Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pituus/paino? Oletko tyytyväinen kehoosi?

Vierailija
29.01.2009 |

Tuntuu että elämä on yhtä kamppailua painon ja kehon kohentamisen kanssa...

Tuntuu väsyttävältä ja turhauttavalta. - Oonko ainoooooooo???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän tyytyväinen olen olooni. Viimeksi tänään opiskelutoveri kysyi, että mitä harrastan ja kehui, että että mun lihakset näkyy kyllä vaatteiden läpi. Menin kyllä vähän noloksi, tuli aikas puun takaa, mutta olihan se tietty kiva kuulla.

Vierailija
2/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en ole tyytyväinen, liikunta jäänyt viimeisen kahden vuoden ajalta vähiin kun niin paljon tapahtunut kaikkea muuta, mutta kesällä luvassa hiljaisempaa aikaa, joten liikunta alkaa taas uudestaan niinkuin on ollut koko elämäni, lukuunottamatta paria edellistä vuotta, mutta sinänsä tämänhetkinen paino ei hirvitä koska tiedän,että liikunnalla saan taas kroppani kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästään sinuakin arvostelemaan ;)

Vierailija
4/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiän että on normaalimitoissa, mutta nää tämänhetkiset mitat ahdistaa mua, oikeesti. Aikuisten Oikeesti!

Vierailija
5/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse oli siis vastakkaisen sukupuolen edustajasta, se oli siinä se joka vähän nolostutti.

2

Vierailija
6/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat normaalisti mitat, raskausaikana painoa on nyt tullut jo yli 20 kg... Samoin edellisissa raskauksissa. Aina olen palannut alkup. painoon.

Vierailija
7/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Tietysti jos samalla vaivalla saisi 60-kiloisen kropan, niin mikäs siinä, mutta olen tyytyväinen näin. :)

Vierailija
8/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan ole tyytyväinen. On hirveää olla tässä kuosissa, olen suorastaan lamautunut. Kerran aiemmin laihdutin 70 kilosta 62:een, mutta nyt en usko pystyväni siihen kun tilanne on jotenkin niin lannistava että haluaisin vain ryömiä peiton alle häpeämään.

Ja tämä todellakaan ei ole provo.

Vierailija
9/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksestä vaan muutama viikko aikaa, ei valittamista.

Vierailija
10/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikalailla tyytyväinen.

Vierailija
11/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tyytyväinen :) Yksi lapsi entuudestaan, nyt odotan toista eli saa nähdä paljonko painoa nyt tulee :)

Ennen ensimmäistä raskautta painoin 65kg, eli sen 5kg on "ylimääräistä" lähteny.

Vierailija
12/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tyytyväinen olen, mitä nyt vatsan alueella vähän löysää kahden lapsen jälkeen.

Vierailija
13/18 |
29.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm ja 69 kg. En ole tyytyväinen. Kroppani on sen mallinen, että jos viisi kiloa saisin tiputettua, näyttäisin hyvältä. Kaikki paino kertyy vatsaan ja kylkiin :(

Vierailija
14/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita helppo ostaa ja näyttävät kivoilta. Lenkkeilyn ansiosta voi syödä huoletta.

Vierailija
15/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta painoin 54 kiloja ja nyt 4 kk vauvan syntyman jalkeen liikakiloja on tuo 5. Vaikka taysimetan, heilun kotitoissa, kannan vauvaa sinne tanne, kilot eivat tajua tippua. Vaatteet kiristaa ja olo on kompelo. Onneksi mies tykkaa :)

Vierailija
16/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. 8kg sain painoa tippumaan ja nyt on mukava olo.

Vierailija
17/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tyytyväinen! Neljä raskautta takana, mutta on viimeisestä jo yli vuosi...No, viitisen kiloa kun saan nipistettyä, niin sitten taas elämä hymyilee.

Vierailija
18/18 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...menossa rv 37. Ekan, ja toivottavasti tokan, jälkeen painoin 60kg ja siihen olen tyytyväinen