G. Pituutesi ja painosi? Paljonko painosi on ollut aikuisena (18+) suurimmillaan ja
pienimmillään?
Minulla 163cm, paino nyt 91kg. Suurin 100kg, pienin 65kg.
Jos joskus ikinä milloinkaan pääsisin edes alle 75, olisin maailman onnellisin ihminen!
Kommentit (47)
Vähimmillään joskus 18-19-vuotiaana n. 50kg, nykypainossa olen ollut jo monta vuotta.
Täysiaikaisia kaksosia synnyttämään lähdin kyllä 80-kiloisena.
Suurimmillaan viimeisen raskauden loppumetreillä 89kg.
Pienemmillään ennen lapsia 50kg.
Tavoite olisi päästä tuonne 55 kiloon, eli vähän olisi vielä matkaa jäljellä, tuskaista on.
Kevyimmillään olen painanut jotain 57 kg, joskus 18 vuotiaana ja painavimmillaan olen painanut noin 64 kg (raskausaikana 75 kg).
Painavimmillani olen ollut 68 kg raskauden lopussa. Nyt imetän. Normipaino 53 kg.
Suurimmillaan aikuisena 64kg.
Pienimmillään aikuisena 55kg.
Nyt en tiedä painoa. Enkä halua. Viimeksi oli kuukausia sitten 58kg ja samat vaatteet sopii edelleen hyvin päälle, joten ehkä samaa luokkaa. Mulle iskee pakonomainen syömisten tarkkailu päälle jos punnitsen itseäni. Joten parempi, että olen täysin tietämätön. Liikun paljon ja siksi pitäisi syödäkin hyvin.
Suurimmillaan ollut 88kg, esikoisen odotusajan loppumetreillä. Alimmillaan ollut 67kg. Nyt juuri kolmas raskaus takana ja paino siksi yli 70kg. Normaalipainoni on noin 69kg ja siihen tässä pyritään ennen kesää taas takaisin :o)
suurimmillaan 80kg esikoista odottaessani viimeisillä viikoilla ja pienimmillään 62kg kahden lapsen välissä...
ikää 33 v., normaalipaino on koko aikuisiän ollut n. 50 kg
Suurimmillaan ensimmäisen raskauteni lopussa 56 kg, alimmillaan 46 kg toisen lapseni syntymän jälkeen.
Ekan jäljiltä painoin 47 kg. Hyvin nopeasti palautui kuitenkin tuohon normaaliin painooni.
Pitkää 50 +-1, Nyt melkein 53, tarttis pari kiloa karkottaa. Raskaana painavimmillani olin 62 kg.
Muutama kg saisi vielä lähteä, noin 52kg olisi ihan riittävä paino.
Suurimmillaan 70kg ekan raskauden viimeisilläni, josta onneksi hoikistuin siihen 52 kg. Pienimmilläni 16v: 42kg. Toisesta raskaudesta suurimmillani 62kg, nekin lähtivät pois tuonne 55kg itsestään. Sitten hoikistuin jo 53kg, mutta erinäisistä syistä sairastuin masennukseen ja lihoin lääkityksen ja sairauden johdosta 60kg takaisin. Nyt laihdutan ja painan 56kg. Tavoitteenani 52kg, masennuksestakin olen toipunut reilussa parissa vuodessa.
ja paino ollut
max. 72 kg
min. 56 kg
pari-kolme kiloa voisi taas kesään mennessä kiinteyttää pois...
Paino on ollut viimeiset 3 vuotta 82kg, tuolloin tuli 5kg parin kk sisällä kun sairastuin masennukseen (sitä ennen paino useita vuosia 70kg:n kieppeillä) ja selkärankareuma ärtyi tosi pahaksi.
On nyt korkeimmillaan, en ole raskaanakaan painanut näin paljoa.
Alimmillaan 52kg, n.25-vuotiaana. Olen nyt 37v.
tällä hetkellä 95kg. Painavillamihan olen,alimmillaan paino on ollut 65kg aikuisiällä.Viimeisilläni raskaana painoin 74kg. 166cm..ja 30kg pitäis laihtua
Ja eniten oon aikuisiällä painanu (ilman raskautta ohessa) 71kg tän kolmannen lapsen syntymästä parin kuukauden päästä... Eli siitä saanu nyt tiputettua kolme kiloa.
Vähiten oon painanu ennen tätä kolmatta raskautta toissa kesänä 57kg joka oli musta aika passeli paino mulle.
Alin paino 59 kg, alkuraskauden pahoinvointi laihdutti
Ylin paino 81 kg synnärille lähdettäessä
Normaali paino on n. 63-65kg
Pienimmillään 58 kg ajalla 18-24 v. suurimmillaan paksuna jotain 77 kiloa..
t. N30v
suurimmillaan 62kg kun olin viimeisilläni raskaana. Pienimmillään varmaan 50kg. Olen 163cm pitkä ja paino pysynyt koko aikuisiän suunnilleen samana eli 51-53kg.
18-vuotiaana 52 kg, nyt 67,5. Tasaista nousua 22 vuoden ajan. Nyt olen päättänyt, että nousu saa luvan tasaantua. Vaan saa nähdä mikä on tilanne tämän alussa olevan raskauden jälkeen. Esikoisen jälkeen hiipi parissa vuodessa lisäpainoa 4-5 kiloa (itse raskaudesta ei kuitenkaan jäänyt yhtään ylimääräistä).
alin 49kg,
ylin 62kg
nyt kahden lapsen jälkeen 56kg.
Nyt 66-67 kg
Pienemmillään 20-vuotiaana 62 kg.
Isoimmillaan juuri ennen synnytystä 79 kg. Jos ei oteta huomioon raskausaikaa, niin en ole koskaan ollut näin "iso".