Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatiin hääkutsu miehen ja minun nimellä. Eikö olekin niin, että se ei silloin koske lapsia?

Vierailija
03.05.2008 |

Kutsu osoitettu meille kahdelle tyyliin " Matti ja Maija Meikäläinen" . Mies väittää, että se koskee lapsiakin. Hän sanoo, että koska on kyse lähisukulaisesta niin voi olettaa, että koskee myös lapsia. Minusta se ei koske, vain miestä ja minua.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soita ja kysy.

Vierailija
2/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mies tietää että ko. sukulainen ei tunne kutsuetikettiä ja on tarkoittanut kutsun lapsillekin, niin asian voinee hienotunteisesti puhelimessa varmistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epävarmaa tietävätkö lähettäjät tätä, soita ja varmista.

Vierailija
4/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on mahdollista että jossain suvussa oletetaan toisin, mutta ainakin se on tarkistettava etukäteen, sillä yleisesti ottaen se menee juuri noin.

Vierailija
5/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta selvästi pieni moka kutsun lähettäjältä; jos kutsutaan koko perhe, on kutsu myös osoitettava koko perheelle, tyyliin " perhe Virtanen" .

Vierailija
6/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekin tuli kerran hääkutsu pelkästään minun nimelläni serkultani, mutta olivat suuresti hämmästyneitä kun kysyin varmistukseksi, että onko tarkoitus että muu perhe jää kotiin (ei ollut).. Eivät vain jaksaneet kirjoittaa kuoreen kaikkien nimiä.

Vierailija
7/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on uusperhe: mies, minä ja minun kaksi lastani. Ajattelin, että eivät ehkä halua minun lapsiani häihinsä. Tuntuu vähän nololta alkaa kysellä perään.

ap

Vierailija
8/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan hääpari on jonkun lähisukulainen, tai on ainakin joskus ollut.

Vierailija
9/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai ne kutsujat silloin avaavat sanaisen arkkunsa jos oli tarkoitus että lapsetkin tulevat mukaan.

Vierailija
10/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi edes perään huutelemaan. Noloa!

Vierailija
11/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyllä kai ne kutsujat silloin avaavat sanaisen arkkunsa jos oli tarkoitus että lapsetkin tulevat mukaan.

Olisivat kyllä taatusti ilmaisseet jos lapset ovat myös kutsuttuina.

Älkää ängetkö jos ei kerran kaivata. Uskokaa jo, älkääkä aina kysykö samaa asiaa uudestaan ja uudestaan.

Vierailija
12/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ole edes mitään sukua hääparille.

Vierailija
13/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää, että me ollaan perhe siinä missä muutkin, vaikka uusperhe ollaankin, ja että kutsu on yhtälailla lapsille. Minusta olisi hirveän noloa kysellä, että onko se myös lapsille ja vielä nolompaa olisi mennä lasten kanssa, jos hääpari ei olekaan minun lapsiani oikeasti halunnut kutsua.

ap

Vierailija
14/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tosi rasittava tapa, häät on perinteisesti iloinen sukujuhla ja sinne lapsetkin kuuluu... jos saisin lastenhoitajan niin en kyllä hukkais sitä sitten joihinkin aikuisten ryyppyjuhliin vaan lähtisin johonkin muualle...

Vierailija
15/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän ne ole edes mitään sukua hääparille.

Vierailija
16/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ne vieraat lapset siellä edes tekisivät??

Vierailija
17/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se on tosi rasittava tapa, häät on perinteisesti iloinen sukujuhla ja sinne lapsetkin kuuluu... jos saisin lastenhoitajan niin en kyllä hukkais sitä sitten joihinkin aikuisten ryyppyjuhliin vaan lähtisin johonkin muualle...

Häät voivat olla muutakin kuin pelkkä sukujuhla. Eikä sen välttämättä tarvitse olla ryyppyjuhlakaan.

Uskomatonta, että näitä asioita saa aikuiselle ihmiselle selittää.

Vierailija
18/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viis siitä onko lapset jotain sukua vai ei. Kaikki maailman lapset on kutsuttava.

Vierailija
19/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mies väittää, että me ollaan perhe siinä missä muutkin, vaikka uusperhe ollaankin, ja että kutsu on yhtälailla lapsille. Minusta olisi hirveän noloa kysellä, että onko se myös lapsille ja vielä nolompaa olisi mennä lasten kanssa, jos hääpari ei olekaan minun lapsiani oikeasti halunnut kutsua.

ap

Miten tää voi olla niin vaikeaa?

Sehän on sinulle väännetty jo rautalangasta siinä kuoren päällä!

Miehesi ja Sinut on kutsuttu. PISTE

Jos olisi uusperheestänne muita kutsuttuja niin olisi lisäys xxx ja www tai Sinä sekä lapset tms.

LAPSIASI EI OLE KUTSUTTU.

Vierailija
20/58 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tunkemassa häihin lapsineni, vaan miehen kanssa pelkästään. Mies vain inttää, että kutsu on koko meidän perheelle, kun kerran muutkin on kutsuttu perheittäin. Halusin kuulla AV:n erehtymättömän mielipiteen asiasta :-)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi