Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys teille, jolla useampi keskenmeno!

03.01.2013 |

Olen itse viikolla 11+4 ja viime raskauteni päättyi keskenmenoon, joka vuoti hurjasti. Ja koska olen tämmönen stressipallo, pelkään että minulla olisi mahdollinen keskeytynyt keskenmeno. Minulla ultra ensi viikolla kylläkin, että siellähän selviää sitten, mutta kysymykseni siis kuuluu, te jolla on ollut ns normaali keskenmeno, oletteko saaneet myöhemmissä raskauksissa myös keskeytyneen keskenmenon? Neuvolan täti sanoi että yleensä ne joilla keskenmeno on ollut normaali, on harvinaisempaa että tulee keskeytynyt keskenmeno, vaan ne kaikki tuppaa tulemaan saman tien ulos jos on tullakseen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi spontaani km takana rv6+. Sitten toinen raskaus, joka varhaisultrassa rv7+ vastasi noin viikkoa 5. Jäätiin odottelemaan varmuuden vuoksi, mutta vuosi pois vasta kun viikkoja yli 10. Viikot oli tiedossa, raskaus oli jo alusta asti epäonnistunut, mutta meni kuitenkin noin pitkään että vuosi pois.

Vierailija
2/2 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ensimmäinen keskenmeno oli normaali eli kaikki tuli ulos, sen jälkeen on ollut kaks keskeytynyttä keskenmenoa ja sitten oli taas normaali keskenmeno. Takana mulla siis neljä keskenmenoa ja yks kohtukuolema viikolla 36. Mulle sanottiin kans neuvolassa kun toisessa raskaudessa hirveesti sitä keskenmenoa pelkäsin että tietäisin kyllä heti jos kesken menee... että kuulemma kävis samoin kun edellisellä kerralla, spontaanisti kaikki ulos. Kyllähän mä tiesin että kesken on mennyt vaikkei mitään ulos tullutkaan, se oli vaan se tunne. Mulla loppu raskaudenoireet kun seinään viikolla 10. kidutin itteeni viikon 12 ultraan. (varhaisultrassa olin käyny jo viikolla 5 mikä oli sinänsä turhaa) siellä sitten sanottiin että ei sydänääniä ja kuollut noin kaks viikkoa sitten... eli juuri silloin kun oireet loppu ja tuli tunne että nyt ei oo kaikki hyvin.

Kokemuksesta voin kertoo et se huoli ja stressi on kokoajan mukana... sille kun ei mitään voi, pitäis vaan opetella olla liikaa stressaamatta. Ite oon nyt raskaana viikolla 7+1 ja varhaisultra on viikon päästä. viime raskaudessa huokasin helpotuksesta kun päästiin viikolle 13 ja viikolla 36 jouduin synnyttämään täydellisen kuolleen tytön . Tällä kertaa siis tiedän että mun huoli ei lopu edes siihen viikkoon 13... se loppuu vasta sitten kun sen käärön syliini saan. Nyt yritän vaan elää elämääni ja olla miettimättä ja stressaamatta liikaa. mikä on tietenkin helpommin sanottu kun tehty. mutta onnea sinne! ja toivottavasti kaikki menee hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla