Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ex on raskaana miehelleni!!

Vierailija
03.05.2008 |

Olen shokissa. Olen seurustellut mieheni kanssa vasta hieman vajaa puoli vuotta, mutta olemme täysin umpirakastuneita. Naimisiin menostakin on puhuttu. Itselläni on TODELLA kova vauvakuume (olen jo 38-vuotias lapseton nainen ja mies on 3 vuotta vanhempi), mutta siitä puhuessani mieheni on mennyt aina jotenkin vaikeaksi. Perjantaina hän sitten täysin yllättäen kertoi, että hänen entinen tyttöystävänsä on raskaana hänelle!!!! Lasketun ajan perusteella vauva on saanut alkunsa samoihin aikoihin kun me tavattiin. Uskon, että mies ei ole minua pettänyt ja tiedän, ettei hänellä ole entistä tyttöystäväänsä kohtaan minkäänlaisia tunteita. Minua hän rakastaa ja voisi jopa perustaa perheen kanssani. Sitä en voi kuitenkaan tajuta, että mies ei aio koskaan edes tavata exänsä lasta! Miten joku voi hylätä lapsensa?!!? Mies perustelee asiaa sillä, että lapsi ei ollut suunniteltu. Miten te suhtautuisitte asiaan? Pitäisikö minun vaan yrittää unohtaa koko vauva, kun mieskään ei ajattele asiaa? Olen todella pyörällä päästäni, enkä ole nukkunut kahteen yöhön yhtään. Viime yön minun piti viettää mieheni luona, mutta tulin omaan kotiin miettimään asioita.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni ei ole mitään epäilyksiä siitä, etteikö olisi lapsen isä. Isyystestin hän toki haluaa, eikä se nainen ole sitä vastustanutkaan.

Vierailija
22/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat olleet yhdessä alle vuoden verran ja siihen päälle muutaman kuukauden mittainen satunnainen seksisuhde. Jälkimmäisestä en ihan aluksi tiennyt. Ei kai sellaisesta ihan ensimmäisenä uudelle kumppanille kerrotakaan!

Aiemmin exästään kertoessa mies on sanonut heidän olleen hyviä ystäviä erosta huolimatta. Hän kuitenkin vakuutti, ettei hän tuntenut exäänsä kohtaan mitään ystävyyttä syvempää. Ei seurusteluajan loppupuolla, eikä sen jälkeen. Nykyään hän on naista kohtaan vain hieman katkera, koska kokee tulleensa petetyksi ja loukatuksi (kuten jo aiemmin kerroin).

Hänellä oli myös ollut joitain suhdeviritelmiä seurustelun päättymisen jälkeen, joten en oikein usko olevani miehelleni se kuuluisa laastarisuhde.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkaa seksisuhdetta, ei ole eronnut.

Ja tuohan on tasan vain miehesi käsitys suhteen tuosta vaiheesta. Ja vaikka hän olisikin naiskennellut tuolla mielellä, niin onkohan hän muistanut kertoa naiselle, että suhteen tila on nyt tuo?

Vierailija
24/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet tuntenut hänet puoli vuotta, jonka aikanakin hän on nainut eksäänsä, niin et sinä nyt mikään " hänen elämänsä nainenkaan" ole.

Vierailija
25/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hän nyt sitten ole " mieheni" , mutta tuntuu hassulta kutsua esim. poikaystäväksi yli 40 vuotiasta miestä! Sitä paitsi olemme viimeiset kuukaudet käytännössä asuneet saman katon alla, vaikka virallisesti emme avoliitossa olekaan. Vaimoksi minuakin on kutsuttu, vaikka morsian olisi kai ollut parempi sana, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.

ap

Vierailija
26/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin siis tarjota sellaisenkin näkemyksen...

Hommahan kävi niin, että raskaus oli minullekin yllätys, luulin etten voisi koskaan lasta saadakaan. Mies ei halunnut lasta, koska oli heti raskaustestin aikoihin tavannut uuden naisen,ja ehdotti aborttia " kaikkien parhaaksi" . hänkin muuten ajatteli ensin, että hankkiuduin paksuksi vain saadakseni hänet takaisin... ei suhteemme ihan niin hyvä ollut, ja ero oli ihan perusteltu...elämä vain yllätti ilosesti, siinä se.

