Miksi kauniit naisen ottavat ruman miehen?
Haluaisin kysyä teiltä kauniilta naisilta (olen itse siis mies
Kommentit (69)
Erosin todella komeasta ja hyväkroppaisesta kusipäämiehestä. Minua alkoi liehitellä ei-komea hintelä mies. Ajattelin ensin, että ei hemmetti.... No, hän oli kuitenkin niin sinnikäs ja sanoi haaveilleensa jo kanssani juttelemisesta vuosikaudet, että suostuin treffeille. Mies oli todellakin niin kultainen ja epäitsekäs mies ettei sellaista voinut kuvitellakaan. Hänen ulkonäkönsä ei ole koskaan vedonnut minuun, mutta se on parantunut vanhetessaan. Olen meidän yhteisten vuosiemme varrella haaveillut komeista miehistä, mutta en voisi silti jättää "rumaa" miestäni. Hän on paras ystäväni ja rakastaa minua yhä valtavasti. Voin myös luottaa, että hän ei petä. En koe mitään paloa tai intohimoa, mutta tarvitseeko sellaista tunteakaan. Pääasia, että tulemme hyvin juttuun ja voimme luottaa ja turvautua toisiimme. Minulla on ystävä, joka ei ehkä ole kaunis, mutta sievä kylläkin ja hänellä on oikeasti todella ruma mies, mutta he rakastavat toisiaan aidosti ja intohimoisesti.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 15:17"]
Erosin todella komeasta ja hyväkroppaisesta kusipäämiehestä. Minua alkoi liehitellä ei-komea hintelä mies. Ajattelin ensin, että ei hemmetti.... No, hän oli kuitenkin niin sinnikäs ja sanoi haaveilleensa jo kanssani juttelemisesta vuosikaudet, että suostuin treffeille. Mies oli todellakin niin kultainen ja epäitsekäs mies ettei sellaista voinut kuvitellakaan. Hänen ulkonäkönsä ei ole koskaan vedonnut minuun, mutta se on parantunut vanhetessaan. Olen meidän yhteisten vuosiemme varrella haaveillut komeista miehistä, mutta en voisi silti jättää "rumaa" miestäni. Hän on paras ystäväni ja rakastaa minua yhä valtavasti. Voin myös luottaa, että hän ei petä. En koe mitään paloa tai intohimoa, mutta tarvitseeko sellaista tunteakaan. Pääasia, että tulemme hyvin juttuun ja voimme luottaa ja turvautua toisiimme. Minulla on ystävä, joka ei ehkä ole kaunis, mutta sievä kylläkin ja hänellä on oikeasti todella ruma mies, mutta he rakastavat toisiaan aidosti ja intohimoisesti.
[/quote]
No tuossa on muuten yksi hyvä pointti. Ruma mies tuskin pettää. Se vetoaa naisiin, varsinkin kun kaunis nainen itse tietää, että ottajia olisi.
Mutta sitten soraääni tuolle intohimon puuttumiselle. Siis jos yhden ainoan ihmisen kanssa jakaa loppuelämänsä ja se on se ainoa seksikumppani, niin totta helvetissä intohimoa ja paloa on oltava. Sehän on ystävyyssuhde muuten.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:15"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:52"]
Ja vitut ottavat!
T. Ruma mies
[/quote]
Sun ongelma on sivistymättömyys ja ilmeinen tyhmyys. Fiksu ja ruma mies saa kauniinkin naisen helposti, mutta tyhmä ja juntti saa syyttää yksinäisyydestään ihan muuta kuin rumaa naamaansa ;)
[/quote]
Uskottele itsellesi ihan mitä haluat, mutta et usko tuota itsekään. Ei ketään kaunista naista kiinnosta tutustua rumaan mieheen jos komeampikin olisi saatavilla. Ensivaikutelma on se mikä ratkaisee ja hyvännäköisillä se on yleensä parempi kuin rumilla. Tyhmyys ja junttius toki vaikuttavat, mutta nekin tulevat kuvioihin vasta sitten kun siihen toiseen tutustuu kunnolla.
T. Ruma mies
[/quote]
Hyvä Ruma mies,
Sinä et voi kertoa minulle miten minä ja kaltaiseni ajattelemme.
t:kaunis nainen jota ei ulkokultaisuus hämää
Ne ei oo löytänyt/saanut parempaa. T: kaunis nainen jolla on komea ja fiksu mies
Ei minulle miehen ulkonäöllä ole oikeastaan mitään väliä. Tai no vähän on, kovin komeaa en olisi koskaan halunnut. Minusta ns. rumat näyttävät sympaattisemmilta ja rakastettavammilta. Mieheni on lyhyt, hento, kalju päältä, vinohampainen jne, monen mielestä ruma, mutta minusta myös ulkoisesti maailman ihanin juuri minulle. En ymmärrä miten se ulkonäkö aikuisille ihmisille niin tärkeää on, jos vakiparisuhteesta on kyse.
Vain peniksen koko ja toimintakyky ratkaisevat.
