Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huomenna pestä kerrostalossa pyykkiä?

Vierailija
25.12.2014 |

Meillä kuuluu kaikki äänet aika hyvin läpi ja toistaiseksi kukaan ei ole pessyt jouluna pyykkiä. Nyt meillä alkoi kuitenkin lapsi oksentamaan joten mietin että olisi kiva pestä noi saman tien pois haisemasta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin tänään päivällä. Tuskin kenenkään naapurin joulu siitä piloille menee.

Vierailija
22/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu näitä hiiri-ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:27"]

Mä pesin eilen pari koneellista ja tänään vielä yhden + mattoja pesutuvassa. Kuivaushuone on tietysti ollut päällä klo 7-22. Ei kaikki vietä joulua ja mikään ei kiellä pyykinpesua. Meillä on talossa hiljaisuus muuna aikana ja se koskee kaikkia viikonpäiviä, oli ne kalenterin mukaan vaikka minkä uskonnon juhlapäiviä.

[/quote]

AMEN!! Kysyykö joku saako vappuna pestä pyykkiä? Joo saa niinkun joulunakin. Suomi on sitä paitsi tosi takapajuinen maa, kun mikään ei ole auki jouluna. 

Tervetuloa turistit! Istukaa hiljaa hotellissa! Kaikki muu häiritsee normaaleja ihmisiä!!!!

Vierailija
24/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerrostalossa pesutupa. Sallittu pesuaika arkisin ja lauantaisin klo 08.00-20.00. Klo 20 lähtee pesutuvasta sähköt ja koneen luukku lukittuu, jos pyykit sisällä. Pesuohjelma voi myös jäädä kesken. Sunnuntaisin ei lainkaan sähköjä.

Pääsääntö kai kerrostaloissa on, että klo 22 jälkeen ei saa pestä pyykkiä.

Vierailija
25/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole

pesutuparajoituksia pyhin3533ä.

Vierailija
26/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi oksentaa, pesisin vaikka yöllä! Ei niitä oksupyykkejä voi kauaa säilöä pesemättä...

Vierailija
27/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö jonkun joulu oikeasti pilalle naapurin pyykinpesusta? Kaikki täällä ei muuten edes vietä joulua..

28/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh mitä helvettiä... En ole koskaan ymmärtänyt näitä "voiko vessan vetää, kello on jo kymmenen" tai "voinko käydä suihkussa puolenyön jälkeen". Tottakai voi? Eihän se naapuri omista sinun asuntoasi tai voi määrätä vuorokausirytmiäsi. Jos joku esim. saapuu hikisenä töistä klo. 23, niin totta munassa hänellä on oikeus mennä suihkuun, riippumatta siitä miten paljon se naapureita häiritsee. Talon rakenteessa on mielestäni jotain vikaa, jos tuollaisia pitää miettiä tai murehtia. On melkoisen eri asia pestä pyykkejä oksetelevan lapsen kanssa kuin alkaa harjoittelemaan rumpusooloja tai pitämään bileitä yömyöhään. Jos joku koputtelee patteriin tai tulee ovelle märisemään, pyydä että tulee käsin pesemään ne yrjöiset lakanat... Hätä ei lue lakia.

Meillä pestään pyykkiä miten sattuu, harvoin enää klo. 21 jälkeen. En ole vuosien verralla kuin ehkä kerran tai kaksi havainnut kämpän ollessa täysin hiljainen, että joku muu talossa käy suihkussa tai pesee pyykkiä. Ennemminkin tämän huomaa veden paineissa, kuin äänestä, kerrostalo on rakennettu 2000-luvun puolivälissä. En tiedä millainen talo pitää rakenteeltaan olla, että toisten ihmisten normaalit arjen äänet panee häiritsemään. Ei, kitarasoolot, steppausharjoitukset tai joka perjantaisiet örinähevipippalot eivät ole normaaleita arjen ääniä...

