Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö te muut vauvaa toivovat jo nimiä?

18.09.2006 |

Minusta tuntuu joskus, että ihania nimiä on niin paljon,että olisi tosi vaikea löytää se oikea. Joskus iltaisin ennen nukahtamista teen mielessäni listaa kauneimmista nimistä. Kumma kun noille jo oleville lapsille nimi oikeastaan tuli ihan itsestään. Tällä hetkellä puran vauvakuumetta koiran hoitamiseen ja mietin uuden koiranpennun hankkimista. Lapset ja eläimet sopivat hyvin yhteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jotenki kauheen konkreettista vauvan odottamista (tai raskautumisen odottamista) se että tuumin tulevalle vauvalle nimeä. Mä kans tykkään pyöritellä eri nimivaihtoehtoja. Sit oon jo tehny pari listaaki miehelle, että laitapas nämä omaan mieleiseesi järjestykseen :D Ja sit pientä aivopesua perään, että ootko nyt ihan varma, ettet laittaisi tuota ykköseksi, kun se on niiiiin hyvä nimi.. :) Sit on jotenki niin mukava jutellaki, että sitten kun meillä on se " x" (siis tuossa nimi), niin se tuntuu jotenkin konkreettisemmalta kuin pelkkä vauva. Tosin nuo lempparinimet vaihtuu mulla aina välillä. Esikoinen oli pitkään haavetasolla Daniel, mutta ei siitä sitten Danielia tullutkaan, kauas siitä :)

Vierailija
2/3 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun raskaustestissä viiva :) ja nytkin on tulevalle jo nimiehdotukset valmiina. Miehen kanssa yhdessä päätetty.

AIHA Rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu meillä tytön nimi edelleen mieluisa kun nimiä mietittiin tämän ensimmäisen kohdalle. Kun poika tuli niin nimi ' säilyy' josko tyttö joskus tulisi. Nyt kun vauvakuume on nostanut päätään niin tässä yhtenä iltana jopa ääneen juttelin poikien nimistä miehelle.

Emme siis vielä yritä toista mutta haavena on toinenkin lapsi. Kenties tuossa vuoden vaihteen jälkeen alamme yrittämään.

Poika täyttää kolmen viikon päästä 1 v.