Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestääkö tämä suhde?

Vierailija
03.05.2008 |

eilen join 3 paukkua, 4 siideriä ja yhden lasin viiniä..

Tapasin miehen, jolla alastoman naisen kuva puhelimessa näytönsäästäjänä, ei tarjonnut pitsaa aamuyöllä tai saattanut kotiin.

Siltikin ihastuin ja odotan tekstarii.. Aamul laittoi vaan, että oonko jo herännyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tuo viesti nimenomaan tarkoita, että joko olet tavoitettavissa. Olisit vastannut vaikka, että " olen, mitäs mielessä? Onko hyviä ideoita mitä tehdään tänään?"

Vierailija
2/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin vaan, että ulos lähdössä, ja se laittoi että potee krapulaa vielä. En tiiä pitäskö sitten mun seuraakaks laittaa jotain??

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin se nykyään menee

M-N-M-N-M-N jne...

Jos et vastaa luulee että et oo kiinnostunut

Vierailija
4/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta, ei kai se nakukuva haittaa. Ja harva mies minulleekkaan on pizzaa tarjonnut, tai saattanut kotiin.

Kyllä se suhteen kestävyys tulee jostain muusta jutuista.

Mutta anna mennä. Kiinnostusta sillä miehellä ainakin on, kun kerran viestiin vastailee...

Osoita, että olet kiinnostunut, mutta älä ihmeessä ole liian tyrkky.

Vierailija
5/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihä se mikään suhde joo olekaan, en niin kuvittelekaan!! Väärä sanavalinta siis vain..

Ja ehkä sit näin sinkkuuteen tottuneena on valmis teilaamaan jokaisen potentiaalisen miehen heti alkuvaiheessa.. Ensiksikin se, että olin " tuiterissa" (=en vakavasti otettava?), se että nakukuva puhelimessa (junttia..), ei tarjonnut pitsaansa (kuin kerran vaan kysyi, että onks nälkä ja vastasin " ei" , söi pitsan uudestaan kysymättä..) ja tarjoutui saatille, mut sanoin " ei tarvi" , nii ei tarjoutunu uudestaan.. Mitä mun mielestä ois pitäny!

joo-o, oon ehkä vähän tiukkis.

Vierailija
6/6 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyy onko nälkä, sanot ei ja miehen pitäs tajuta, että on? wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi