espoo,kirkkonummi,helsinki,lohja.vihti akseli
Moikka! täällä olis 28v mamma , mulla vaan on 5kk vanha tyttö ja oon äitiyslomalla ja uudet ystävät olisi erittäin tervetulleita. Ollaan espoosta muutettu nelisen vuotta sitten nummelaan josta en oikein vielä tunne juurikaan ketään ja päivät mies töissä että seura kelpais täyttämään tylsiä päiviä. Missä päin asustelette? mulla on päivisin auto käytettävissä että liikkuminen ei ongelma. Mutta jos sua kiinnostaa tutustua vaikka teillä lapset jo vähän isompia ja mulla kulkis tää taapero kyllä päivät mukana kun sulla vapaampaa jo päivät jos lapset päiväkodissa päivät. No mutta laita vaikka tänne viestiä tai mun sähköpostiin jos yhtään kiinnostaa ja kaipailet päivisin seuraa.... :) jhi80@suomi 24.fi
heippa!!
olen just 27v täyttävä mamma,jolla 2 lasta jotka 2,5v ja 4,5v jotka ovat päiväkodissa..mieskin löytyy..itse olen tällä hetkellä työttömänä..kaipaisin ystävii joiden kanssa ulkoilla,käydä lasten kans jossain,kahvilla ja viihteellä tai vaikka cruisailemassa...niitä kun ei oo hirveesti ..osa unohtuneet kun tullu perhe..laita spostii jos kiinnostaa...muumimamma81r@hotmail.com