G. Pituutesi ja painosi? Paljonko painosi on ollut aikuisena (18+) suurimmillaan ja
pienimmillään?
Minulla 163cm, paino nyt 91kg. Suurin 100kg, pienin 65kg.
Jos joskus ikinä milloinkaan pääsisin edes alle 75, olisin maailman onnellisin ihminen!
Kommentit (47)
Kevyimmilläni olin ennen lapsia 47kg ja eniten on painoa ollut 62kg (raskausaikana max. 69kg).
alimmillaan 39,5 kg (17-vuotiaana, silloin ajattelin että 37 kg ois varmaan ihannepaino), olin pitkään 42-45-kiloinen (ja aina noin kolme kiloa ylipainoinen, omasta mielestäni).
Suurimmillaan lähes 90kg 2v. kuopusta odottaessani, pienimmillään ennen kuin aloin odottaa 10v. esikoisiani: 57kg. Nykyiseen painoon olen oikein tyytyväinen, kevyimmilläni olin ihan liian laiha.
Suurimmillaan aikuisena on ollut 95kg(raskaana 98kg) ja pienimmillään jotain 68kg. Tavoite olisi 65kg.
Synnytyksestä 7kk, ennen raskautta painoin vissiin 68kg.
Muistaakseni 18-vuotiaana (eli 10 vuotta sitten) painoin 58kg eli 10 vuotta ja 10 kiloa lisää... Toivon saavani painoni n.65kg:n paikkeille, painoin sen verran pari vuotta sitten, ja se oli mielestäni sopiva paino minulle.
Enimmillään olen painanut 63kg jolloin olin viimeisilläni raskaana.
Vähimmillään 48kg. Vaihtelee helposti parilla kilolla sinne tänne.
pienimmillään 47kg, suurin paino 94kg, nuorimmaista, täysiaikaista, kun lähdin synnyttämään painoin 69kg, nyt paino 83kg. Toivottavasti joskus vielä noin 57-60kg sen kokoisena olen voinut parhaiten.