Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitenhän äiti ja lapsi juhlisivat äitienpäivää? Jotain hauskaa ja erilaista pitäis keksiä..
Kommentit (4)
ja sen jälkeen leffateatterin kahvilaan tai johonkin lähistölle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Just, äitienpäiväkin juostaan lasten ehdoilla...
No mites sitten, jos ei isääkään ole? Lasten ansioistahan sitä äitienpäivää vietetään :)
niin on toki hieman hankalaa järjestää äidin ehdoilla kulkevaan päivää. Ja itse työssäkäyvänä saan ihan riittämiin omaa aikaa, lapsilla kun on isäkin jonka luona välillä ovat, joten mielelläni vitän äitienpäivän tehden yhteisiä juttuja joista kaikki nautitaan.
T. metsäretkeilijä
Alue: Aihe vapaa
haaveilleet jo pitkään. Ja siis isää ei perheessä ole.