puhtia elämään. :) Lääkärin mukaan kokeilen clomeja vielä touko-, kesä- ja heinäkuun, sillä ultrassa on näkynyt aina komea folli, joten clomit kuitenkin minulla näyttävät toimivan. Syksyllä siirrytään sitten inseminaatioon.Voi kun mahdollisimman monia onnistaisi nyt saada helmikuinen vauva! Erityisesti toivon Nipparan ja Mimmi1975:n saavan pikkuisen. :) Rizza kp 2/30, yk 26

Vierailija
5/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mukaan!! Yritys aloitettu 12/07 ja ensimmäisestä haaveillaan. Taisin pitää pienen palstailutauon, kun en kertaakaan käynyt tammimammoihin rupattelemassa, pinouduin vain. No, se tais kuitenki helpotaa ku ei oo stressiä päällä ja päivät menee nopsaa, eli hyvä juttu! :) No, tässä kierrossa ois tarkotus kokeilla ovistikuttelua, koska itse en ovista huomaa eli oikeesti ei hajuukaan millon se on :):):):):):) Kukas osais esittelypinoa väsätä?? Vai tarviiko siihen enää osata? Meinaan, pystyykö niitä värei ja kuvia käyttää enää samalla tavalla??Ken tietää...Jep, alan valmistautumaan töihin..- tanni - kp7/26-30 yk6

Vierailija
6/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi tammikuisista viime viikolla tipahtanut. Yk 16 jo menossa. Olo on tällä hetkellä melko toivoton tärpin suhteen. Mies on nyt testattu ja tulos saadaan toivon mukaan ensi viikon loppupuolella. Pelottaa kauheasti. :(-Annique, kp 8/24-29-

Vierailija
7/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Opettelisin nyt käyttämään tätäkin.. Vähän taustaa myös meiltä. Itse olen 26 ja mies 30, lapsia kaksi ennestään, tytöt syntyneet 11/03 ja 9/05. Itse olen kolmatta haaveillut heti tokan jälkeen, mies oli vastaan viime syksyyn asti. Päädyttiin että multa otettais kierukka pois ja saatais yritys alkuun. Mutta meni tänne asti ennen kuin onnistui :( Nyt ollaan oltu 5 vkoa ilman ja siis eka yritys takana, menkat nyt tietty sit alkoi. Kai mä kierrän vielä muutaman kuukauden eteenpäin ennen kuin toivottavasti olen raskaana. Meillä eka tuli aika pian ja toinen lähes heti kun annettiin, mutta nyt sitten on ollut taas 2,5 vuotta hormonikierukka ehkäsys ni luulis että vähän menee aikaa.. Mieluusti alkaisin jonkun kanssa tai isommallakin porukalla kirjoitteleen, kun ei oikein omien kavereiden kanssa aina oikein osaa näistä jutella, osalla ei ees lapsia suunnitelmissa..terkuin tanja ja tytöt

Vierailija
8/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah.. Odottavan aika on pitkä.. Palstahiljaisuutta hetken viettänyt enkä tykkää tästä uudesta palstasta ollenkaan. Ovista oon tikutellut pari päivää, negaa näyttää, toisaalta eipä ole mitään tuntemuksiakaan. Saattaa olla ettei tässä kierrossa edes tule joten henkisesti olen jo valmistautunut siirtymään maaliskuisiin :) Ja huhtikuisiin :) ja toukokuisiin :) Kesäkuulle asti en jaksa vielä ajatella. Odotellessa odotellessa...kolmekamua kp 13/28 yk 3 B-)

Vierailija
9/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi helmikuulainen! Voi kun saataisiin meistä helmikuisista oma pino aikaan, kun tuntuu että aina viestiketjut tippuu.Tämä kiertoni on alkanut aivan ihmeellisesti. Täti vieraili peräti kaksi päivää (normaalisti ainakin neljä) ja tänään kp 7/28 tuli kananmunalimat (tavallisesti tulee joskus kp10-12). En tiedä onko tulossa extra lyhyt kierto vai mistä ihmeestä on kysymys... Onko kokemuksia?tsemppiä meille helmikuisille...-vauvaksi-

Vierailija
10/48 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sitä saa ootella ovista ihan tuskissaan kun tuntuu ettei päivät kulu enää ollenkaan!! Ja sitten taas odotetaan että tärppäskö vai ei. En edes muistanu miten tuskasta puuhaa tää on... Ja vielä pitäis yrittää olla ajattelematta. Oon tässä myös kovasti mietiskelly et kuinkahan paljon omia urheiluharrastuksia uskaltaa jatkaa sit jos ja toiv tärppää, harrastan juoksua ja aika kovaa salitreeniä... eikös tottuneen kehon saa antaa jatkaa suht normisti?