Miten niin "ottavat"? Ei miehiä oteta, mies tekee vaikutuksen, jolloin kiinnostus herää ja parisuhde alkaa. Mies voi ihan hyvin olla se kauniin naisen "ottaja". Ulkonäkö ei aina määrittele ja toisaalta se, mitä sinä miehenä pidät rumana, voi olla jostain viehättävää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:14"]
Haluaisin kysyä teiltä kauniilta naisilta (olen itse siis mies
[/quote]
perhana ei näy jostain syystä loppu tekstistä. Kirjoitan siis omalta kohdaltani. Olen itse 30v mies, teininä kaljuuntunut, lihava,tai oikeastaan suuri elintasokumpu. finnejä ja ihottumaa joka paikassa, enkä omasta mielestäni ole muutenkaan häävi näin suhteessa . en vain osaa näyttää kuinka paljon välitän.
Silti minulla on erittäin kaunis vaimo. ikää 20v, hyvä kroppanen, rakastava, ja kaikinpuolin minulle tärkeä. Kun tutustuimme, hän tuli minun luokse juttelemaan, mikä ei edelleenkään mene ymmärrykseen kuinka hän voi valita tälläisen miehen. Rahaa ei ole, muuhun kuin arkisiin asioihin, ei ole hienoja autoja eikä taloja, enkä muutenkaan ole sellainen mies, joka hänellä pitäisi olla.
ap
Kun on selannut tarpeeksi niitä komeita miehiä, alkaa ulkonäkö kokea inflaation eikä se enää sykähdytä. Joskus käy niin, että paras puoliso ei ole komea. Itse olen onnekas että sain itselleni juuri sen miehen kenet halusinkin. Eipä tuolla ollut ottajia ennen minua. Typerykset :)
Muuten hyvä tapaus, hyvä luonne, löytyy rahaa ja älyä ja osaa pelata myös sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:23"]
Miten niin "ottavat"? Ei miehiä oteta, mies tekee vaikutuksen, jolloin kiinnostus herää ja parisuhde alkaa. Mies voi ihan hyvin olla se kauniin naisen "ottaja". Ulkonäkö ei aina määrittele ja toisaalta se, mitä sinä miehenä pidät rumana, voi olla jostain viehättävää.
[/quote]
En kirjaimellisesti tarkoittanut että he ottavat. vaan lähinmä sitä että kun hänellä silloinkin olisi ollut todella paljon parempiakin vaihtoehtoja ns "tarjolla". mutta silti hän " valitsi" minut. Oliko nyt oikea sana?
Miten määritellään ruma.
Minulle miehessä tärkeimmät ominaisuudet ovat rehellisyys, uskollisuus, hyväsydämisyys jne. Ulkonäköä en ole koskaan ajatellut.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 12:23"]
[/quote]
En kirjaimellisesti tarkoittanut että he ottavat. vaan lähinmä sitä että kun hänellä silloinkin olisi ollut todella paljon parempiakin vaihtoehtoja ns "tarjolla". mutta silti hän " valitsi" minut. Oliko nyt oikea sana?
[/quote]
Ei ne olleet parempia, sinä olit parempi. Älä ole niin pinnallinen :)
Näin käy jos sillä rumalla miehellä on paljon rahaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:12"]
Näin käy jos sillä rumalla miehellä on paljon rahaa.
[/quote]
Ei sun kannata tuhlata energiaa rahan haalimiseen. Paljon tehokkaampaa on olla mahtava tyyppi.
Mun poikaystävä ei ole komein maan päällä, mutta se on tosi söpö ja sillä on hyvä vartalo. Ja kuitenkin siinä on kaikki muu ihan täydellistä. Se on tosi kiltti ja huomaavainen, hauska, fiksu ja ahkera. Se tekee mut onnelliseksi. Lisäksi vaikka se olisikin vähän urpompi, niin enhän mä sille mitään mahtaisi. Mä en enää pärjää ilman sitä. Kai mä olen rakastumassa siihen. Ei sellaista voi itse valita, omille tunteilleen ei mahda mitään. Mitä mä tekisin jollain kiiltokuvapojalla, johon mulla ei ole tunteita? Ja en ole itsekään mikään missi, vaikkakin selkeästi keskitasoa paremmannäköinen yleisten kauneusihanteiden mukaan.
Mitäs sanottavaa "iltavuorolaisilla" olisi tähän mielenkiintoiseen ketjuun, joka on jäänyt aika lyhyeksi.
Mä en oo ikinä tuntenu vetoa sellaisiin perinteisiin komistuksiin à la George Clooney tai Brad Pitt. Tykkään enemmän sellaisista vähän rujon näköisistä miehistä, jos ulkonäöstä puhutaan, vaikka se persoona ratkaisee loppuje lopuksi kiinnostunko vai en. Oma poikaystäväni n. 170 cm pitkä, huonohampainen ja kaljuuntuva, mutta toisaalta hänellä on myös mahtava persoonallisuus, ihanat pusuhuulet, taivaansiniset silmät, seksikäs nenä ja voimakas vartalo. Mielestäni hän on niin järjettömän seksikäs, että tulen kiimaiseksi kun häntä ajattelenkin. Rupesi panettamaan jo tätä kirjoittaessa :P