Vierailija
29/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:23"]Kyllä mua vituttas keskes joulupäivällisen kuunnella naapurin pesukoneen linkousta. Näin itse asiassa on käynytkin. Siellä itse asiassa pestiin sitä pyykkiä ihan joka ikinen päivä, iltaisin varsinkin - miten ihmisillä riittääkin pyykkiä niin paljon? Onneksi päästiin muuttamaan omakotitaloon
[/quote]
Paras ratkaisu tässä tilanteessa on muuttaa omakotitaloon, jos naapurin pyykinpesu ottaa noin päähän.

Vierailija
30/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkiä saa pestä keskellä yötäkin, vaikka hiljaisuus olisi klo 22. Normaalit elämisen äänet saavat kuulua.

Vierailija
31/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisen jälkeen saa vasta tehdä kotitöitä.

Vierailija
32/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:34"]Meillä kerrostalossa pesutupa. Sallittu pesuaika arkisin ja lauantaisin klo 08.00-20.00. Klo 20 lähtee pesutuvasta sähköt ja koneen luukku lukittuu, jos pyykit sisällä. Pesuohjelma voi myös jäädä kesken. Sunnuntaisin ei lainkaan sähköjä.

Pääsääntö kai kerrostaloissa on, että klo 22 jälkeen ei saa pestä pyykkiä.
[/quote]
Tosi outo talo.

Vierailija
33/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:16"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:23"]Kyllä mua vituttas keskes joulupäivällisen kuunnella naapurin pesukoneen linkousta. Näin itse asiassa on käynytkin. Siellä itse asiassa pestiin sitä pyykkiä ihan joka ikinen päivä, iltaisin varsinkin - miten ihmisillä riittääkin pyykkiä niin paljon? Onneksi päästiin muuttamaan omakotitaloon
[/quote]
Paras ratkaisu tässä tilanteessa on muuttaa omakotitaloon, jos naapurin pyykinpesu ottaa noin päähän.
[/quote]
Niinhän se muuttikin!

Vierailija
34/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tullut vääriä ohjeita tietämättömiltä. Et tietenkään voi pestä pyykkiä joulun pyhinä, miksi edes kysyt?!? Joulurauha on julistettu eilen ja loppiainen tulee 2 vkon päästä. Odottele sinne saakka ja hommaa lapsellesi uusia vaatteita.

Vierailija
35/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesin tänään koneellisen pyykkiä sille joka ihmetteli miten jokapäivälle räättää pyykkiä niin meillä riittää.. ukko käy treeneissä 3-4 kertaa viikossa, sir viel salilla, itse lenkkeinlen ja lapset ainakin pojat ovat ihan loistavia sotkemaan vaatteitaan niinkyllä pyykkiä kummasti vaan kertyy 4 henkisessä perheessä

Vierailija
36/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:48"]

Voit pestä.

[/quote]

Vierailija
37/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä pestään pyykkiä sillon kun on se on tarpeen. Olen enstinen kerrostalo-ja rivitalon asukas,nykyinen paritalon asukas. Ja meillä 3lapsen kanssa tulee pyykkiä.

Vierailija
38/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:51"]

No jos naapurit eivät soita poliisille niin ei ole ongelmaa. Eikä siitä muutenkaan mitään isoa kakkua tule. Sakkoa tai maksimissaan ehdollista vankeutta. Pahin juttu on vaan se että pesukone voidaan rikoksentekovälineenä määrätä luovutettavaksi valtiolle.

[/quote]

Just. Pese vaan rauhassa. Päivällä siis. Meillä hakataan mattoja sunnuntaiaamuna???Kyllähän niille ravistelukin riittäis. Onpas vanhanaikaista käytöstä. Niin ja kovan rahan omistusasunto on.....

Vierailija
39/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 04:35"]

Täällä on tullut vääriä ohjeita tietämättömiltä. Et tietenkään voi pestä pyykkiä joulun pyhinä, miksi edes kysyt?!? Joulurauha on julistettu eilen ja loppiainen tulee 2 vkon päästä. Odottele sinne saakka ja hommaa lapsellesi uusia vaatteita.

[/quote]

Asiatonta ironiaa, jos sitä edes siksi voi kutsua. Mee nukkuun!

Vierailija
40/41 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa kunnon kone eikä mitään helvetin noitarumpua. Ei koneesta kuulu lähteä tuollaista ääntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan