Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaisiko joku mua laihduttamisessa? (ov)

Vierailija
04.05.2008 |

Ylipainoa 10 kg, en saa sitä millään pois. Tiedän, että syö vähemmän kun kulutat laihduttaa, mutten onnistu millään :(

Karppausta kokeilin, ei onnistunut kohdallani. En syö punaista lihaa myöskään. Urheilen viikossa joka päivä (hölkkää tai pitkä kävely). Aiemmin tällä laihduin, nyt ei mitään vaikutusta :(

Olen ihan hukassa, en tiedä yhtään mitä pitäisi syödä. Onko esim. itse tehty perunasalaatti (perunaa, sipulia, papuja) ok vai ei? Aina sanotaan, että syö tarpeeksi proteiineja, mutta mikä on tarpeeksi?

Kiitos jos joku neuvoisi, esim. päivän ateriat esimerkkeinä laittaisi minulle.

Ahdistaa kun kuukauden päästä siskon häät ja pitäisi olla edukseen...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. EnergyNetissä on sellainen laskuri, jolla saa selville syömänsä kalorimäärät ja on niitä muitakin vastaavia. Jos syöt esim. 1500 kalorin verran päivässä, laihdut varmasti.

Vierailija
2/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa sinua varmasti. Syöt varmaan liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kokeilin, paino pysyi vaan samassa mitä on. Söin 1200-1500 päivässä 3 viikon ajan tarkkaillen. Ei mitään muutosta.

En ymmärrä.

ap

Vierailija
4/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala juoda nyt 3 litraa vettä päivässä, vaikka tekis kuinka tiukkaa. kittaat sitä vaan koko ajan. johan alkaa vessassa juoksu. jätä kaikki tollaet perunat sun muut pois ruokavaliosta, syöt vaan täysruisleipää ( muutama pala päivässä), paljon proteiineja, salaatteja.

pelkkä liikunta ei laihduta! laita ylös KAIKKI päivän ruuat ja juomat...ettet vaan huijaa itseäsi vahingossa.

zemppiä. mä oon laihduttanut 6kg helmikuun puolesta välistä. hitaasti hyvä tulee. mitä hitaammin kilot lähtee, sen varmemmin ne pysyy poissa.

Vierailija
5/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elimistösi luulee, että on nälänhätä ja varastoi kaikki saamansa ravinteet. et laihdu, jos syöt liian niukasti. lisää kalorit 1600-1800 paikkeille, juo paljon vettä. kokeileppa viikko, varmasti alkaa jotain tapahtua.

Vierailija
6/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitteko onnistuneet vinkkejä salaatteihin?

ap

Vierailija
7/7 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan syödä n. 1500 kcal

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi