Pieni tyttäreni töytti 2 vuotta eikä kukaan muistanut, itkettää
Meillä uusperhe ja miehen suku muistaa miehen vanhempia lapsia, minun sukuni minun aiempia, eikä kukaan kiinitä mitään huomiota tähän pikkuiseen. Ostettiin lahjat ja leivottiin kakku mutta kyllä tuntuu ankeelta. Tyttö ei itse tajua vielä mutta takuulla tajuaa joskus.
Kommentit (19)
Pitäkää vuoden päästä kutsut, kun hän täyttää kolme, ja kutsukaa sukulaisia.
Ketä kutsuitte synttäreille?
Vai teittekö vaan kakun ja odotitte, että vieraat tulevat kutsumatta?
syntymäpäiville vieraita? Turha siitä on toisia syyttää.
pikkuinen tyttösi ei muista mitään näistä synttäreistä, mutta ensi vuonna osaa jo juhlia hienosti ja nauttia sukulaisista ja ystävistä :)
t. eräs äiti joka oli oman tyttönsä 2-vuotissynttäreillä allergioiden takia niin väsynyt ettei jaksanut muuta kuin itkeä
2-vuotias ei onneksi vielä ymmärrä syntymäpäiväkutsuista mitään. Sitten kun tulee ikää lisää ja päiväkotikavereita, voitte järjestää kunnon kemut.
ette kutsuneet ketään? Minusta ei ole mitenkään kummallista, että unohtaa jonkun syntymäpäivän, minä en muista yhdenkään kummilapsenikaan syntymäpäivää. Onneksi meillä päin on tapana lähettää kutsuja juhliin.
Ja kaikki jättivät tulematta? No huh, mitä porukkaa!
Meillä ei kaikki sukulaiset -ystävistä puhumattakaan- varmasti muistaisi lasten synttäreitä, jos ei kutsuttaisi juhliin.
Nyt on ap:n kyllä ihan turha sovittaa marttyyrin kruunua kutreilleen, sillä täysin oma moka.
vaikka juhlat olisivat jonain muuna päivänä (yleensä juhlimme viikonloppuisin kakkukahveilla)! Olisi minustakin tosi kurjaa, jos ei edes isovanhemmat noteeraisi.
Mutta ihmettelen ap:tä myös, että miksei edes pienimuotoisia kakkukahveja järjestänyt? Ei tuon ikäiselle mitään hillittömiä lastenkekkereitä tarvitse laittaa, mutta lähisukulaiset voisi hyvn kahvittaa.
Ei kai kutsujen ole pakko olla just synttäripäivänä.
Kutsut lapsen isovanhemmat ja tädit ja sedät + serkut kahville.
En minä ainakaan muista suvun kaikkien pikkuisten ja isompien synttäreitä. Kyllä meidät kutsutaan aina kun toivotaan tulevan synttäreille.
Enkä jaksa siitä niin hirveästi loukkaantua. Se kyllä harmittaa, kun omia synttäreitäni ei edes vanhempani muista :-) Vaan tuota muistettavaa on niin paljon.
Onnea kaksivuotiaalle! Meidän nuorimmainen täytti viikko sitten.
T: äiti, kaksi tyttöä ja poika
meidän poika täyttää ens kuussa 2 vuotta ja pakkohan se kutsut on tehdä ja lähettää..ei meillekään muuten ketään tule!!
Ei mun mielestä ole edes tarpeellista pitää kaikkien synttäreitä mielessä, isovanhemmilta kyllä jotenkin odottaisi muistamista, ellei niitä lapsenlapsia ole jo niin paljon (joillakin voi olla jopa sata!) että muistaminen olisi kohtuutonta.
Ihmisillä on paljon kiireitä, menoja ja omia juttujaan. Ehkäpä ne sun tutut on odotelleet kutsuja tytön synttäreille ja kun ei ole kutsua tullut, aatelleet ettette juhlikaan tai odota mitään muistamisia?
Jos et itse vaivautunut kutsumaan sukulaisia ja tuttavia syntnmäpäivää viettämään.
Vai oletko niin yksinkertainen, että kuvittelit ihmisten tulevan kutsumatta?
Vaikka pienet kemut kakkukahveineen?