Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisinä teillä on/oli velaton asunto? Ja nimenomaan kokonaan ITSE maksamanne!

Vierailija
01.05.2008 |

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kesätöissä ja toiset olivat JATKUVASTI illat töissä.. Siinä on vähän eroa.

t. 38

ps. ja ehkä ei kateutta tässä ketjussa, mutta sitä on ettei voida uskoa, että omalla työllä voi tehdä omaisuutta jo suht nuorena.

Vierailija
42/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä opiskelijat rahoittaa kesätöillään talvikauden elämistä, eli aika hyvät tulot saa kyllä olla jos ei kesätöistä tarvi talvikauden menoja rahoittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No minullapa oli.

Vierailija
44/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan nyt niin iso laina ja näillä TÄMÄN HETKEN tuloilla kestää n. 30 vuotta. Mutta kunhan mun palkka paranee niin eiköhän olla maksettu pois siinä ennen eläkeikää?

Vierailija
45/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No yleensä opiskelijat rahoittaa kesätöillään talvikauden elämistä, eli aika hyvät tulot saa kyllä olla jos ei kesätöistä tarvi talvikauden menoja rahoittaa!

Tulot eivät olleet kummoiset, mutta vuokra oli edullinen ja kotona opin taloudellisen elämäntyylin.

Vierailija
46/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli kesätöissä ja toiset olivat JATKUVASTI illat töissä.. Siinä on vähän eroa.

t. 38

ps. ja ehkä ei kateutta tässä ketjussa, mutta sitä on ettei voida uskoa, että omalla työllä voi tehdä omaisuutta jo suht nuorena.

Vierailija
47/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(asuin suuressa kaupungissa yksityisellä, joten vuokra oli kova tuloihn nähden) sekä ihan tavalliseen elämiseen, kun vanhemmat eivät tukeneet pennilläkään. Sitten kun jouduin jossain vaiheessa ottamaan opintolainaa harmitti kun kaverit ja poikaystävän vanhemmat kauhistelivat että kylläpä on kauheeta ja iso korko. Poikaystävää sponsoroitiin avokätisesti ja kavereilla ei ollut asumiskuluja lainkaan kun asuivat vanhempien omistamissa asunnoissa. Kyllä kieltämättä kateutta välillä oli ilmassa...

Vierailija
48/48 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää mahdollista kun ekaan asuntoon käytettiin perintörahoja, joten KOSKAAN ei tulla maksamaan koko asuntoa ITSE! Ellei nyt lahjoiteta aikaisempaa pois ja aloiteta nollatilanteesta.

Ja joo, eka, osin itse maksettu VELATON asunto oli 24/28 vuotiaina, tästä 1/3 perintörahoilla maksettua. Nykyinen asunto maksettiin velattomaksi 28/32 vuotiaina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi