Kellaripoika 5v. jotenkin liikuttava kommenntti kun hän näki ensi kertaa
taivaan ja kuun. Hän kysyi poliisilta " Onko tuolla ylhäällä jumala?" ja siihen oli poliisi todennut että " Kyllä, siellä on jumala."
Oli saksalaisessa lehdessä.
Kommentit (31)
Vierailija:
Olen ateisti enkä usko jumalaan, en myöskään, että pahuus tulisi jumalasta. Maailmassa on hyvyyttä ja pahuutta, ihminen itse valitsee miten tekee. Mikään kohtalo tai ylempi voima ei häntä ohjaa.
Kumma kyllä, ateistit AINA ripustautuvat säälittävästi näihin argumentteihin. Myös tässä ketjussa. En tiedä, oletko aiemmin kommentoinut tähän ketjuun. Jos olet, niin oliko kommenttisi tuollainen vähä-älyinen " Miksi Jumalanne sallii tällaisen" -ruikutus? Jos ei, niin joku tapa-ateisti täällä kävi useaan otteeseen ruikuttamassa.
17
Jumala ei ole sotien takana, vaan ihminen itse. Se on ihminen joka tappaa toisia ja kiduttaa, ei jumala.
omakohtainen tunne tai uskomus ei ole tietoa.
Tässä yksi esimerkki Luukas 4. 5-7 " Paholainen vei Jeesuksen korkealle paikalle, näytti hänelle yhdessä hetkessä kaikki maailman valtakunnat 6 ja sanoi: " Kaiken tämän, koko maailman ja sen loiston minä annan sinun valtaasi, sillä se on annettu minun haltuuni ja minä voin antaa sen kenelle tahdon."
Johannes 14: 30 . Jeesus sanoo näin " Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Mitään valtaa ei hänellä minuun ole"
. 19 Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa.
2 kor. 4: 4 " Tarkoitan niitä, joiden mielen tämän maailman jumala on sokaissut, niin että he epäuskossaan eivät näe Kristuksen evankeliumin kirkkaudesta säteilevää valoa, Kristuksen, joka on Jumalan kuva."
nuo vuodet. Mistä lapsi muuten olisi tiennyt Jumala-sanan?
tällaista tapahtuvan.
Ihmisillä on oma tahto ja mieli. Mieli tehdä niin kuin haluaa. Ihmisestä kiinni mitä tekee, ei Jumalasta.
Ateismin luonteeseen kuuluu myös se, että tunnustetaan ihmisessä asuva pahuus ja julmuus, eikä syytellä jotain epämääräistä jumalaa ihmisten pahuuksista. No näitä tapa-ateisteja riittää. Hyvää joulua vain teillekin.
tuo lapsen kommentti osoittaa että ainakin jotain puhdasta ja viatonta on vielä tässä lapsessa jäljellä.