Vierailija
11/48 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yk 4 pyörähti käyntiin. Esikoista toivotaan, minä 24 ja rakas 21. Mulla on endometrioosi-epäily, juhannuksen jälkeen siitä sairaalatutkimuksiin. Ellei sitten tässä kierrossa tärppäisi! Usko alkaa kyllä olla koetuksella. Pahinta on, että endometrioosi aiheuttaa mulle kaikenlaisia oireita, nytkin jonkinlaisia tuntemuksia, nippailuja ja vihlaisuja oli koko loppukierron ajan ja tuhruvuoto alkoi 3 päivää ennen menkkoja. Vaikea siinä sitten olla toivomatta raskautta. Yritän ajatella positiivisesti, että nyt mulla on aikaa nostaa kuntoa ja hoitaa jumiutuneita selkä- ja hartialihaksia, jotta jaksaisi sitten paremmin raskausaikana. Nyt painun surkuttelemaan itseäni... syre kp 2/28, yk 4

Vierailija
12/48 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin nyt jo miehen tulokset. Diagnoosina: "näyte ei poikkea paljon normaalista". Liikkuvien siittiöiden osuus oli jonkin verran normaalia pienempi, varsinkin nopeasti etenevien. Olen pelännyt ihan kauheasti tulosta ja nyt vaikuttaisi siltä että tulos oli kohtuullinen, joskaan ei mikään aivan priima. Mitä tuloksia muilla on ollut?

-Annique, kp 9/24-29, yk16-

Vierailija
13/48 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin tuolta tammikuisista tänne helmikuisiin tänään. Ihme pinkkiä viirua tuli paperiin, mutta yskon sen tädin sieltä tulevan, koska ihan menkkaolo on ollut maanantaista lähtien.:(

Tässäpä meistä vähän. Oon 25v (kohta 26v) ja mies on 31v. Yksi lapsi ennestään poika vuosimerkkiä 05/07. Eli kohta vuoden täyttävä pikkumies.:) Ihana sellainen. Mulla on ollut synnytyslaitokselta asti vauvakuume päällä ja mies suostu kakkoseen siis nyt toukokuussa.:) Eli yk2 lähti nyt käyntiin. Yk1 oli pilaamassa 6päivän mahatauti/ripuli juuri ennen ovista. Oviksen pongasin testeillä, mutta limasuus oli poikkeavan vähäistä ym. Arvasinkin melkein ettei tärpännyt ja esikoisen kohdalla raskausoireet/merkit alkoivat tosi nopeasti...

Noh toivotaan, että saadaan helmikuisiin mahdollisimman monta vauvelia.:)

siinäpä vähän meistä..nyt meen leikkiin ton pienenmiehen kanssa ja toivon, että taas piristyis ja sais alkaa nopeeta pongaileen ovista..:)

Stemppiä kaikille yritykseen ja plussaonnea!!

T: Daim 1/28-31 ja yk 2

p.s. pitäisköhän tästä kierrosta alkaa sitä greippimehua litkimään? Esikoisesta tärppäs ekalla ja taisin vähän greippimehua silloin juoda.:)

Vierailija
14/48 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vaan kaikille helmivauvan kuumeilijoille!

Ekana voimia kaikille keskenmenon kokeneille. Itselläni oli 03/05 tuulimunaraskaus, tyhjennys lääkkellisesti rv 11+. Silloin itketti, ahdisti ja elämä tuntui epäreilulta. Halit kaikille.

Minä sain viime viikonloppuna iloilmoituksen mieheltäni kun hän suostui yrittämään kolmatta! Meillä siis poika 2v2kk ja tyttö 11kk. Olin hänelle edellisellä viikolla kertonut syvintä sydänjuurtani myöden kuinka paljon kaipaan vielä kolmatta pientä. Kerroin omat motiivini ja tunteeni. Taisin pari kyyneltäkin tipauttaa... :) Lupasin hänelle, että kun nyt saan asian puhua läpi ja tiedän, että hän tietää minun tunteeni, niin annan asian olla enkä enää ahdistele aiheella. Ja kolme päivää myöhemmin kertoi, että kyllä se kolmaskin on tervetullut! Mikä ilo ja onni! Tietysti vielä se oleellinen eli vauva puuttuu... :D , mutta on helpottunut olo, kun ratkaisematon asia ei enää paina mieltä.

