Lue keskustelun säännöt.
Onko kenelläkään lähtenyt ekalla laihdutusviikolla painoa vain vähän tai ei ollenkaan?
30.04.2008 |
Mulla lähti ekan 9 pvän aikana vain 600g kun tavoite oli 1 kg/vko =(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sain muutaman sata grammaa lisää. Pakko vaan jatkaa. Nyt reilussa kahdessa viikossa poissa puolitoista kiloa. Jatka vaan, kyllä se lähtee, jos oikeasti vähennät kaloreitasi. Tsemppiä meille molemmille!