Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntojen myyntiesittelyissä vierailleet hoi! Oletteko katsoneet kaappien sisälle? Kertokaahan kokemuksianne.

Vierailija
04.05.2008 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatehuoneisiin olen aina kurkannut, että näen miten isoja ne on.

Vierailija
2/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin niihin täytyy katsoa. Eihän sitä muuten tiedä minkälaiset kaapit ovat ja missä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välittäjä lähellä kysyn luvan. Muuten kurkin ihan itsekseni.

Jos olen tarjousta jättämässä tutkin huolellisesti kaikki kaapit ja laatikot että toimivat ym.

Vierailija
4/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ne tavarat kiinnosta vaan kaappien kunto. Se ei tietty ole hyvä jos sieltä vyöryy lumivyöry päälle kun kaapinoven erehtyy avaamaan

Vierailija
5/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaapit niin kalliita ole, vaikka uusimaan joutuisikin. Ja ovet niistä ekana menee.

Vierailija
6/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä ne otetaan mukaan.

Vierailija
7/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut laatikosto oli surkeassa kunnossa. Niihin óli siis vaihdettu vaan ne etulevyt ja mekansimi oli vanha/rikki.

Välittäjä kertoi selvästi että vain ovet uusittu, ei koko kaapistoja ja että meidän olisi pitänyt asia tarkistaa ostovaiheessa. Eli mitään hyvitystä ei saatu kun kyseessä vähäinen vika, Ja välittäjä ilmoittanut että vain ovet vaihdettu, ei kaapistoja

Vierailija
8/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku allaskaappi ja vaatehuone jees. Samoin voi mekanismitasolla kurkata jotain laatikkoa tmv. Tarkemmat syynit ehtii tehdä sitten, kun menee uudelleen katsomaan ja tekemään tarjousta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä