Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ex on raskaana miehelleni!!

Vierailija
03.05.2008 |

Olen shokissa. Olen seurustellut mieheni kanssa vasta hieman vajaa puoli vuotta, mutta olemme täysin umpirakastuneita. Naimisiin menostakin on puhuttu. Itselläni on TODELLA kova vauvakuume (olen jo 38-vuotias lapseton nainen ja mies on 3 vuotta vanhempi), mutta siitä puhuessani mieheni on mennyt aina jotenkin vaikeaksi. Perjantaina hän sitten täysin yllättäen kertoi, että hänen entinen tyttöystävänsä on raskaana hänelle!!!! Lasketun ajan perusteella vauva on saanut alkunsa samoihin aikoihin kun me tavattiin. Uskon, että mies ei ole minua pettänyt ja tiedän, ettei hänellä ole entistä tyttöystäväänsä kohtaan minkäänlaisia tunteita. Minua hän rakastaa ja voisi jopa perustaa perheen kanssani. Sitä en voi kuitenkaan tajuta, että mies ei aio koskaan edes tavata exänsä lasta! Miten joku voi hylätä lapsensa?!!? Mies perustelee asiaa sillä, että lapsi ei ollut suunniteltu. Miten te suhtautuisitte asiaan? Pitäisikö minun vaan yrittää unohtaa koko vauva, kun mieskään ei ajattele asiaa? Olen todella pyörällä päästäni, enkä ole nukkunut kahteen yöhön yhtään. Viime yön minun piti viettää mieheni luona, mutta tulin omaan kotiin miettimään asioita.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi sanoa, että tilanne ei ole helppo, mutta ehdottomasti kannatat sitä, että hän alkaa pitää yhteyttä lapseen.

Vierailija
2/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehellä on suunnittelematon lapsi, pian nelivuotias. Olemme nykyään naimisissa ja suunnittelemme perheenlisäystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies muuttaa mielensä ja haluaa tavata lapsen. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, mutta mitä jos hän ensihuuman jälkeen tuleekin siihen tulokseen, että haluaa minun sijaan olla yhdessä lapsen ja tämän äidin kanssa? Mieheni kyllä vakuuttelee, että näin ei tule tapahtumaan.

ap

Vierailija
4/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän että sulla ikä painaa, mutta jos olet valmis nyt tekemään lapsia miehelle jonka olet tuntenut puoli vuotta niin miten sulla ei ole tullut sama mieleen aikasemmin jonkun muun kanssa?

Mä en itse henkilökohtaisesti ymmärrä miten on niin vaikeeta löytää hyvä mies ajoissa kun niitä on maailma pullollaan (siis niitä hyviäkin)...

Vierailija
5/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että mies muuttaa mielensä ja haluaa tavata lapsen. Siinä ei tietenkään ole mitään pahaa, mutta mitä jos hän ensihuuman jälkeen tuleekin siihen tulokseen, että haluaa minun sijaan olla yhdessä lapsen ja tämän äidin kanssa? Mieheni kyllä vakuuttelee, että näin ei tule tapahtumaan.

ap

Vierailija
6/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisyä pois. Minulla on kuitenkin ikää niin paljon, että en halua odottaa kovin pitkään.

Olen ollut aiemmin pitkässä avoliitossa (12 vuotta), mutta meille ei lapsia suotu, eikä mies halunnut adoptoida. Erosta on kaksi vuotta ja vasta nyt koin olevani valmis uuteen suhteeseen. Tämä mies ja koko suhde tuntui liiankin täydelliseltä...

ap

Vierailija
7/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos et edellisen miehen kanssa pystynyt lapsia saamaan niin miksi uskot että nyt pystyisit? Olkiko vika miehessä?

Sinäänsä tässä jutussa ei ole mitään kamalaa, muuta kuin se että mies ei muka aio tavata tulevaa lastaan.