Eilen sitten päästiin vihdoin tuumasta toimeen , viime tingassa tähän kiertoon... nyt odotellaan ovista, kp 13 tänään. Kaikki kolme raskauttani ovat alkaneet helposti (josta yksi siis km) toiveissa olisi, että tämäkin alkaisi suht helposti. Toki taidamme sitä kaikki toivoa! Ja täällä oli monta pitkään yrittänyttä, joille pikaisen raskautumisen soisi!

Vielä itsestäni. Olen 24 vuotias, mies 30. Asutaan Vantaalla pientä torppaa. Opiskelen maa-ja metsät.ieteellisessä, mutta käyn parhaillaan läpi kovaa kriisiä opintojen suhteen, Olenkin hankkinut parit pääsykoekirjat muihin tiedekuntiin. Että sellaistakin proggista pukkaa.

Kuulemisiin!

ms_matami, kp13/28-29 yk1 (meniköhän oikein...)

Vierailija
15/48 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis se mun viesti hävis? kokeiluviesti lähtee...:)

Vierailija
16/48 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekasin nyt esittelypinon, kun nyt ei tarvii värien ja fonttien kanssa tapella :):):):)

Toivottavasti teille kelpaa. Onko muuten nimi ehdotuksia???? Nyt laitoin siihen vaan

helmivauvan kuumeilijat, mutta laittakaa ehdotuksia niin vaihdetaan =)=)=)

Että käykääs lisäämässä ittenne listaan, niin mä päivittelen ;)

Vitsi et kello on paljon, mut ei väsytä yhtään!

No, eipäs täs muuta...

-tanni-

Vierailija
17/48 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin just ilmoittautumassa esittelypinoon. Sinne vaan kaikki muutkin!

Mulla ei ole kyllä kovin suuria toiveita tän kierron suhteen, koska ovis oli tossa äitienpäiväviikonloppuna, ja oltiin just silloin anoppilassa. siellä ei 40 neliön kaksiossa viiti hommailla... ;) Vika pupuilu oli torstaina, joten jos nyt tärppäis, niin olisi kyllä aika sitkeitä siimahäntiä. No, niin kauan kun ei ole tätiä on toivoa! Melkein tässä kyllä suunnittelen jo seuraavaa yk:ta.

Ah tätä ihanaa alkukesän vehreyttä... Mukavaa viikonloppua siskot!!

A-U

Vierailija
18/48 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 20/25-31, yk 1 (kääk, onko se jo noin paljon, härregyyd, mullahan on jo ns. piinaviikko!!!!!!! No ei kyllä ole mitään tuntemuksia... pöh.)

Vierailija
19/48 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annique: Miehesi tulokset kuulostavat mielestäni ihan hyviltä. Minulla mies sai tulokset lokakuussa ja hänellä normaali tulos, joskin 48 tunnin kuluttua elävien siittiöiden määrä oli kovasti laskenut, mutta lääkäri sanoi, ettei sillä ole mitään väliä.

Olen yrittänyt kyllä kaikkeni tulla raskaaksi ja nyt 6. clomikierto alkaa jo masentaa. Lääkäri sanoi, että voin syödä yhteensä 8 kiertoa clomeja, sillä suuren follin joka kerta kasvattavat. Mutta kun ei vain tärppää niin ei. "Viimeisenä" keinona ajattelin tilata sitä Pre-Seed liukastetta, jonka on kehuttu ihan auttamaan siittiöitä eteenpäin.

Rizza kp 4/30, yk 26

Vierailija
20/48 |
17.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Anniquelle hyvästä testituloksesta. Auttaa varmasti paljon kun on yksi stressitekijä poissa.

Kyllä on hankalaa tämän uuden palstan kanssa. Piti rekisteröityä uusilla tunnuksilla että pääsen kirjautumaan. Nimimerkkiäkin piti vaihtaa. Meillä siis toinen lapsi haaveissa ja toinen yrityskerta menossa. Nyt olen tuntenut torstaista alkaen jomotusta alavatsalla ja erityisesti vasemmalla puolella ja toivonkin tämän olevan merkkinä ovulaatiosta. En vain nyt tiedä koska varsinainen ovulaatio on tapahtunut tai tapahtuu kun tuntemuksia on jo kolmatta päivää. Onko muilla vastaavanlaisia ovistuntemuksia ja vinkkejä asiasta? Täytyy varmaan tänään vielä pupuilla jos ovis on vasta tulossa.

Aurinkoista lauantaita kaikille!

heinuli, kp17/25-27, yk2