Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän 4 v pojat leikkivät kun saavat vapaasti valita?

Vierailija
29.04.2008 |

Meillä poika hakee ulkona kepin, taistelee sen kanssa varjoja vastaan, vaeltelee pitkin metsiä ja kerää kukkia. Sisällä se touhuaa pikkuveljen kanssa, juoksee ja hösöttää :O Aina niillä sisälläkin tuppaa olemaan käsissä jotain kättä pidempää ja vanhemmpi tykkää hirveesti lennättää leluja kädessään; rakentaa esim duploista lentokoneen ja lentää koneen kanssa pitkin kotia.

DVD:tä se tietty kattois vaikka kaiket päivät jos äiti antaisi.

välillä mä mietin etä tarvii varmaan jo valmiiksi hävetä silmät päästään. Pojat ovat aloittelemassa syksyllä päivähoitoa.

Mitä teillä puuhataan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mua vaan pelottaa se tarhaan lähtö.

Onko muutkin neljävuotiaat pojat myös kovapäisiä. Mä jouduin TAAS tänään pitkän puhuttelun pitoon. Poika leikki kissan kanssa pihalla, leikitti kepillään - ja sit kun poika kyllästyi leikittämään, niin potkaisi kissaa! Kissa on vielä pentu ja sosiaalinen luonne, vanhempi kissa väistää pojat koska yleensä aina kun silmä välttää niin kissaa vedetään hännästä tai turkista. Meillä on aina kohdeltu kissoja NÄTISTI, mutta poika on ollut aivan toivoton niiden kanssa.

En tajua mistä moinen käytös pulppuaa, kun ei voi syyttää hoitokavereita tai muita huonoja vaikutteita. Ainut hankala asia on ollut esikoisen murrosikä, joka tässä kodissa on näkynyt ja tuntunut koko pienempien eliniän.

ap

Vierailija
2/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa ei ole mitään niin machoa kuin 4-vuotias poika :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoidossa ei kuulemma ole noin rajut leikit :)

Vierailija
4/4 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeemistä noissa nyt on? Meillä 4v leikkii autoilla, riehuu keppien kanssa ja on koko ajan KOVASSA äänessä. Tarhauraa takana jo 2v.