Vierailija
8/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avomieheni ei pystynyt saamaan lapsia. Minun osaltani tilanne oli ainakin aiemmin kunnossa, mutta toki ikää on nyt enemmän.

Mieheni on luvannut tunnustaa isyytensä ja maksaa elatusmaksut. Tosin mieheni mukaan hänen exänsä miettii yhä sitä vaihtoehtoa, ettei anna miehen tietoja lastenvalvojalle ja näin ollen miehestäni ei edes tulisi virallinen isä.

En voi käsittää sitä, että miksi niin hyväsydäminen ja lämmin ihminen ei halua edes nähdä omaa lastaan... Miten hän voi olla lasta kohtaa niin kylmä ja raaka?

ap

Vierailija
9/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että tulee toisiin ajatuksiin ja sinuna kannustaisin häntä siinä. Tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Mun parhaan kaverin mies oli samassa tilanteessa kun tapasivat kaverini kanssa. Oli eronnut jo melkein vuotta aiemmin kun sitten eräänä päivänä exä pamautti uutisen: olet tullut isäksi. Mies ei ollut tiennyt, että nainen raskaana kun he erosivat.

Ei siinä alkushokin jälkeen mitään, tunnusti isyyden ja homma pelaa hyvin. On pelannut jo 6 vuoden ajan.

Riippuu paljon ihmisistä ja siitä onko oikeasti tunteita ketä kohtaan.

Vierailija
10/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei heti kertonut.

Vierailija
11/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi käsittää sitä, että miksi niin hyväsydäminen ja lämmin ihminen ei halua edes nähdä omaa lastaan... Miten hän voi olla lasta kohtaa niin kylmä ja raaka?

ap

Vaan kylmä ja itsekeskeinen idiootti, joka on huijannut sua uskomaan toisin.

Sun sijassasi mä EN pelkäisi, että mies päättääkin jäädä elämään lapsensa ja exänsä kanssa, vaan että mies jättää samalla kylmyydellä myös sinut ja teidän mahdolliset lapsenne kun itse sattuu kyllästymään tai ihastumaan johonkuhun muuhun.

Ja mieti, miten he ovat exän kanssa eronneet ja millainen suhde heillä on ollut, jos ex luottaa mieheen niin vähän, että harkitsee kieltävänsä tältä isyyden! Mitä miehen pitäisi olla, että sinä toimisit noin... väkivaltainen? vastuuton? alkoholisti?

Vierailija
12/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka hylkäävät " vahinkolapsen" , miksi nyt sitten haukutaan.

Jos ap olisi se nainen, joka odottaa lasta, ja valittaisi täällä, että exällä on uusi nainen eikä ex aio lastaan tavata, niin eipä täältä sympatiaa heruisi yhtään.

Vierailija
13/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi, koska uskoo exänsä tulleen tahallaan raskaaksi. Käsittääkseni mieheni oli yrittänyt suostutella tätä naista abortin tekemiseen.

Mieheni tuntee itsensä vieläkin loukatuksi ja petetyksi, koska oli luottanut exäänsä monin tavoin, myös ehkäisyn hoitamisen suhteen. Suurimmasta vihan tunteesta hän on päässyt eroon.

Ehkä hän haluaa vielä joskus tavata lapsen, mutta ainakin vielä väittää, että ei missään tapauksessa halua. Ei ikinä...

Omat tunteeni ovat ihan sekaisin. Toisaalta haluaisin ilman muuta kannustaa miestä lapsen tapaamiseen, mutta toisaalta pelkään menettäväni mieheni tälle naiselle. Järki sanoo, että minun pitäisi jättää koko mies. Tunteet sanovat toisin. Joka tapauksessa meidän suhde ei taida palata enää ikinä ennalleen. Olen kai hieman loukkaantunut siitä, ettei mies kertonut minulle raskaudesta aiemmin.

Vierailija:

Uskon, että tulee toisiin ajatuksiin ja sinuna kannustaisin häntä siinä. Tehtyä ei tekemättömäksi saa.

