Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin vakuutuspäätös tuli mulle, avasin sen enkä kehtaa viedä oikealle omistajalle

Vierailija
05.12.2008 |

Avasin, koska mulla palaa hihat jos mun osoitteeseen tulee vieraan ihmisen postia kun olen jo kaksi vuotta kantanut entisen asukkaan veroehdotuksia takaisin postiin ja roskiin.

On myös niitä, jotka käyttävät toisen osoitetta hyväkseen omissa epämääräisissä bisneksissään.

Osoite oli muuten oikea, mutta asunnon numeron olisi pitänyt olla 15 mutta olikin 5 ja kirje tuli mulle. Tarkastin osoitteen Enirosta, en tunne naapuria

Heitän tämänkin kirjeen vähin äänin roskiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kirje ei ole sinulle vaikka tulisikin sinun osoitteella! kait osaat lukea kenen nimi ensin on siinä kirjeessä? Olet havinaisen yksinkertainen tapaus mitä luin nuo sinun kirjoituksesi!

Ja toisten posteja EI saa avata, jos et tiennyt. Olet harvinaisen utelias/tyhmä tapaus!

Vierailija
22/23 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oppivat tarkastamaan osoitteensa vakuutusta haettaessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt oikeasti suuri vaiva ole varmaankaan viedä oikeaan osoitteeseen, jos ihan naapurissa on??!! Ja menet avaamaan toisen kirjeen, sehän on laitontakin, vaikka miten olisi sulle väärin tullut.

Tai pudottaa lähimpään postin laatikkoon.

Mutta kai teitä on sitten enemmänkin tässä maassa. Ihme nipotusta. Ja joltain saattaa jäädä joku oikeasti tärkeäkin posti saamatta takiasi. Hyi häpeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan