Miksi kauniit naisen ottavat ruman miehen?
Haluaisin kysyä teiltä kauniilta naisilta (olen itse siis mies
Kommentit (69)
Olin nuorempana kaunis nainen, ja minua uskalsivat lähestyä vain egoistiset pissipäät, joita kiinnosti vain ulkonäköni. Siksi rakastuin (köyhään ja ei-komeaan) mieheeni: hän kuunteli, tutustui, kohteli minua ihmisenä. 10 vuotta yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastuin häneen. Objektiivisesti katsoen on ehkä ruma, mutta minun silmissäni maailman ihain ja herttaisin mies. Ja rahaa ei ole, keskituloisia ollaan molemmat.
Hyvä vastaus. Näin myös minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä, kuten rumuuskin. Mutta kauniita naisia on enemmän kuin komeita miehiä.
Väitän että syy on siinä että naiset käyttävät huomattavasti enemmän energiaa siihen ulkonäkönsä kohentamisen. Jos perusmiehet käyttäisivät edes 10% siitä oman ulkonäkönsä huolehtimiseen, niin olisi moni "rumakin" mies hyvän näköinen.
Minulle ainakin kelpaisi vähän rumempikin oikein hyvin jos kroppa kunnossa, huumorintajuinen luonne ja kiva minulle. Arvostan myös paljon sitä miten mies näkee minut ja se menee miehen ulkonäön edelle.
Maria Lundilla on ainakin ollut sanotaanko nyt hyvin tavallisen näköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 43 vuotias, enkä ole koskaan henkilökohtaisesti nähnyt kauniin naisen ottavan rumaa miestä.
(Pois luettuna Hollywood näyttelijät, biljonäärit ja sen sellaiset nuorikkojensa kanssa, mitä telkkarista joskus näkyy).
Olen 50 v. ja mä olen kyllä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä, kuten rumuuskin. Mutta kauniita naisia on enemmän kuin komeita miehiä.
Ja naisen kuuluukin olla kauniimpi kuin mies. Ei kai nainen haluaa jäädä kauneudessa miehelleen kakkoseksi. Palstan mummot tähänkin tietystä vänkää että miehen pitää olla kauniimpi.
Oon nähnyt muutamia pareja kaupassa ollessani töissä ja ne ääripäät, niin vähän kateelliseksi tulee, että häh!
Ja oikeastaan koskaan ei näe toisinpäin...
Mua on sanottu kauniiksi ja miestäni on luonnehdittu rumaksi. En sanoisi tätä ääneen, mutta on totta että hän näyttää ikäistään vanhemmalta eikä erityisesti pidä ulkonäöstään.
Hän on kuitenkin älykäs, sivistynyt, hauska ja kultainen. Sängyssä meillä menee tosi hyvin, ehkä osittain siksi että en stressaa ulkonäköäni tai kroppaani.
Haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni.
Korjaus: piti kirjoittaa, että hän ei erityisesti pidä huolta ulkonäöstään.
Vierailija kirjoitti:
Mua on sanottu kauniiksi ja miestäni on luonnehdittu rumaksi. En sanoisi tätä ääneen, mutta on totta että hän näyttää ikäistään vanhemmalta eikä erityisesti pidä ulkonäöstään.
Hän on kuitenkin älykäs, sivistynyt, hauska ja kultainen. Sängyssä meillä menee tosi hyvin, ehkä osittain siksi että en stressaa ulkonäköäni tai kroppaani.
Haluaisin olla hänen kanssaan loppuelämäni.
En pidä miestäni rumana, minun silmissäni hän on komea. Muut tosin tuntuvat ihmettelevän mikä meidät yhteen toi, ja se on samanlainen huumorintaju ja älykkyys. Jokainen sekunti hänen kanssaan on parasta mitä voin kuvitella!
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin kelpaisi vähän rumempikin oikein hyvin jos kroppa kunnossa, huumorintajuinen luonne ja kiva minulle. Arvostan myös paljon sitä miten mies näkee minut ja se menee miehen ulkonäön edelle.
Suurimmalle osalle naisista ei miehen kropalla ole juurikaan väliä ellei ole läski. Kasvot ovat tärkeimmät ja sen jälkeen paskan jauhaminen taito.
Koska komeat miehet ovat luonteeltaan sellaisia että ei niiden seurassa viihdy pidempään. Itsekkäitä eikä minkäälaista pelisilmää tai huumorintajua.
t. Kaunis nainen
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt muutamia pareja kaupassa ollessani töissä ja ne ääripäät, niin vähän kateelliseksi tulee, että häh!
Oikeasti? Minä näen hyvin usein pareja joissa mies on hoikka/normaali painoisen ja nainen on lihava.
Kerran oli sellainen aika pienikokoinen nainen, tosihyvännäköinen ja iso läski ukko, sanon läski kun sen vatsa tuli paidan alta, siis julkisesti kaupassa, vähän ihmettelen tuollaista, vaikken mikään nipottaja olekaan,
Moikattiin siinä, oli käynyt aiemminkin, ja se nainen vähän katseli minua, mietin, että jopako sillä silmällä, en tiedä...
Lapsa niillä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti? Minä näen hyvin usein pareja joissa mies on hoikka/normaali painoisen ja nainen on lihava.
juu minäkin, mutten (omasta mielestäni) komeita miehiä, kun hoikka ei ole = komea aina
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 13:52"]
Ja vitut ottavat!
T. Ruma mies
[/quote]
Sun ongelma on sivistymättömyys ja ilmeinen tyhmyys. Fiksu ja ruma mies saa kauniinkin naisen helposti, mutta tyhmä ja juntti saa syyttää yksinäisyydestään ihan muuta kuin rumaa naamaansa ;)
[/quote]
Uskottele itsellesi ihan mitä haluat, mutta et usko tuota itsekään. Ei ketään kaunista naista kiinnosta tutustua rumaan mieheen jos komeampikin olisi saatavilla. Ensivaikutelma on se mikä ratkaisee ja hyvännäköisillä se on yleensä parempi kuin rumilla. Tyhmyys ja junttius toki vaikuttavat, mutta nekin tulevat kuvioihin vasta sitten kun siihen toiseen tutustuu kunnolla.
T. Ruma mies
Naisille sillä ulkonäöllä oikeasti ei ole niin paljoa merkitystä. Jos ruma mies tapaa kauniin naisen jossain sellaisessa paikassa jossa voi näyttää pätevyytensä, niin aivan varmasti on mahdollisuuksia. Naiset viehättyvät pätevyydestä, ei ulkonäöstä.
Olen 43 vuotias, enkä ole koskaan henkilökohtaisesti nähnyt kauniin naisen ottavan rumaa miestä.
(Pois luettuna Hollywood näyttelijät, biljonäärit ja sen sellaiset nuorikkojensa kanssa, mitä telkkarista joskus näkyy).