Mun parhaan kaverin mies oli samassa tilanteessa kun tapasivat kaverini kanssa. Oli eronnut jo melkein vuotta aiemmin kun sitten eräänä päivänä exä pamautti uutisen: olet tullut isäksi. Mies ei ollut tiennyt, että nainen raskaana kun he erosivat.

Ei siinä alkushokin jälkeen mitään, tunnusti isyyden ja homma pelaa hyvin. On pelannut jo 6 vuoden ajan.

Riippuu paljon ihmisistä ja siitä onko oikeasti tunteita ketä kohtaan.

Vierailija
14/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vienyt miestä tältä naiselta! He olivat eronneet syksyllä, mutta jatkaneet tapailuja. Mies on siitä kertonut ja myös siitä, että heidän suhteensa jatkui seksin merkeissä. Tosin vain pari kertaa kuukaudessa eli ei kovin aktiivisena.

ap

Vierailija
15/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran on tullut raskaaksi eroamishetkellä. Ihan vain varmuuden vuoksi ettei tule mitään jälkeenpäin

Vierailija
16/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi rynnätä laastarisuhteeseen. Eikös niistä nyt varoitella tarpeeksi?

Vierailija
17/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden tuttavuus, ettekä te ole naimisissa!

Vierailija
18/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä keski-ikäisen naisen kannattaisi olla jo vähän aikuisempi! Et kai tosissasi usko noita kaikkia satuja?

Vierailija
19/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sanonpa silti, että ota nyt hyvä nainen järki käteen.

SEHÄN EI OLE LAPSEN VIKA, että hänen isänsä on niin lapsellinen ja itsekäs, että ei aio häntä koskaan tavata. Mikä suru onkaan lapsella sitten isompana, kun itse asian ymmärtää. Ja mitä väliä sillä on, onko suunniteltu vaiko ei... Kyllä ukkosi on tiennyt, mitä voi tapahtua, kun on kikuliaan exässään uittanut.

Minä hankkiutuisin eroon tuommoisesta tyypistä, sillä tuosta ei hyvää seuraa.

T. Narsistin ex-vaimo

Vierailija
20/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että mies on tietoisesti huijannut minua. Hän on hyväsydäminen ja lämmin ihminen siitä huolimatta, että on nyt ollut aika itsekeskeinen. Uskoisin, että kriisin keskellä elävä ihminen ei oikein edes kykene näkemään oman napansa ulkopuolelle.

Mieheni ex ei ole kieltämässä isyyden tunnustusta siksi, ettei luottaisi mieheen. Hän oli ilmeisesti vaan toivonut, että mies olisi lapsen elämässä mukana ja on nyt pettynyt. Ilmeisesti rakasti miestäni ja voi olla, että tosiaan on hankkiutunut tahallaan raskaaksi. En kuitenkaan tiedä. En ole naista koskaan edes tavannut. Nainen on koulutettu (KTM) ja työssä hyvin menestynyt. Muuta en sitten hänestä tiedäkään.

Mieheni ei ole väkivaltainen tai alkoholisti tms.

ap

[/quote]

Vaan kylmä ja itsekeskeinen idiootti, joka on huijannut sua uskomaan toisin.

Sun sijassasi mä EN pelkäisi, että mies päättääkin jäädä elämään lapsensa ja exänsä kanssa, vaan että mies jättää samalla kylmyydellä myös sinut ja teidän mahdolliset lapsenne kun itse sattuu kyllästymään tai ihastumaan johonkuhun muuhun.

Ja mieti, miten he ovat exän kanssa eronneet ja millainen suhde heillä on ollut, jos ex luottaa mieheen niin vähän, että harkitsee kieltävänsä tältä isyyden! Mitä miehen pitäisi olla, että sinä toimisit noin... väkivaltainen? vastuuton? alkoholisti?

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi