Nyt taas tuntuu että en jaksa tätä kun mies on aina viikonloppuyöt töissä :(.
Kommentit (7)
Lapsettomat tutut tietenkin rellestää ja sukulaisten kanssakaan en jaksa juuri nyt pyöriä. Mieluummin sitten oon vaan lasten kanssa kotona. -7
Enkä varsinaisesti sitä juhlimista kaipaakaan, vaan omaa kultaa juhlapyhiä kanssani viettämään. 8
tai jos ei voi, niin voihan sitä kutsua ystäviä omaan kotiin.
Vierailija:
tai jos ei voi, niin voihan sitä kutsua ystäviä omaan kotiin.
Olis kivaa, jos voisi olla yhdessä PERHEENÄ. Aina kaikki aamuun tai varhaiseen iltapäivään ajoittuvat jutut joudun hoitamaan kuin yksinhuoltaja konsanaan, koska mies tietysti nukkuu silloin oltuaan yön töissä. Huomennakin menen yksin lasten kanssa torille ostamaan vappupalloja jne. Kyllä se olis kaikin puolin kivempaa, jos mies ois messissä.
-en enää muista monesko vastaaja olin
ja pyhää vastaiset yöt kuten nyt. Itse olin 11h iltavuoron ja lennossa vaihdettiin pojan vahtivuoroa :/ Noh, tällasta se elämä on kun mies niin rahanahne. Viettää kyllä poikansa kanssa paljon aikaa, tänäänkin oli koko päivän kotona kun poika flunssassa, mutta YHTEINEN aika kortilla. Huomenna onneksi on päivän kotona ja lähdemme piknikille! Kana on jo paistettu ja lisukkeet hankittu :)
Mies yötöissä aina pe-la, onneksi ei sentään koko viikonloppua eikä välttämättä pyhinäkään. Mutta silti tuo yötyö nyppii ja se, että pe-illan ja -yön oon aina lasten kanssa keskenäni. Enimmäkseen tulee oltua vain kotona ja on TYLSÄÄÄÄÄ. Just laitoin lapset nukkumaan, joten nyt mulla on omaa aikaa, mutta en osaa sitä käyttää muuten kuin netissä. Kävelyllekään en tietenkään pääse (vaikka illalla ois mukavin mennä), kun en voi lapsia jättää yksin nukkumaan. Voi plääh.