Jos asut lähellä lapsen hoitopaikkaa meneekö sinulla aikaa...
lapsen hoidosta hakemiseen tunti? Ihmettelen, kun eräs hoitolapseni äiti pääsee töistä takuuvarmasti klo 16 ja hänellä on matkaa hoitopaikkaan vajaa kilometri. Silti hän tulee aina hakemaan myöhässä klo 17 tai vähän jälkeen :/ Liikkuu siis pyörällä hoitomatkat näin kevätaikana. Myöhästymisistä olen sanonut muutaman kerran ja kovasti pyydellyt anteeksi. Ei vain mahdu päähäni, että miksi ihmeessä matkaan menee noin pitkä aika. Ylitöitä ei tee...
Kommentit (4)
Asun lähellä hoitopaikkaa mutta olen töissä kaukana hoitopaikasta.
Pääsen 16 töistä, käytännössä lähden 10 yli, sitten ruuhkissa ajelen kotiin 20 minuuttia. Vien auton kotiin ja tsekkaan postin. Sitten hakisin lapsen ja kyllä kello olisi pakostakin lähempänä viittä kuin neljää. Asun alle kilometrin päässä hoitopaikasta.
opiskelija, opinahjosta on 10 minsan matka lasten hoitopaikkaan kävellen. Olen hoitoaikoihin laittanut kuitenkin vienti- ja hakuaikoihin sellaisen puolen tunnin ikkunan. Eli jos luento alkaa klo 10, vien lapset klo 9:30. Näin ehtii vaihtaa sanasen hoitotädin kanssa, käydä koululla vessassa jos tarttee ja kenties printata jotain tms.
Olenko huono ihminen?
Ihan arvailen vaan.