Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baby Björn vastaavaa?

04.05.2008 |

Yamo on kantoreppu kuten Patapum, ei neliöliina :) Ja tosiaan, kantoreppujen lantiovyö tulee lantiolle, ei vyötärölle. Jos se ergon vyö tuntuu liian paksulta, niin hirmuisesti on kehuttu neliöliinoja. Periaate on sama, mutta liina/reppu solmitaan kiinni (ei solkia, ei paksua lantiovyötä). Esim. baby hawk -nimistä liinaa kehuttiin valtavasti jossain, itsellä ei ole kokemuksia ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä AngelPack LX kantoreppu? Siinä on paljon ohuempi lantiohihna kuin Ergossa ja on muutenkin sirompi ja nätimpi. Meillä on ollut molemmat ja tykkään kyllä enemmän AngelPackista.

Vierailija
2/6 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistän nyt samalla toisen alotuksen...

harkitsen rintarepun ostoa.

Ihan perus BabyBjörniä, mutta olisiko sille jotain vastaavaa tarjolla?

Ergon kantoreppu joskus oli keskimmäisen lapsen kanssa, mutta siinä se vatsan/ alaselän kohtaa tuleva vyö oli kauhean paksu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkohan Ergoa oikein, jos sen paksu vyotaro hairitsi? Ergo pitaa laittaa lantiolle, ei vyotarolle...

Anyway, BB ei ole koskaan hyva vauvan selalle eika lonkille. Lyhytaikaiseen kantamiseen se kay (max. 20-30min) mutta pidemmille reissuille sita ei suositella....

Vierailija
4/6 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse tykännyt Patapumista (kantoreppu). Neliöliinakin saattaisi sopia, esim. Yamo tuntuu olevan suosittu.

Vierailija
5/6 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tullut vastikään edellisissä viesteissä mainittujen kantoreppujen lisäksi vielä yksi uusi, Manduca, joka käy ihan vauvasta saakka. Googlaapa. :)

Vierailija
6/6 |
28.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellainen vähän sporttisempi kuin moni muu kantoreppu, se voisi sopia. Tosin aika leveä lantiovyö siinäkin on, mutta kannattaa kokeilla, paljon pidempi käyttöikä kuin BabyBjörnillä!