Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUWA!! Nyt popera vinkkeja vapuksi ;) Aamulla kauppaan ja ainaiset nakit ja perunasalaatti tulee ulos korvista!! Kiitos ja kumarrus ;)

Vierailija
29.04.2008 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että jokainen voi koota haluamansa.

Vierailija
2/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraasi ja tarjoa tankoparsaa.



Ihan järjettömän helppoa. Tosin on parempi syödä lämpimänä mutta loput voi laittaa seuraavana päivänä salaattiin.



Voit kuoria tankoparsat etukäteen ja laittaa vedessä jääkaappiin.

Keität muutamia minuutteja suolavedessä niin, että nuppupää on reilusti vedenpinnan yläpuolella. Annan lisäneuvoja jos kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


vieraasi ja tarjoa tankoparsaa.

Ihan järjettömän helppoa. Tosin on parempi syödä lämpimänä mutta loput voi laittaa seuraavana päivänä salaattiin.

Voit kuoria tankoparsat etukäteen ja laittaa vedessä jääkaappiin.

Keität muutamia minuutteja suolavedessä niin, että nuppupää on reilusti vedenpinnan yläpuolella. Annan lisäneuvoja jos kiinnostaa.