En tietenkään tehnyt aborttia! Tuon lapsettomuus-asian takia olisi ollut hullun homma abortoida lapsi pois, koska uutta raskautta tuskin koskaan tulisi.

lapsen pitämispäätös oli siis yksin minun, ja mies oli kantansa ilmaissut. Päätin siis hoitaa lapseni itse, eikä isän tarvitsisi olla asiassa mukana käytännössä kuin virallisestikaan. Ajattelin että miehellä on oikeus olla olematta isä. Yhteyttä asiasta kuitenkin pidettiin , ja tapasin tulevan äitipuolenkin. Toki asia varjosti raskausaikaa, mutta isäkin alkoi lapsestaan hieman lämmetä. lapsen synnyttyä hän itse alusi olla lapsen elämässä mukanan niin kuin kuuluukin. Homma toimi, koska hän tuli mukaan omasta halustaan.

Pakko on sanoa, että sitäkään ei olisi tapahtunut, ellei naisensa olisi ollut tukenaan. Kova pala lapsi on varmasti ollut hänellekin, mutta selvisivät sitä yhdessä. Äitipuoli oli myös minulle alkuun tiukka paikka, koska en halunnut lapselleni " toista äitiä" , mutta tiedän nyt ettei hän sellainen voisikaan olla. Päin vastoin, on vain todella onnea, että lapsellani on yksi ylimääräinen, välittävä aikuinen elämässään.

näin on menty kohta kuusi vuotta, ja homma toimii. Sinulla on lapsen elämän kulkuun uskomattoman suuri rooli: jos tuet miestäsi isyyteen, ja koetat ymmärtää myös lapsen äidin puolen, saat lapsesta itsekin rikasteen elämääsi. Puhukaa kaikki kolme, ja katselkaa rauhassa. yritä tavata tuleva äiti ihan kahdenkeskenkin.

Olen lapseni yksinhuoltaja, mutta isän perheessä lapsi vierailee säännöllisesti. homma on jakautunut ihan luonnostaan niin, että lapsi on enemmän minun perhettäni, eikä kahta perhettä yritetäkään yhdistää. Isä on nyt tuon naisen kanssa onnellisesti naimisissa, ja heillä on kaksi omaakin lasta.

Mieti tarkaan, miehesi reaktio voisikin olla alkuun tuollainen joka tapauksessa. se jatkuukin sellaisena, jos sinulla olisi sama kanta.

Vierailija
27/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänsä nähden.

Tämän täytyy olla provo!

Vierailija
28/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä siitä, että tämä ei ole lapsen vika. Mielestäni on kamalaa, jos hänen isänsä ei aio häntä tavata. En tiedä itsekään, että pystynkö olemaan sellaisen miehen kanssa, joka ei tapaa lastaan. Siksi minä tulin asiaa tänne pohtimaan.

Se on toki totta, että vahinkoja voi sattua. Jos seurustelukumppanini saisi ajan takaisin, niin ei varmastikaan koskisi exäänsä, jos tietäisi ehkäisyn pettävän. Tapahtunutta ei kuitenkaan pysty perumaan.

ap

Vierailija:

niin sanonpa silti, että ota nyt hyvä nainen järki käteen.

SEHÄN EI OLE LAPSEN VIKA, että hänen isänsä on niin lapsellinen ja itsekäs, että ei aio häntä koskaan tavata. Mikä suru onkaan lapsella sitten isompana, kun itse asian ymmärtää. Ja mitä väliä sillä on, onko suunniteltu vaiko ei... Kyllä ukkosi on tiennyt, mitä voi tapahtua, kun on kikuliaan exässään uittanut.

Minä hankkiutuisin eroon tuommoisesta tyypistä, sillä tuosta ei hyvää seuraa.

