Miksi kauniit naisen ottavat ruman miehen?
Haluaisin kysyä teiltä kauniilta naisilta (olen itse siis mies
Kommentit (69)
Kuulkaas, jos naisella on rivissä ei-komea ja komea mies, niin ehkä hän tosiaan valitsee ensimmäisenä komean.
Mutta jos se komea on tyhmä, itsekäs, alentuva, mielenkiinnoton, niin kyllä se ei-komea nousee mukaan skabaan ja menee edelle, jos on parempi luonne.
Vierailija kirjoitti:
Näin käy jos sillä rumalla miehellä on paljon rahaa.
Sanoo mies. Miehet valitsevat kumppaninsa paljon pinnallisemmin kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:52"]
Ja vitut ottavat!
T. Ruma mies
[/quote]
Sun ongelma on sivistymättömyys ja ilmeinen tyhmyys. Fiksu ja ruma mies saa kauniinkin naisen helposti, mutta tyhmä ja juntti saa syyttää yksinäisyydestään ihan muuta kuin rumaa naamaansa ;)
[/quote]
Uskottele itsellesi ihan mitä haluat, mutta et usko tuota itsekään. Ei ketään kaunista naista kiinnosta tutustua rumaan mieheen jos komeampikin olisi saatavilla. Ensivaikutelma on se mikä ratkaisee ja hyvännäköisillä se on yleensä parempi kuin rumilla. Tyhmyys ja junttius toki vaikuttavat, mutta nekin tulevat kuvioihin vasta sitten kun siihen toiseen tutustuu kunnolla.
T. Ruma mies
Uskottele itse itsellesi mitä haluat. Olet päättänyt että olet ruma etkä siksi saa naista ja olet siksi häijy nilkki johon naiset eivät kiinnostu elleivät ole ympäripäissään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 vuotias, enkä ole koskaan henkilökohtaisesti nähnyt kauniin naisen ottavan rumaa miestä.
(Pois luettuna Hollywood näyttelijät, biljonäärit ja sen sellaiset nuorikkojensa kanssa, mitä telkkarista joskus näkyy).
Mä tunnen monta todella kaunista naista ja niistä jokaisella on aika suorastaan ruma mies.
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli sellainen aika pienikokoinen nainen, tosihyvännäköinen ja iso läski ukko, sanon läski kun sen vatsa tuli paidan alta, siis julkisesti kaupassa, vähän ihmettelen tuollaista, vaikken mikään nipottaja olekaan,
Moikattiin siinä, oli käynyt aiemminkin, ja se nainen vähän katseli minua, mietin, että jopako sillä silmällä, en tiedä...
Lapsa niillä oli.
Se, että nainen katsoo sinua ei tarkoita että hän olisi sinusta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli sellainen aika pienikokoinen nainen, tosihyvännäköinen ja iso läski ukko, sanon läski kun sen vatsa tuli paidan alta, siis julkisesti kaupassa, vähän ihmettelen tuollaista, vaikken mikään nipottaja olekaan,
Moikattiin siinä, oli käynyt aiemminkin, ja se nainen vähän katseli minua, mietin, että jopako sillä silmällä, en tiedä...
Lapsa niillä oli.
Tai sitten on ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsa niillä oli.
Tai sitten on ;-)
Vaikutat todella ahdistavalta. Juuri sellainen jota naiset juoksee karkuun kun ällö.
Vierailija kirjoitti:
Ja vitut ottavat!
T. Ruma mies
En otakaan enää, kun teikäläisillä tuntuu olevan sairas fiksaatio ihmisten ulkonäköön.
Minulla tuon ikäisenä oli itsetunto tapissaan. Tiesin saavani kenet tahansa haluankin, mutta valitsin mieheni joka on aika vaatimattoman näköinen. Valitsin hänet, koska hänen älykkyytensä oli seksikästä.