T. Narsistin ex-vaimo

Vierailija
29/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän eksän kanssa. Ota kalenteri mukaan - ja laskin, jos olet huono matikassa.

Käy läpi poikaystäväsi tarinat ja kollaa, mitä hän puhunut sille eksälle.

Vierailija
30/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitti tosin koko seurustelunajan, että lääkäri on sanonut, ettei voi tulla raskaaksi, näin kuitenkin kävi, mutta selvisi myös, että oli tapaillut päivisin puolta koripallojoukkueesta, eikä halunnut isyystesteihin, seuraava mies otti lapsen nimiinsä vuodeksi(jonka liitto kesti) ja nyt lapsella on taas uusi isä. .

Vierailija
31/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanini tiesi, että hänen exänsä rakasti häntä ja halusi takaisin. Ex oli kuitenkin täysin tietoinen siitä, että näin ei tule käymään, sillä mies ei tuntenut samoin. Olen nähnyt pari miehen lähettämää tekstiviestiä, josta tämä tulee hyvin selväksi (naisen lähettämiä viestejä en ole nähnyt ja se kai rikkoisi kirjesalaisuuttakin).

Lapsen isä ei nainut minua ja exäänsä ristiin. Minulla on kaikki syyt uskoa näin (jälleen kerran miehen lähettämien tekstiviestien ansiosta!) ja myös laskettu aika viittaa siihen. Tosin siitä on alle viikko, kun lapsen isä oli sängyssä exänsä kanssa ja siitä, kun sitten tapasi minut.

Vierailija:

Ja tuohan on tasan vain miehesi käsitys suhteen tuosta vaiheesta. Ja vaikka hän olisikin naiskennellut tuolla mielellä, niin onkohan hän muistanut kertoa naiselle, että suhteen tila on nyt tuo?

Vierailija:

jos olet tuntenut hänet puoli vuotta, jonka aikanakin hän on nainut eksäänsä, niin et sinä nyt mikään " hänen elämänsä nainenkaan" ole.

Vierailija
32/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan ne eksät kinuaa takaisin. Kai tuollaisen väittäminen hivelee itsetuntoa! Ei se silti totta ole.

Sinuna kyselisin niitä naisen tekstiviestejä...

Vierailija
33/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan pitänyt yhteen palaamista edes vaihtoehtona, vaikka yhteinen lapsi sitten olikin tulossa. Kun erottiin,siihen oli syynsä eikä lapsi saa niitä syitä pois.

t: 30 tuosta aikaisemmasta viestistä

Vierailija
34/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jättäminen oli selvää??

Vierailija
35/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku väittää eksän kinuavan takaisin, on vain sen jonkun väite. Ei välttämättä lainkaan totta.

36

Vierailija
36/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi 36.

Vierailija
37/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERITTÄIN LÄMPIMÄT KIITOKSET näkökulmastasi!!! Kiitoksia toki kaikille muillekin vastaajille.

Uutinen on toki niin tuore, että olen vielä shokissa asian vuoksi. Uskoisin kuitenkin, että voisin olla lapselle hyvä äitipuoli, jos asiat niin etenevät. Jos seurustelukumppanini päättää olla olematta mukana lapsen elämässä, niin en usko haluavani olla sellaisen miehen kanssa yhdessä... Se on vaan jotenkin liian raakaa ja kylmää lasta kohtaan. Siitä en sitten tiedä, että miten lapsen äiti minuun suhtautuisi.

ap

Vierailija
38/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi suhde jatkui seksin merkeissä, vaikka ero tuli. Käsittääkseni heidän seurustelusuhteensa toimi hyvin vain seksin osalta eli kummankin oli kai helppo ajautua seksisuhteeseen. Eron jälkeen tapasivat melko harvoin ja yleensä naisen aloitteesta. En osaa pitää eroseksiä pahana asiana, jos en nyt kovin järkevänäkään...

ap

Vierailija
39/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus voi olla se, että hän on seurustellut naisen kanssa ihan tähän asti.

Vierailija
40/40 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvää esimakua siitä, mikä ap:täkin todennäköisesti odottaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän